Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Wrocław: Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczych 16 gmin woj. dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 166912 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3406243, fax 071 3406804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczych 16 gmin woj. dolnośląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji przyrodniczych następujących gmin woj. dolnośląskiego: 1) Miasto Świdnica 2) Gmina Świdnica 3) Miasto i Gmina Jaworzyna Śląska 4) Gmina Marcinowice 5) Miasto i Gmina Strzegom 6) Miasto i Gmina Żarów w powiecie świdnickim 7) Miasto Dzierżoniów 8) Gmina Dzierżoniów 9) Miasto Piława Górna 10) Miasto i Gmina Niemcza w powiecie dzierżoniowskim 11) Miasto i Gmina Ząbkowice Śląskie 12) Miasto i Gmina Ziębice 13) Gmina Ciepłowody 14) Gmina Kamieniec Ząbkowicki 15) Gmina Stoszowice w powiecie ząbkowickim 16) Gmina Przeworno w powiecie strzelińskim. Łączna powierzchnia ww. gmin wynosi 1643 km2. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego inwentaryzacje przyrodnicze wykonane dla poszczególnych gmin (odrębna dokumentacja dla każdej z gmin) w czterech egzemplarzach, w tym dwa w wersji elektronicznej na płytach CD zawierające zebrane informacje dot. m.in. -stanowisk gatunków roślin i zwierząt objętych ochroną prawną, -cennych i rzadkich przyrodniczo siedlisk, -stanowisk cennych obiektów przyrody nieożywionej oraz ożywionej, -zieleni pochodzenia kulturowego (wpisanych i nie wpisanych do rejestru zabytków).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 22.500,00 zł dla całego zamówienia, tj. 7.500,00 zł dla poszczególnych zadań częściowych, w terminie składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, ponadto Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem (plany ochrony parków narodowych, plany ochrony parków krajobrazowych, dokumentacje przyrodnicze, plany urządzania lasu, inwentaryzacje przyrodnicze) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Brak złożenia oświadczeń lub dokumentów skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 w/w ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o których mowa w art.. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1) załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (druk w załączeniu), 3) załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) załącznik nr 5 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, tj.: - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów zbiorowych dodatkowo - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj: - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) załącznik nr 6 - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (druk w załączeniu), 7) załącznik nr 7 - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) załącznik nr 8 - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, 9) załącznik nr 9 - dowód wniesienia wadium, 10) załącznik nr 10 - akceptacja warunków umownych na projekcie umowy (druk w załączeniu). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt. 1), 3) i 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) ppkt. 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3) dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, Wydział Środowiska i Rolnictwa, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, Wydział Środowiska i Rolnictwa, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław - pok. 3206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A - obejmuje wykonanie inwentaryzacji miasta Świdnica oraz gmin: Świdnica, Jaworzyna Śląska, Strzegom i Żarów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B - obejmuje wykonanie inwentaryzacji miast: Dzierżoniów i Piława Górna oraz gmin: Niemcza, Dzierżoniów, Marcinowice, Ciepłowody i Stoszowice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C - obejmuje wykonanie inwentaryzacji gmin: Ząbkowice Śląskie, Ziębice, Kamieniec Ząbkowicki i Przeworno.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA AKUMULATORÓW GŁĘBOKIEGO ROZŁADOWANIA PRZEZNACZONYCH DO PODNOŚNIKÓW WARSZTATOWYCH Nr sprawy: TECH/155/AK/2025
- Dostawa sterylizatora gazowego - sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu - 1 kpl
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- Wykonanie łazienek w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Paulińskiej 5A we Wrocławiu.
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej 2025r.
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej kompleksu Bastion Sakwowy przy ul. Piotra Skargi 18 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA WIATY MAGAZYNOWEJ NAD PLACEM KOMPOSTOWYM NA TERENIE ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE" - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych aranżacji wystaw w ramach projektu pn. "Nowoczesne muzeum w zabytkowych murach - podniesienie atrakcyjności turystycznej zamku kapituły ...."
- Budowa i renowacja sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno - ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć wodociągowa wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
więcej: Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.