Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Brynek: Zamówienie na roboty budowlane w Nadleśnictwie Brynek w roku 2010:
Zadanie nr 1 Konserwacja rowów melioracyjnych
Zadanie nr 2 Remont typowych przepustów
Numer ogłoszenia: 16672 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek , ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek, woj. śląskie, tel. 032 2857491, faks 032 2857491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/brynek
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na roboty budowlane w Nadleśnictwie Brynek w roku 2010: Zadanie nr 1 Konserwacja rowów melioracyjnych Zadanie nr 2 Remont typowych przepustów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Konserwacja rowów melioracyjnych Zadanie obejmuje konserwację rowów melioracyjnych o szerokości dna do 0,6 m., głębokości do 1,5 m., z namułem do 0,4 m. Długość rowów objęta konserwacją wynosi 10 km Zadanie 2 Remont typowych przepustów Zadanie obejmuje remont typowych przepustów o długości do 7,5 mb, rury VIPRO żelbetowe O 60 cm. Ilość przepustów objętych remontem wynosi 5 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zadanie nr 1. Wadium - 1 500,00 zadanie nr 2. Wadium - 750,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3/ Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej ubieganie się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg załączonych druków) - załącznik nr 2 b/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c/ aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) e/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. l ustawy - załącznik Nr 5 do SIWZ f) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodów określonych art.24 ust. 1 - zał. Nr 7 g/ oświadczenie o niekaralności - załącznik Nr 4 do SIWZ h/ Oświadczenie, że w przypadku podpisania umowy posiadać będzie polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (potwierdzone za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - wykonanie robót o charakterze określonym w poszczególnch zadaniach w przeciągu ostatnich 5 lat licząc od dnia 31.12.2009 wstecz - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/brynek.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Brynek, ul. Grabowa 3, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje konserwację rowów melioracyjnych o szerokości dna do 0,6 m., głębokości do 1,5 m., z namułem do 0,4 m. Długość rowów objęta konserwacją wynosi 10 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. robót o charakterze: konserwacja rowów melioracyjnych w przeciągu ostatnich 5 lat licząc od dnia 31.12.2009 wstecz - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont typowych przepustów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje remont typowych przepustów o długości do 7,5 mb, rury VIPRO żelbetowe O 60 cm. Ilość przepustów objętych remontem wynosi 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. wykonanie robót o charakterze: remont typowych przepustów w przeciągu ostatnich 5 lat licząc od dnia 31.12.2009 wstecz - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont drogi gminnej nr 270318W w miejscowości Piotrowice, gmina Karczew
- Wykonanie zadania inwestycyjnego pt. "Modernizacja podwórka w obrębie ulic: Grójecka 47/51, 53, 59 i Pasteura 4/6, 6, 6A"
- Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rylsk
- Przebudowa jazów ZW Brody Iłżeckie wraz z modernizacją konstrukcji zamknięć w m. Brody woj. świętokrzyskie"- Etap II - naprawa ściany oporowej przy jazie Staszica
- Przebudowa ul. Leboszowskiej wraz z budową przepustu
- Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.