Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Łódź: Doprowadzenie do właściwego stanu technicznego kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic: Gubałówka, B. Czecha, Telefoniczna - przebudowa ogrodzenia, ujęcia wody oraz budowa dróg dojazdowych do studzienek kanalizacyjnych
Numer ogłoszenia: 166339 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778202, 6781879, fax 042 6788761.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doprowadzenie do właściwego stanu technicznego kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic: Gubałówka, B. Czecha, Telefoniczna - przebudowa ogrodzenia, ujęcia wody oraz budowa dróg dojazdowych do studzienek kanalizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielkość zamówienia - poniżej 5 278 000 euro 2. Zakres zamówienia : -rozbiórka istniejącego ogrodzenia z cokołem i wysięgnikami z trzema rzędami drutu kolczastego, -ogrodzenie tymczasowe pełne z blachy trapezowej na słupkach drewnianych (wykonanie i rozbiórka, należy uwzględnić pełny odzysk materiałów ogrodzeniowych), -wykonanie ogrodzenia z ram stalowych wykonanych z kątownika 45x45x5 mm składającego się z dwóch ram wypełnionych siatką krępowaną ocynkowaną ( typ ciężki): - dolnej o długości 280 cm i wysokości 150 cm oraz górnej 280 cm i wysokości 50 cm (odległość między cokołami a ramą 7,5 cm) łączna wysokość przęsła 215 cm, - przymocowanych do słupków fi 70 mm grub. 5 mm - rozstaw 3 m osadzonych w cokole o wysokości 120 cm, zagłębionego w gruncie 80 cm z gruzobetonem, a górna część 40 cm z betonu B-20 zbrojonego prętami ze stali Stos, -styk ogrodzenia z ogrodzeniem sąsiedztwa dla umocowania skarpy wykonać podwyższenie cokołu w postaci płyty żelbetowej o grubości 20 cm i wysokości 120 cm. -płytę zbroić prętami stalowymi Stos, Odkosy z L 35x35x3 z trzema rzędami drutu kolczastego przyspawać do nakrywy słupka z L 75x50x6, -oboty drogowe: droga tymczasowa wykonanie robót ziemnych oraz ułożenie płyt JOMB o wym. 100x75x12,5 cm na podsypce piaskowej o grubości 15 cm, -droga dojazdowa do studni nr 3, roboty ziemne, podsypka piaskowa o grub. 15 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego grud. 20 cm, nawierzchnia z betonu asfaltowego o grub. 5 cm, nawierzchnia ograniczona krawężnikami betonowymi o wym. 20x30 cm, ustawionych na podsypce piaskowej i ławie z pospółki, -ogrodzenie pomalować 2 x emalia chlorokauczukową w kolorze czarnym, -uporządkowanie terenu (wycięcie krzewów, wyrównanie terenu, rozrzucenie 15 cm ziemi urodzajnej wraz z rozplantowanie i obsianiem trawą). Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2700.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki : a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu ogrodzeń o podobnej konstrukcji jak przedmiot zamówienia o wartości (z podatkiem VAT) każdej z nich nie mniejszej niż 50 tys. zł. , b) wskazać osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia (kierownika budowy), która może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej ,stwierdzone decyzją przygotowania zawodowego zwaną uprawnieniami budowlanymi i została wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w p. 1.2 a i b. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w p. 3 niniejszego ogłoszenia oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą złożoną na formularzu oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3) Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu ogrodzeń o podobnej konstrukcji jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . Do wskazanych w wykazie robót budowlanych wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Uprawnienia budowlane osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia (kierownika budowy) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U 2006 nr 83 poz. 578) lub uprawnienia budowlane wydane przed obowiązywaniem wskazanego rozporządzenia na podstawie których osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia (kierownik budowy) uprawniona jest do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.. Do wskazanych wyżej uprawnień wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku gdy ww. uprawnienia budowlane zostały wydane po 01.01.1995r. na podstawie art. 88a ust.1 p. 3 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2003r Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) należy dodatkowo załączyć do oferty Decyzję o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane wydaną przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Warszawie. 5) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w p. 3 niniejszego ogłoszenia z tym, że zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 3.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . 5.1 Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2 niniejszego ogłoszenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3.2 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie 6.1 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty winni załączyć oryginał pełnomocnictwa, określającego zakres czynności prawnych, do których upoważniony jest pełnomocnik, tzn. - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Oryginał ww. pełnomocnictwa winien być podpisany przez osobę /y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu każdego z wykonawców, którzy występują wspólnie o udzielenie zamówienia. 6.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w p. 3.1 i 3.2 winny być złożone przez każdego wykonawcę, pozostałe dokumenty wskazane w p. 3.3 i 3.4 winny być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę lub jego pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, bud. A, pokój nr 202 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.Cena formularza wynosi 52 PLN + koszt przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, bud. A , pokój nr 108 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa układu hydraulicznego i rozdzielni elektrycznej na obiektach jaz Rzędziany i jaz Tykocin
- Naprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych na potoku Jedlica w km 8+660-12+550 (odcinkowo) w m. Kowary - II postępowanie
- Remont zapory ziemnej zbiornika wodnego "Jezioro Bielawskie"
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- "Budowa stawu zasilanego wodami gruntowymi oraz opadowo-roztopowymi w miejscowości Bieliny na części działki ewid. 1141/1"
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach zlewni Bystrzycy Zarządu Zlewni Legnica - części od 1 do 9
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.