Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Zamość: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do Zespołu Szkół w Żdanowie
Numer ogłoszenia: 166914 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjnej Obsługi Szkół, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6393340, fax 084 6393340.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mbnet.pl/zamosc
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.mbnet.pl/zamosc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do Zespołu Szkół w Żdanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do Zespołu Szkół w Żdanowie. Wykonanie tego zadania obejmuje: - dowóz (dojazd i powrót) 273 uczniów w dni nauki szkolnej i w dni wolne od nauki wg potrzeb (możliwe jest zamienne wykonanie dowozów w inny dzień lub inną godzinę) na zlecenie dyrektora Zespołu Szkół w Żdanowie na 6 trasach oraz dodatkowo po zajęciach pozalekcyjnych na 7 trasie - powrót. - dojazd i powrót odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy podanym przez Dyrektora Zespołu Szkół w Żdanowie Zadanie realizowane będzie w miejscowościach leżących na trasach: Trasa nr 1 - dojazd: Lipsko-Topornica-Żdanów - liczba uczniów 47, liczba km - 7, minimalna ilość przystanków - 6, powrót: Żdanów -Topornica- Lipsko - liczba uczniów 47, liczba km - 7, minimalna ilość przystanków - 6; Trasa nr 2 - dojazd: Lipsko Polesie-Żdanów - liczba uczniów 19, liczba km - 7, minimalna ilość przystanków - 6, powrót: Żdanów-Lipsko Polesie - liczba uczniów 19, liczba km - 7, minimalna ilość przystanków - 6; Trasa nr 3 - dojazd: Pniówek-Zwódne-Żdanów - liczba uczniów 71, liczba km - 7, minimalna ilość przystanków - 6, powrót: Żdanów-Zwódne-Pniówek - liczba uczniów 71, liczba km - 7, minimalna ilość przystanków - 6; Trasa nr 4 - dojazd: Wieprzec-Wychody-Hubale-Mokre-Żdanów - liczba uczniów 47, liczba km - 10, minimalna ilość przystanków - 11, powrót: Żdanów- Mokre-Hubale-Wychody-Wieprzec - liczba uczniów 47, liczba km - 10, minimalna ilość przystanków - 11; Trasa nr 5 - dojazd: Lipsko Kosobudy-Zalesie-Białowola-Żdanów - liczba uczniów 37, liczba km - 17, minimalna ilość przystanków - 11, powrót: Żdanów- Białowola-Zalesie-Lipsko Kosobudy - liczba uczniów 37, liczba km - 17, minimalna ilość przystanków - 11; Trasa nr 6 - dojazd: Wólka Wieprzecka-Wierzchowiny-Zarzecze-Żdanów - liczba uczniów 52, liczba km - 10, minimalna ilość przystanków - 7, powrót: Żdanów-Zarzecze-Wierzchowiny-Wólka Wieprzecka - liczba uczniów 52, liczba km - 10, minimalna ilość przystanków - 7; Trasa nr 7 - tylko powrót: Żdanów, Zwódne, Pniówek, Białowola, Zalesie, Lipsko, Lipsko Polesie, Lipsko Kosobudy, Topornica, Zarzecze, Wólka Wieprzecka, Wieprzec, Wychody, Hubale, Mokre - liczba uczniów 47, liczba km - 44, minimalna ilość przystanków - 35. Wszystkie trasy należy traktować jako jedno zamówienie. Dowozy uczniów winny odbywać się autobusami przeznaczonymi dla każdej z tras osobno. Wszystkich uczniów należy dowieść do Zespołu Szkół w Żdanowie do godz. 745. Pojazdy powinny być sprawne technicznie, ubezpieczone, dopuszczone do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich na terenie RP oraz właściwie do tego charakteru przewozów oznakowane. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt: - utrzymywać autobus w należytym porządku i czystości - przestrzegać przepisów BHP i P.Poż. - ubezpieczyć autobus i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia - w przypadku awarii autobusu niezwłocznie podstawić autobus zastępczy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy muszą dysponować po jednym autobusie na każdą z tras oraz co najmniej dwoma autobusami rezerwowymi. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt V SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.5. Wykaz pojazdów jakimi dysponuje wykonawca przeznaczonych do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.6. Wykaz kierowców odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia oraz kserokopie ich uprawnień do kierowania pojazdami - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.7. Licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, 1.8. Kserokopię polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności, 1.9. Parafowany na każdej stronie projekt umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjnej Obsługi Szkół, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjnej Obsługi Szkół, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznych pokoi przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Krasnymstawie oraz w Sądzie Rejonowym w Janowie Lubelskim.
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEGO, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO KANAŁOWEGO PRZENOŚNIKA ŁAŃCUCHOWEGO W REGIONALNYM ZAKŁADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DĘBOWCU
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada
- Roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w m. Wólka Gościeradowska - etap I.
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.