eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Realizacja inwestycji poprawiających bezpieczeństwo w ruchu drogowym na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego w ramach projektu KIK 76 Bezpieczeństwo w ruchu drogowym, współfinansowanego ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Strzelce Krajeńskie: Realizacja inwestycji poprawiających bezpieczeństwo w ruchu drogowym na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego w ramach projektu KIK 76 Bezpieczeństwo w ruchu drogowym, współfinansowanego ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Numer ogłoszenia: 166680 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122294 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja inwestycji poprawiających bezpieczeństwo w ruchu drogowym na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego w ramach projektu KIK 76 Bezpieczeństwo w ruchu drogowym, współfinansowanego ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji poprawiających bezpieczeństwo w ruchu drogowym obejmujących następujące zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 1: W skład zadania częściowego nr 1 wchodzi 5 zadań inwestycyjnych: Zadanie inwestycyjne nr 1 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1366F, odcinek w miejscowości Sławno. Projektowany ciąg pieszo-rowerowy rozpoczyna się na skrzyżowaniu drogi powiatowej z drogą gminną w miejscowości Sławno. Ciąg pieszo-rowerowy zaprojektowano z podziałem na chodnik i ścieżkę rowerową o łącznej szerokości 2,5 m. Chodnik jest szerokości 1,0 m, natomiast ścieżka rowerowa 1,5 m. Przy krawędzi jezdni na całej długości zaprojektowano ściek przykrawężnikowy o szerokości 0,4 m wykonany z płyt ażurowych. Otwory w płytach ażurowych pozwalają zachować obecny stosunek wodny w terenie. Ściek jest obniżony względem nawierzchni drogi o 2,0 cm. Ścieżkę rowerową i chodnik zaprojektowano ze spadkiem o wartości 2% w kierunku ścieku. Krawężnik 15x30 cm osadzony na ławie betonowej oddzielający ścieżkę rowerową od ścieku jest wyniesiony 6,0 cm ponad powierzchnię ścieku. Chodnik od strony granicy działki jest ograniczony opornikiem betonowym 8x30 cm. Do bram w ogrodzeniach i działek drogowych zaprojektowano zjazdy o szerokości 3,5 m i 4,0 m i skosach 1:1. Zjazdy oddzielone są od ścieku przykrawężnikowego opornikiem betonowym 15x22 cm osadzonym na ławie betonowej. Opornik betonowy wyniesiony jest 2,0 cm ponad powierzchnię ścieku. Projektowany ciąg pieszo-rowerowy należy ułożyć z dostosowaniem do rzędnych istniejących krawędzi drogi powiatowej. Na całej długości droga posiada pochylenie podłużne rzędu 0,23 - 2,53 % w kierunku wschodnim. Istniejącą nawierzchnię chodnikową należy rozebrać. W podłożu gruntowym należy wykonać koryto i ułożyć poszczególne warstwy konstrukcji zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Konstrukcja chodnika, ścieżki rowerowej i zjazdów została zaprojektowana na podstawie Dz. U. nr 43, poz. 430 zał. nr 5. Wody opadowe z chodnika i zjazdów odprowadzone zostaną za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren. Nawierzchnie zaprojektowano z materiałów umożliwiających ich ponowne wykorzystanie lub recykling. Odpady będą stanowiły opakowania po materiałach budowlanych lub uszkodzone w czasie transportu materiały, które zebrane w pojemniki na placu budowy zostaną wywiezione na wysypisko. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z warunkami BHP i pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. Podczas prac w pobliżu maszyn drogowych należy zachować szczególną ostrożność. Projekt nie narusza uzasadnionych interesów osób trzecich. W obszarze inwestycji występuje uzbrojenie podziemne teletechniczne, wodociągowe oraz miejscami kanalizacja. W trakcie prac ziemnych należy zachować szczególną ostrożność przy zbliżaniu się do ww. sieci i prace ziemne prowadzić ręcznie. Włazy do studni teletechnicznych, pokrywy zaworów wodociągowych oraz hydranty należy wyregulować w poziomie do rzędnych projektowanej nawierzchni. