eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dlaosób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu w ramach - środków FUNDUSZU PRACY -projektu Więcej szans w przemyskim realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu w ramach : - środków FUNDUSZU PRACY -projektu Więcej szans w przemyskim realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 165991 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu , ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-59-80, faks 0-16 676-09-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu w ramach : - środków FUNDUSZU PRACY -projektu Więcej szans w przemyskim realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu w ramach : - środków FUNDUSZU PRACY -projektu Więcej szans w przemyskim realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO i FUNDUSZU PRACY. Zamówienie składa się z trzech części: Część 1. Grafika komputerowa - dla 15 osób, ( planowany termin realizacji -Lipiec - Sierpień 2010) Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy. Część 2. Projektant stron internetowych www - WEBMASTER - dla 15 osób, ( planowany termin realizacji Wrzesień -Październik 2010) Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy. Część 3. Florystyka - aranżacje roślinne, oraz zdobienie przedmiotów technologią decoupage, tworzenie biżuterii projektowanie i wykonanie - dla 18 osób, ( planowany termin realizacji - Lipiec- Sierpień 2010) Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada : Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia , w oparciu o dokumenty dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, lub wykonuje usługi szkoleniowe zgodnie z zakresem wskazanym w części 1,2,3 zamówienia, obejmujące łącznie dla danej części minimum 15 osób, ( załącznik nr 5 do SIWZ),wraz z dokumentami poświadczającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za szkolenia zgodne z przedmiotem zamówienia zostaną uznane szkolenia: Dla części.1 Grafika komputerowa- zakres: grafika komputerowa, grafika komputerowa z tworzeniem stron www., kurs komputerowy ECDL. Dla części . 2 Projektant stron internetowych www - WEBMASTER -zakres: projektant stron internetowych www, grafika komputerowa, grafika komputerowa z tworzeniem stron www., kurs komputerowy ECDL. Dla części 3. Florystyka - aranżacje roślinne, oraz zdobienie przedmiotów technologią decoupage, tworzenie biżuterii projektowanie i wykonanie, lub Bukieciarstwo - aranżacje roślinne, oraz zdobienie przedmiotów technologią decoupage, tworzenie biżuterii projektowanie i wykonanie. Można też wykazać realizowane szkolenia dotyczące części zakresu szkolenia np. Florystyka, bukieciarstwo, decoupage pod warunkiem że zostanie wykazane przez Wykonawcę, że przeszkolił minimum po 15 osób w części zakresu szkolenia tj. Florystyka- minimum 15 osób, Bukieciarstwo minimum 15 osób, Decoupage minimum 15 osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia , w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia , w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia , w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 10
  • 4 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5 37-700 Przemyśl parter, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5 37-700 Przemyśl II piętro pok. nr 46(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Więcej szans w przemyskim realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO i FUNDUSZU PRACY Część 3. Florystyka - aranżacje roślinne, oraz zdobienie przedmiotów technologią decoupage, tworzenie biżuterii projektowanie i wykonanie - dla 18 osób.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grafika komputerowa - dla 15 osób, ( planowany termin realizacji -Lipiec - Sierpień 2010) Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grafika komputerowa - dla 15 osób, ( planowany termin realizacji -Lipiec - Sierpień 2010) Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 10
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projektant stron internetowych www - WEBMASTER - dla 15 osób, ( planowany termin realizacji Wrzesień -Październik 2010) Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektant stron internetowych www - WEBMASTER - dla 15 osób, ( planowany termin realizacji Wrzesień -Październik 2010) Szkolenie finansowane z Funduszu Pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 10
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Florystyka - aranżacje roślinne, oraz zdobienie przedmiotów technologią decoupage, tworzenie biżuterii projektowanie i wykonanie - dla 18 osób, ( planowany termin realizacji - Lipiec- Sierpień 2010) Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Florystyka - aranżacje roślinne, oraz zdobienie przedmiotów technologią decoupage, tworzenie biżuterii projektowanie i wykonanie - dla 18 osób, ( planowany termin realizacji - Lipiec- Sierpień 2010) Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 10
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.