Og³oszenie z dnia 2017-01-30
Og³oszenie nr 16675 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Gubin: "Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby w³asne urzêdu gminy i jednostek podleg³ych"
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia:
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 370785
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, krajowy numer identyfikacyjny
97077025000000, ul.
ul. Obroñców Pokoju
20,
66620
Gubin, pañstwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 591 640, faks
683 591 640, e-mail
urzad@gminagubin.pl
Adres strony internetowej (URL): urzad@gminagubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby w³asne urzêdu gminy i jednostek podleg³ych"
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Na przedmiot zamówienia sk³adaj± siê sukcesywne zakupy paliw p³ynnych na stacjach paliw Wykonawcy o parametrach spe³niaj±cych wymagania jako¶ciowe zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z pó¼n. zm.) 2. Pozosta³e warunki jakim ma odpowiadaæ przedmiot zamówienia zawarte s± w Polskich Normach lub PN przenosz±cych normy europejskie, b±d¼ normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, ewentualnie w normach równowa¿nych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: a) oleju napêdowego w ilo¶ci 32 000 litrów b) Pb95w ilo¶ci 2 500 litrów . Podana ilo¶æ litrów jest ilo¶ci± szacunkow± ( maksymaln± ) oznacza to, ¿e ilo¶æ ta mo¿e ulec ograniczeniu ze wzglêdu na rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiaj±cego przy zachowaniu cen upustu ( rabatu ). 4. Zakup paliw odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego na stacjach paliw Wykonawcy. Tankowanie bêdzie realizowane do baku pojazdów Zamawiaj±cego wskazanych w za³±czniku nr 1 do umowy oraz do atestowanych kanistrów przez osoby wskazane przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1 do Umowy. 5. Zakup paliw bêdzie realizowany w systemie transakcji bezgotówkowych. 6. Zamawiaj±cy wymaga aby stacje paliw, na których bêdzie tankowane paliwo do pojazdów by³y zlokalizowane maksymalnie w odleg³o¶ci do 10 km od siedziby Zamawiaj±cego. 7. Strony ustalaj±, i¿ rozliczenie pobranego paliwa przez Zamawiaj±cego nastêpowaæ bêdzie co 10 dni. 8. Zbiorcze zestawienie "wz" bêd±ce za³±cznikiem do faktury musi zawieraæ nastêpuj±ce dane: a) dane Zamawiaj±cego, b) markê i numer rejestracyjny pojazdu lub zaznaczenie "sprzêt" c) nazwisko i imiê pobieraj±cego, d) datê wydania, e) rodzaj i ilo¶æ pobranych paliw, f) potwierdzenie pobieraj±cego (czytelny podpis), g) potwierdzenie wydaj±cego (czytelny podpis). 8. Wymagana p³atno¶æ za paliwa bêdzie dokonywana przez ZAMAWIAJ¡CEGO przelewem w terminie do 14dni od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury VAT. Podstaw± wystawienia faktury VAT bêd± zbiorcze zestawienia "wz" za okres 10 dni. 10. Wycena oferty powinna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem. 11. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1.01.2017r. do 31.12.2017r.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT130487.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 132256,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Remont dróg le¶nych Konstantynówki i Czarnej
- "Budowa infrastruktury technicznej kwarta³u Miodowa w Gubinie - ul. Krajobrazowa i ul. Wrzosowa"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Roosevelta w Gubinie
wiêcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.