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Dla zadania inwestycyjnego nr 1 Wykonawca zobligowany jest przed rozpoczęciem robót opracować projekt czasowej organizacji ruchu i pozyskać decyzję zatwierdzającą ten projekt. Projekt stałej organizacji ruchu wymaga uzyskania nowej decyzji zatwierdzającej, z uwagi na fakt, iż planowano jej wprowadzenie do końca 2010 roku. Do pozyskania nowej decyzji zatwierdzającej stałą organizację ruchu także zobligowany jest Wykonawca robót. Zadanie inwestycyjne nr 2 - Budowa wlotowej szykany zwalniającej prędkość w miejscowości Sokólsko, Gmina Strzelce Krajeńskie, droga nr 1375F, nr działki 172-2. Droga powiatowa nr 1375F na wjeździe do miejscowości Sokólsko od strony Strzelec Krajeńskich. Prosty odcinek drogi otoczony z obu stron terenami rolnymi. Jezdnia szerokości ok 6 m o nawierzchni bitumicznej. Obowiązująca prędkość 90 km/h. Zaprojektowano budowę szykany zwalniającej prędkość z prawostronnym poszerzeniem jezdni przed wjazdem do miejscowości. Elementem wymuszającym zredukowanie prędkości jest projektowana wyspa o szerokości 2,0 m i długości 6,0 m. Wyspę należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego ograniczonej krawężnikiem betonowym 15x30 cm osadzonym na ławie betonowej z betonu C12/15 wyniesionym 6 cm ponad nawierzchnię jezdni. W miejscu projektowanej wyspy rozdzielającej kierunki ruchu należy wykonać poszerzenie jezdni bitumicznej do otrzymania pasa ruchu o szerokości 3,0 m. Poszerzenie jezdni należy uzyskać przez skos podłużny nawierzchni o stosunku 1:10 z wyokrągleniami o promieniu równym 50 m. Spadek poprzeczny jezdni należy zachować jak istniejący. W odległości 1,0 m od krawędzi projektowanego poszerzenia należy ustawić maszt z zainstalowanymi bateriami słonecznymi od którego poprowadzony zostanie kabel zasilający oznakowanie aktywne zainstalowane na wyspie w postaci znaku C-9 i U-5c stanowiące element stałej organizacji ruchu. Konstrukcję poszerzenia drogi zaprojektowano dla drogi o kategorii ruchu KR3. Poszerzenie jezdni należy zabezpieczyć przed spękaniami frezując istniejącą jezdnię w warstwie ścieralnej oraz wiążącej na szerokość 0,5 m i następnie układając siatkę p. spękaniową o szerokości 1,0 m pod tymi warstwami. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót nawierzchniowych należy wykonać: - zdjęcie warstwy gleby o gr. 30 cm, - zasadnicze roboty ziemne (korytowanie). W rejonie rozpatrywanej inwestycji nie występują sieci i urządzenia, które mogłyby kolidować z projektowanymi nawierzchniami. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Zadanie inwestycyjne nr 3 - Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Sokólsko, Gmina Strzelce Krajeńskie, droga nr 1375F, nr działki 172-2. Droga powiatowa nr 1375F w centrum miejscowości Sokólsko. Zlokalizowane przejście dla pieszych znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie zjazdów z posesji oraz dróg dojazdowych, także zlokalizowana jest zatoka autobusowa. Obecna lokalizacja przejścia dla pieszych ze względu na sąsiedztwo zjazdów nie pozwala na wykonanie azyli w osi jezdni. Droga przebiega w odcinku prostym z obu stron znajdują się zabudowania mieszkalne. Jezdnia jest szerokości od 5,7 do 6,0 m o nawierzchni bitumicznej ograniczonej krawężnikami betonowymi. Obowiązująca prędkość 50 km-h. Zaprojektowano przeniesienie przejścia dla pieszych o ok 10 m w kierunku północnym ze względu na sąsiadujące zjazdy i drogi dojazdowe. W wyniku przeniesienia przejścia możliwe jest wykonanie azyli wyspowych z granulatu gumowego i poszerzenie obustronne