eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE USŁUGI ZAMIESZCZANIA W PRASIE OGŁOSZEŃ DLA POLSKIEJ AGENCJI ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 2 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Warszawa: WYKONANIE USŁUGI ZAMIESZCZANIA W PRASIE OGŁOSZEŃ DLA POLSKIEJ AGENCJI ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 2 części
Numer ogłoszenia: 167062 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI ZAMIESZCZANIA W PRASIE OGŁOSZEŃ DLA POLSKIEJ AGENCJI ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 2 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczaniu w prasie w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim ogłoszeń i reklam dotyczących lub związanych z działalnością Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), w tym: 1) dla części zamówienia nr 1 ogłoszeń rekrutacyjnych, 2) dla części zamówienia nr 2 zamieszczanie nekrologów. 2. Celem realizacji usług objętych zamówieniem jest: 1) dla części zamówienia nr 1 dotarcie do jak najszerszego zasięgu osób poszukujących pracy, 2) dla części zamówienia nr 2 dotarcie do jak najszerszego zasięgu osób. 3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV: 79970000 4 Usługi publikacji. 4. Ogłoszenia i reklamy będą przesyłane Wykonawcy w pliku programu Word inne materiały, np. logo PARP i UE, będą przesyłane Wykonawcy z zachowaniem parametrów technicznych wskazanych przez Wykonawcę). Zakres zamówienia obejmuje dla każdego ogłoszenia i reklamy jego skład według wytycznych Zamawiającego (układ treści, grafiki i zdjęć) i dostosowanie ich przez Wykonawcę do szaty graficznej danego dziennika, przy zachowaniu parametrów, o których mowa w ust 8 i Załączniku Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 5. Zamieszczanie ogłoszeń następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń przekazanych Wykonawcy. Zlecenie publikacji następować będzie pisemnie na podstawie zatwierdzonego projektu ogłoszenia lub reklamy opracowanej przez Wykonawcę. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w dwóch odrębnych częściach zróżnicowanych pod względem cyklu wydawniczego, rodzaju wydania oraz dodatku tematycznego. Wstępny plan podziału powierzchni ogłoszeń lub reklam oraz miejsce zamieszczenia ogłoszeń lub reklam określono w tabeli Załącznika Nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem postanowień ust. 8. 7. Zamawiający zakupi powierzchnię publikacji ogłoszeń i reklam w szacunkowej łącznej wielkości nieprzekraczającej: 2 950 cm 2, z czego dla: części zamówienia nr 1 Zamawiający przewiduje zakupić: 2 550 cm2 części zamówienia nr 2 Zamawiający przewiduje zakupić: 400 cm2. 8. Ogłoszenia i reklamy zamieszczane w dzienniku: 1) będą publikowane, na stronach wskazanych w Załączniku do SIWZ, przy czym Zamawiający nie ma: a) prawa wyboru strony (lewa, prawa, numer strony) i miejsca zamieszczenia na stronie ogłoszenia lub reklamy, b) prawa wyłączności dla zamieszczenia ogłoszenia lub reklamy na danej stronie, czy wydaniu dziennika. 2) będą publikowane w pełnym kolorze, 3) nie będą zamieszczane w wydaniach dziennika ukazujących się w sobotę lub niedzielę, 4) najmniejsze ogłoszenia i reklamy mogą liczyć 2 moduły i nie będą obejmowały w tym zakresie niestandardowych form lub formatów np. plaster, baner, wyspa, itp., 5) nie będą obejmowały ogłoszeń lub reklam drobnych, tj. ogłoszeń, dla których podstawą wyceny jest linia tekstu. 9. Szczegółowe warunki realizacji usług objętych zamówieniem określa umowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wymagany dokument określony w ust. 2 pkt 1 powinien być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 powinien być przedstawiony w formie oryginału. Dokument, o którym mowa w ust. 3 powinien być przedstawiony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej przez notariusza. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z Wykonawców, a warunki określone w ust. 1 pkt 1 - 3 mogą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokument, o którym mowa w ust. 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust. 7 stosuje się odpowiednio. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa tel. (0-22) 432 80 80, fax. (0-22) 432 86 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa kancelaria I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczaniu w prasie - w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim - ogłoszeń i reklam dotyczących lub związanych z działalnością Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), w tym: 1) dla części zamówienia nr 1 - ogłoszeń rekrutacyjnych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczaniu w prasie - w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim - ogłoszeń i reklam dotyczących lub związanych z działalnością Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), w tym: 1) dla części zamówienia nr 1 - ogłoszeń rekrutacyjnych, Zamawiający przewiduje zakupić: 2 550 cm2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczaniu w prasie - w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim - ogłoszeń i reklam dotyczących lub związanych z działalnością Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), w tym: 2) dla części zamówienia nr 2 - zamieszczanie nekrologów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczaniu w prasie - w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim - ogłoszeń i reklam dotyczących lub związanych z działalnością Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), w tym: 2) dla części zamówienia nr 2 - zamieszczanie nekrologów. Zamawiający przewiduje zakupić: 400 cm2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.