eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Warszawa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych.
Numer ogłoszenia: 166558 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych w Garwolinie, Żyrardowie, Siedlcach, Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń biurowych w Gostyninie i Sochaczewie. 2.Zakres usług i czynności dotyczących utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych w podległych Placówkach Terenowych oraz bezpośrednim otoczeniu zewnętrznym siedzib podległych Placówek Terenowych obejmuje w szczególności: a)codzienne odkurzanie wykładzin, podłóg, dywanów i tapicerek; b)codzienne odkurzanie i czyszczenie biurek, szafek, półek i innych mebli, parapetów, opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek w poszczególnych pomieszczeniach ; c)codzienne zamiatanie, mycie podłóg i klatek schodowych; d)codzienne mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych środkami chemicznymi i bakteriobójczymi ( muszle klozetowe, umywalki, baterie umywalkowe); e)co najmniej 1 x w tygodniu mycie gablot i drzwi przeszklonych, drzwi i framug; f)co najmniej 1 x w tygodniu mycie glazury i luster w pomieszczeniach sanitarnych; g)co najmniej 1 x na 10 dni pastowanie i froterowanie podłóg i schodów; h)bieżące czyszczenie mebli i konserwacja pomieszczeń socjalnych; i)codzienne zamiatanie tarasów, schodów zewnętrznych i co najmniej 1 x w tygodniu ich mycie; j)co najmniej 1 x w miesiącu mycie i czyszczenie żyrandoli i kloszy w pomieszczeniach podległych PT; k)co najmniej 1 x w miesiącu w godzinach pracy od godziny 8.00 do godziny 15.00 sprzątanie pomieszczeń magazynowych; l)co najmniej 1 x w miesiącu czyszczenie lub mycie rolet, żaluzji w pomieszczeniach podległych PT; m)bieżące usuwanie zabrudzeń ze ścian i sufitów n)co najmniej 1 x w roku mycie okien ( szyby, ramy i parapety ) o)bieżące utrzymanie czystości i porządku w nie zagospodarowanej części piwnic i strychu, szczególnie z uwzględnieniem wymagań p.poż. dla tych pomieszczeń; p)utrzymywanie porządku w czasie ewentualnych remontów i większych napraw; q)stałe utrzymanie w należytym stanie dojścia do budynków, parkingów i chodników (zamiatanie), a w okresie jesienno - zimowym na bieżąco usuwanie opadłych liści, odśnieżanie , utrzymywanie w czystości wejścia ( schody ); r)w razie potrzeby w okresie od listopada odśnieżanie dachu i usuwanie sopli; s)należy zabezpieczyć wszelkie niezbędne środki higieny: papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe, środki dezynfekcyjne, worki na śmieci, zapewnienie soli i piasku niezbędnych do zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i inne konieczne do funkcjonowania jednostki; 3.Pozostałe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający zastrzega sobie stabilność 2 pracowników Wykonawcy obsługujących obiekt w Placówkach Terenowych w Siedlcach, Płocku i Żyrardowie, a w Placówkach Terenowych w Garwolinie, Gostyninie, Sierpcu, Wyszogrodzie i Sochaczewie 1 pracownika. 4.Zestawienie powierzchni, które objęte są zakresem zamówienia: PT GARWOLIN: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 892m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 1200m2 PT ŻYRARDÓW: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 1135m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 2473m2 PT SOCHACZEW: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 281m2 PT SIEDLCE: 3.Powierzchnia ogólna budynku - 1854m2 4.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 3118m2 PT PŁOCK: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 1463,2m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 1211m2 PT SIERPC: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 355,20m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 115,31m2 PT GOSTYNIN: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 370,40m2 PT WYSZOGRÓD: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 170,80m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 96m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1.posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VII ppkt 1,2,3,4,5 lub 6 i 7), 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej dwóch usług stanowiących przedmiot zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VII ppkt 8 , 9, 10, ), 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 stosuje się odpowiednio, 8.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), 9.W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 10.Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 11. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - PZP (Formularz Oferty - pkt 8), 12. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ 13. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny ul. Mińska 25 03-808, I piętro pok.113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny ul. Mińska 25 03-808, III piętro, pok.305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Placówka Terenowa w Garwolinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Garwolinie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Placówki Terenowe w Żyrardowie i Sochaczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Żyrardowie i tylko sprzątania pomieszczeń biurowych w Sochaczewie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Placówka Terenowa w Siedlcach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Siedlcach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Placówki Terenowe w Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie i Gostyninie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej w Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie i tylko sprzątania pomieszczeń biurowych w Gostyninie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.