jezdni. Jezdnia została poszerzona do łącznej szerokości 7,0 m. Poszerzenie uzyskano przez wykonanie skosów krawędzi jezdni o wartości 1:10 na odcinku 8-9 m wyokrąglonych promieniami 30 m na połączeniu z istniejącą krawędzią. Na przejściu dla pieszych poprzez poszerzenie uzyskano azyl o szerokości 1,5 m oraz pasy ruchu dla pojazdów o szerokościach 2,75 m w każdym kierunku. W związku z poszerzeniem jezdni należy przebudować chodnik po stronie wschodniej w bezpośrednim sąsiedztwie przejścia dla pieszych. W wyniku przebudowy chodnika o szerokości 1,3 m należy wykonać skarpę o pochyleniu 1:1,5 na odcinku 11,5 m o wysokości średnio 40 - 50 cm. Nawierzchnie chodnika należy ograniczyć od strony skarpy obrzeżem betonowym 8x30 cm. Krawędź jezdni należy obramować krawężnikiem betonowym 15x30 cm osadzonym na ławie betonowej z oporem z betonu C12-15 wyniesionym na 15 cm ponad nawierzchnię jezdni, natomiast w obrębie przejścia dla pieszych i zjazdu krawężnikiem 15x22 cm obniżonym do wysokości 2 cm w świetle. Spadek poprzeczny jezdni należy zachować jak istniejący. W ramach bezpieczeństwa ruchu należy zamontować progi wyspowe z elementami uzupełniającymi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Konstrukcję poszerzenia drogi zaprojektowano dla drogi o kategorii ruchu KR3. W miejscu poszerzenia jezdni należy częściowo rozebrać istniejącą nawierzchnią tak, aby pas nowej konstrukcji drogi wynosił minimum 0,5 m. Poszerzenie jezdni należy zabezpieczyć przed spękaniami frezując istniejącą jezdnię w warstwie ścieralnej oraz wiążącej na szerokość 0,5 m i następnie układając siatkę p. spękaniową o szerokości 1,0 m pod tymi warstwami. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót nawierzchniowych należy wykonać: - rozebranie istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem, - zdjęcie warstwy gleby o gr. 30 cm, - zasadnicze roboty ziemne (korytowanie). W rejonie rozpatrywanej inwestycji występują sieci podziemne w postaci kanalizacji sanitarnej. W pobliżu infrastruktury podziemnej roboty ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. Przed rozpoczęciem prac ziemnych na głębokości większej niż 40 cm, ustalić należy głębokość ułożenia podziemnej infrastruktury metodą przekopu próbnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Zadanie inwestycyjne nr 4 - Budowa wlotowej szykany zwalniającej prędkość w miejscowości Sokólsko, Gmina Strzelce Krajeńskie, droga nr 1375F, nr działki 172-2. Droga powiatowa nr 1375F na wjeździe do miejscowości Sokólsko od strony Choszczna. Prosty odcinek drogi otoczony z obu stron terenami rolnymi. Jezdnia szerokości ok 6 - 6,5 m o nawierzchni bitumicznej. Obowiązująca prędkość 90 km-h. Zaprojektowano budowę szykany zwalniającej prędkość z prawostronnym poszerzeniem jezdni przed wjazdem do miejscowości. Elementem wymuszającym zredukowanie prędkości jest projektowana wyspa o szerokości 2,0 m i długości 6,0 m. Wyspę należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego ograniczonej krawężnikiem betonowym 15x30 cm osadzonym na ławie betonowej z betonu C12-15 wyniesionym 6 cm ponad nawierzchnię jezdni. W miejscu projektowanej wyspy rozdzielającej kierunki ruchu należy wykonać poszerzenie jezdni bitumicznej do otrzymania pasa ruchu o szerokości 3,0 m. Poszerzenie jezdni po obu stronach szykany należy uzyskać przez skos podłużny nawierzchni o stosunku 1:10 z wyokrągleniami o promieniu równym 50 m. W miejscu poszerzenia należy skorygować istniejącą skarpę z maksymalnym pochyleniem 1:1,5. Spadek poprzeczny jezdni należy zachować jak istniejący. W odległości 1,7 m od północno wschodniej krawędzi jezdni należy ustawić maszt z zainstalowanymi bateriami słonecznymi od którego poprowadzony zostanie kabel zasilający oznakowanie aktywne zainstalowane na wyspie w postaci znaku C-9 i U-5c stanowiące element stałej organizacji ruchu. Poszerzenie jezdni należy zabezpieczyć przed spękaniami frezując istniejącą jezdnię w warstwie ścieralnej oraz wiążącej na szerokość 0,5 m i następnie układając siatkę p. spękaniową o szerokości 1,0 m pod tymi warstwami. