Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ)
Numer ogłoszenia: 166821 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wspólny Słownik Zamówień CPV - 32420000-3, 31682530-4, 72700000-7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie używane w innych projektach oraz pochodzić z oficjalnego źródła sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta). Dostarczona dokumentacja użytkowa sprzętu musi być napisana w języku polskim lub angielskim. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Całe oprogramowanie powinno być dostarczone wraz z właściwymi certyfikatami legalności, w formie stosowanej przez producenta. Wykonawca zapewni dostęp do nowych wersji (poprawek i łatek) oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach przez okres 36 miesięcy. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w Krajach Unii Europejskiej, tj. posiadać certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wszystkie urządzenia muszą być objęte 36-cio miesięcznym serwisem świadczonym przez Wykonawcę na bazie usług producenta (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta) o parametrach: - reakcja na zgłoszenie - do 3 godzin liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - przystąpienie do naprawy przez certyfikowanego inżyniera w miejscu instalacji urządzenia - na następny dzień roboczy - liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - bezpłatna dostawa części zamiennych oraz urządzeń zastępczych, - prawo do otrzymywania poprawek i nowych wersji oprogramowania systemowego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; c) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej 2 dostawy urządzeń sieciowych (w tym ruterów lub przełączników sieciowych) o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda z dostaw. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera Rozdział 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/ Wspólna 6
00-522 Warszawa
pok. 223- Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Skarbu Państwa ul. Krucza 36/ Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 223- Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie zintegrowanego systemu e-usług publicznych dla mieszkańców MOF Łukowa
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa komputerów, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania Office i osprzętu do budowy sieci LAN na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-3.
- Dostawa urządzeń, oprogramowania i usług podnoszących poziom bezpieczeństwa informatycznego w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Wiązownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.