Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Łaziska Górne: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Mikołowskiego
Numer ogłoszenia: 166027 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Mikołowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującej usługi (zgodnie z Charakterystyką Techniczną Przedmiotu Zamówienia określoną w załączniku nr 2 do Szczegółowych warunków zamówienia w pasie dróg wojewódzkich: odśnieżanie na drogach wojewódzkich na długości 38,1 km, zwalczanie gołoledzi solanką na drogach wojewódzkich na dł. 30,7 km, zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo solną na drogach wojewódzkich na dł. 7,4 km, zwalczanie gołoledzi środkami chemicznymi na drogach wojewódzkich na długości 1,0 km, pełnienie dyżuru akcji zima.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2004,2005,2006 co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł (brutto) posiadają sprzęt własny, gwarantujący prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub potwierdzony dostęp do niego, w tym - minimum 4 pojazdy opłużone, 3 solarko - piaskarki w tym przynajmniej 2 solarko-piaskarkę z solanką; gwarantują dostęp do sprzętu ciężkiego niezbędnego do pracy przy intensywnych opadach śniegu, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oferentów, u których Zamawiający stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 21 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny wypis odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, d) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; Od udzielonego pełnomocnictwa należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 15 zł. e) aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych przez oferenta w latach 2004,2005,2006 usług, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 110 000zł co najmniej 2 usługi wypełnić druk nr 3 g) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie (co najmniej 2 referencje) wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością h) wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (na zał. druku nr 4), Uwaga! Oferent powinien wykazać, iż posiada min.: 4 pojazdy opłużone, 3 solarko - piaskarki w tym przynajmniej 2 solarko-piaskarki z solanką i) dokumenty potwierdzające dostęp do sprzętu (umowa, bezwarunkowe oświadczenie) UWAGA! - dotyczy sprzętu dzierżawionego (należy załączyć umowę dzierżawy lub bezwarunkowe oświadczenie dysponowania sprzętem na okres realizacji przedmiotu zamówienia), oświadczenie Oferenta o zawartych umowach gwarantujących gotowość ciężkiego sprzętu do włączenia się do Akcji odśnieżania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8, pok. 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.10.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Wykonanie modernizacji Kopalnianej stacji paliw dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
- Remont elewacji budynku Biblioteki Miejskiej w Łaziskach Górnych
- Dzierżawa trzech kombajnów chodnikowych o mocy organu urabiającego 130 kW +/-5% wraz z zabezpieczeniem serwisowej obsługi gwarancyjnej w całym okresie dzierżawy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ,,Bolesław Śmiały".
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
- Utrzymanie cieków oraz obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzial KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.