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót nawierzchniowych należy wykonać: - zdjęcie warstwy gleby o gr. 30 cm, - zasadnicze roboty ziemne (korytowanie). W rejonie rozpatrywanej inwestycji nie występują sieci i urządzenia, które mogłyby kolidować z projektowaną zatoką parkingową. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Zadanie inwestycyjne nr 5 - Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Zwierzyn, Gmina Zwierzyn, droga nr 1359F, działki nr: 102, 347. Droga powiatowa nr 1359F w miejscowości Zwierzyn w sąsiedztwie ośrodka zdrowia i szkoły podstawowej. Istniejące przejście dla pieszych znajduje się pomiędzy włączeniem drogi dojazdowej a wjazdem na parking przed ośrodkiem zdrowia. Jezdnia jest szerokości od 5,5 do 5,8 m o nawierzchni bitumicznej ograniczonej krawężnikami betonowymi. Obowiązująca prędkość 50 km/h. Zaprojektowano poszerzenie jezdni w obrębie przejścia dla pieszych do szerokości 7,0 m. Na przejściu dla pieszych poprzez poszerzenie jezdni uzyskano azyl o szerokości 1,5 m oraz pasy ruchu dla pojazdów o szerokościach 2,75 m w każdym kierunku. Poszerzenie uzyskano przez wykonanie skosów krawędzi jezdni o wartości 1:10 na odcinku 7-8 m wyokrąglonych promieniami 30 m na połączeniu z istniejącą krawędzią jezdni po stronie południowej. Natomiast po stronie północnej przesunięto krawędź jezdni o 0,5 m i skorygowano przebieg łuku na skrzyżowaniu. W związku z poszerzeniem jezdni należy przebudować chodnik po obu stronach jezdni w bezpośrednim sąsiedztwie przejścia dla pieszych. Nawierzchnię chodnika należy ograniczyć od strony terenu zielonego obrzeżem betonowym 8x30 cm. Krawędź jezdni należy obramować krawężnikiem betonowym 15x30 cm osadzonym na ławie betonowej z oporem z betonu C12-15 wyniesionym na 15 cm ponad nawierzchnię jezdni, natomiast w obrębie przejścia dla pieszych krawężnik 15x22 cm obniżyć do wysokości 2 cm w świetle. Spadek poprzeczny jezdni należy zachować jak istniejący. W ramach zapewnienia bezpieczeństwa ruchu należy zamontować progi wyspowe z elementami uzupełniającymi i oznakowaniem poziomym oraz pionowym zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. W miejscu poszerzenia jezdni należy częściowo rozebrać istniejącą nawierzchnią tak aby pas nowej konstrukcji drogi wynosił minimum 0,5 m. Poszerzenie jezdni należy zabezpieczyć przed spękaniami frezując istniejącą jezdnię w warstwie ścieralnej oraz wiążącej na szerokość 0,5 m i następnie układając siatkę p. spękaniową o szerokości 1,0 m pod tymi warstwami. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót nawierzchniowych należy wykonać: - rozebranie istniejącego chodnika oraz krawężnika, - zdjęcie warstwy gleby o gr. 30 cm, - zasadnicze roboty ziemne (korytowanie). W rejonie rozpatrywanej inwestycji występują sieci podziemne w postaci kanalizacji deszczowej i telekomunikacyjnej. W pobliżu infrastruktury podziemnej roboty ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. Przed rozpoczęciem prac ziemnych na głębokości większej niż 40 cm, ustalić należy głębokość ułożenia podziemnej infrastruktury metodą przekopu próbnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na roboty (zadania inwestycyjne nr 1, 2, 3, 4 i 5) wynosi 36 miesięcy. Zadanie częściowe nr 2: W skład zadania częściowego nr 2 wchodzą trzy zadania inwestycyjne nr 6, 7 i 10: Zadanie inwestycyjne nr 6 - Budowa wlotowej szykany zwalniającej prędkość w miejscowości Lubiatów, Gmina Drezdenko, droga nr 1362F, działka nr 215. Droga powiatowa