Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Sosnowiec: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla MZBM - TBS Sp. z o.o.
Wyposażenie 5 stanowisk dla osób niepełnosprawnych w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie
Numer ogłoszenia: 166845 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Korczaka, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, fax 032 3642055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla MZBM - TBS Sp. z o.o. Wyposażenie 5 stanowisk dla osób niepełnosprawnych w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania o cenę o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy zgodnie z art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). Przedmiot zamówienia publicznego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla MZBM - TBS Sp. z o.o. - Wyposażenie 5 stanowisk dla osób niepełnosprawnych w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie. Wykonawca zobowiązuje się: -dostarczyć sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia do miejsca przeznaczenia (budynek MZBM - TBS Sp. z o.o. ul. Korczaka 7, Sosnowiec ) transportem Wykonawcy (koszt transportu wliczony w cenę oferty). -dostarczyć sprzęt komputerowy z uprzednio zainstalowanym systemem Windows zakupionym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z formularzem cenowym. Warunki i okres gwarancji udzielane przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od warunków i okresu jaki udziela producent sprzętu przy czym wymagane jest, aby na komputery okres gwarancji dany przez Wykonawcę był identyczny z okresem gwarancji producenta. Okres gwarancji liczy się od podpisania przez obie strony protokółu zdawczo-odbiorczego. - udzielić wszelkiej pomocy przy eksploatacji sprzętu i oprogramowania zakupionego przez Zamawiającego w przetargu w okresie udzielonej gwarancji. Czas reakcji na awarię sprzętu komputerowego wynosi 2 dni robocze licząc od czasu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego (fax lub telefon). Wykonawca w chwili zgłoszenia dostarczy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach na czas usunięcia awarii. Przez czas reakcji rozumiemy czas, w którym pracownik Wykonawcy określi rodzaj uszkodzenia oraz termin naprawy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć niezwłocznie uszkodzony sprzęt do punktu serwisowego, a naprawiony osobiście zwrócić Zamawiającemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73520,12 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"T & T" - USŁUGI INFORMATYCZNE S.C. TOMASZ SMUGA , HALINA SMUGA
jakie przetargi wygrała firma
"T & T" - USŁUGI INFORMATYCZNE S.C. TOMASZ SMUGA , HALINA SMUGA
- T&T Usługi Informatyczne s.c. Tomasz Smuga, Tomasz Bialik, ul. Sikorskiego 12, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 73520.12
- Oferta z najniższą ceną: 73520.12 / oferta z najwyższą ceną: 74478.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
- Zakup urządzeń na potrzeby UM i MOPS w ramach proj. "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony inf. w Gminie Sosnowiec. FERC.02.02-CS.01-001/23/0725/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego.
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- Dostawa komputera i projektora na potrzeby wyposażenia pracowni vnLAB 2.0 w PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