nr 1362F na wjeździe do miejscowości Lubiatów od strony Gościmia. Prosty odcinek drogi otoczony z obu stron terenami rolnymi. Jezdnia szerokości ok 5 m o nawierzchni bitumicznej. Obowiązująca prędkość 90 km/h. Zaprojektowano budowę szykany zwalniającej prędkość z prawostronnym poszerzeniem jezdni przed wjazdem do miejscowości. Elementem wymuszającym zredukowanie prędkości jest projektowana wyspa o szerokości 2,0 m i długości 6,0 m. Wyspę należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego ograniczonej krawężnikiem betonowym 15x30 cm osadzonym na ławie betonowej z betonu C12-15 wyniesionym 6 cm ponad nawierzchnię jezdni. W miejscu projektowanej wyspy rozdzielającej kierunki ruchu należy wykonać poszerzenie jezdni bitumicznej do otrzymania pasa ruchu o szerokości 2,8 m. Poszerzenie jezdni po obu stronach szykany należy uzyskać przez skos podłużny nawierzchni o stosunku 1:10 z wyokrągleniami o promieniu równym 50 m. Spadek poprzeczny jezdni należy zachować jak istniejący. W odległości 1,4 m od wschodniej krawędzi jezdni należy ustawić maszt z zainstalowanymi bateriami słonecznymi od którego poprowadzony zostanie kabel zasilający oznakowanie aktywne zainstalowane na wyspie w postaci znaku C-9 i U-5c stanowiące element stałej organizacji ruchu. Konstrukcję poszerzenia drogi zaprojektowano dla drogi o kategorii ruchu KR3. Poszerzenie jezdni należy zabezpieczyć przed spękaniami frezując istniejącą jezdnię w warstwie ścieralnej oraz wiążącej na szerokość 0,5 m i następnie układając siatkę p. spękaniową o szerokości 1,0 m pod tymi warstwami. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót nawierzchniowych należy wykonać: - zdjęcie warstwy gleby o gr. 30 cm, - zasadnicze roboty ziemne (korytowanie). W rejonie rozpatrywanej inwestycji nie występują sieci i urządzenia, które mogłyby kolidować z projektowaną zatoką parkingową. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Zadanie inwestycyjne nr 7 - Budowa wlotowej szykany zwalniającej prędkość w miejscowości Lubiatów, Gmina Drezdenko, droga nr 1362F, działka nr 303-3. Droga powiatowa nr 1362F na wjeździe do miejscowości Lubiatów od strony Sowiej Góry przed pierwszymi zabudowaniami. Odcinek drogi bezpośrednio za łukiem poziomym od strony wewnętrznej otoczony z obu stron terenami zalesionymi. Jezdnia szerokości ok 5,2 m o nawierzchni bitumicznej. Obowiązująca prędkość 40 km-h. Zaprojektowano budowę szykany zwalniającej prędkość z prawostronnym poszerzeniem jezdni przed wjazdem do miejscowości. Elementem wymuszającym zredukowanie prędkości jest projektowana wyspa o szerokości 1,5 m i długości 5,5 m. Wyspę należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego ograniczonej krawężnikiem betonowym 15x30 cm osadzonym na ławie betonowej z betonu C12-15 wyniesionym 6 cm ponad nawierzchnię jezdni. W miejscu projektowanej wyspy rozdzielającej kierunki ruchu należy wykonać poszerzenie jezdni bitumicznej do otrzymania pasa ruchu o szerokości 2,8 m. Poszerzenie jezdni po obu stronach szykany należy uzyskać przez skos podłużny nawierzchni o stosunku 1:5 z wyokrągleniami o promieniu równym 50 m. Spadek poprzeczny jezdni należy zachować jak istniejący. Przy północnej krawędzi jezdni należy ustawić maszt z zainstalowanymi bateriami słonecznymi od którego poprowadzony zostanie kabel zasilający oznakowanie aktywne zainstalowane na wyspie w postaci znaku C-9 i U-5c stanowiące element stałej organizacji ruchu. Konstrukcję poszerzenia drogi zaprojektowano dla drogi o kategorii ruchu KR3. Poszerzenie jezdni należy zabezpieczyć przed spękaniami frezując istniejącą jezdnię w warstwie ścieralnej oraz wiążącej na szerokość 0,5 m i następnie układając siatkę p. spękaniową o szerokości 1,0 m pod tymi warstwami. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót nawierzchniowych należy wykonać: - rozebranie istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem, - zdjęcie warstwy gleby o gr. 30 cm, - zasadnicze roboty ziemne (korytowanie). W rejonie rozpatrywanej inwestycji występują sieci podziemne w postaci sieci energetycznej. W pobliżu infrastruktury podziemnej roboty ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. Przed rozpoczęciem prac ziemnych na głębokości większej niż 40 cm, ustalić należy głębokość ułożenia podziemnej infrastruktury metodą przekopu próbnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Zadanie inwestycyjne nr 10 - Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Gościm, Gmina Drezdenko, droga nr 1362F, działka nr 587. Droga powiatowa nr 1362F w miejscowości Gościm przed Ośrodkiem Rehabilitacyjno-Wypoczynkowym. Istniejące przejście dla pieszych znajduje się przy wjeździe na ośrodek oraz w osi drogi dojazdowej z płyt betonowych. Droga powiatowa jest szerokości 5,5 m o nawierzchni bitumicznej. Obowiązująca prędkość 50 km/h. Zaprojektowano poszerzenie jezdni w obrębie przejścia dla pieszych do szerokości 7,0 m. Na przejściu dla pieszych poprzez poszerzenie jezdni uzyskano azyl o szerokości 1,5 m oraz pasy ruchu dla pojazdów o szerokościach 2,75 m w każdym kierunku. Poszerzenie uzyskano przez wykonanie skosów krawędzi jezdni o wartości 1:10 na odcinku 7-8 m. Po obu stronach należy wykonać korektę dojść do przejścia poprzez rozebranie nawierzchni betonowej i wykonanie dojść z kostki betonowej oraz ustawienia krawężnika betonowego 15x30 cm na połączeniu z jezdnią, natomiast od strony terenu zielonego należy dojścia ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm. Przejście dla pieszych zostanie wykonane jako próg płytowy co ograniczy prędkość pojazdów. Spadek poprzeczny jezdni należy zachować jak istniejący. W miejscu przebudowy dojścia pieszego należy wyciąć rosnące w pasie drogowym drzewo z gatunku Brzoza o średnicy pnia 40 cm na wysokości 1,3 m. W ramach zapewnienia bezpieczeństwa ruchu należy zamontować próg płytowy wraz z elementami uzupełniającymi i oznakowaniem poziomym oraz pionowym zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Konstrukcję poszerzenia drogi zaprojektowano dla drogi o kategorii ruchu KR3. W miejscu poszerzenia jezdni należy częściowo rozebrać istniejącą nawierzchnią tak aby pas nowej konstrukcji drogi wynosił minimum 0,5 m. Poszerzenie jezdni należy zabezpieczyć przed spękaniami frezując istniejącą jezdnię w warstwie ścieralnej oraz wiążącej na szerokość 0,5 m i następnie układając siatkę p. spękaniową o szerokości 1,0 m pod tymi warstwami. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót nawierzchniowych należy wykonać: - przeniesienie punktu osnowy geodezyjnej (nr 0519) - rozebranie istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem, - zdjęcie warstwy gleby o gr. 30 cm, - zasadnicze roboty ziemne (korytowanie). W rejonie rozpatrywanej inwestycji występują sieci podziemne w postaci kanalizacji ogólnospławnej. W pobliżu infrastruktury podziemnej roboty ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. Przed rozpoczęciem prac ziemnych na głębokości większej niż 40 cm, ustalić należy głębokość ułożenia podziemnej infrastruktury metodą przekopu próbnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. Wymagany minimalny okres gwarancji na roboty (zadania inwestycyjne nr 6, 7 i 10) wynosi 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY JAN-BUD Jan Biłas Santok,, Pl. Kościelny 12a Lipki Wielkie, 66-431 Santok, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 562690,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 415103,39

  • Oferta z najniższą ceną: 375655,31 / Oferta z najwyższą ceną: 529766,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.