eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiModernizacja autoklawów typu AS 669PA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Radzyń Podlaski: Modernizacja autoklawów typu AS 669PA
Numer ogłoszenia: 165937 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132565 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. (083) 3526267, faks (083) 3526200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja autoklawów typu AS 669PA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje modernizację posiadanych przez Zamawiającego 2 sztuk autoklawów typ AS 669 PA zainstalowanych w centralnej sterylizatorni oraz zapewnienie przeglądów technicznych. Modernizacja każdego z autoklawów obejmuje: 1) dostawę i wmontowanie w autoklaw wytwornicy pary wraz z osprzętem o następujących parametrach: wydajność pary 54kg/h ciśnienie pary 0,29 MPa temperatura pary 142 °C 2) regenerację pompy próżniowej znajdującej się w autoklawie lub wymiany na nową (uwaga: dotyczy tylko jednego autoklawu) 3) wymianę drukarki w autoklawie (służąca do druków wyników procesu sterylizacji) 4) dostawę i zamontowanie zmiękczacza wody dedykowanego dla oferowanej wytwornicy pary 5) przygotowanie do rewizji wewnętrznej tj. demontaż autoklawu na części dla celów przeprowadzenia przeglądu przez Urząd Dozoru Technicznego a następnie ponowne złożenie oraz uruchomienie urządzenia (rewizja wewnętrzna przeprowadzana przez UDT na zlecenie Zamawiającego zakończona pozytywną oceną inspektora) oraz 6) przeszkolenie obsługi w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń 7) wykonywanie przeglądów technicznych w okresie gwarancji (licząc od przekazania do eksploatacji zmodernizowanych autoklawów, przeglądy w odstępach 3 miesięcznych) W ramach przeglądów wykonywanie wszelkich czynności wymaganych zaleceniami producenta oraz instrukcją obsługi modernizowanych autoklawów. Zadanie obejmuje ww czynności oraz wszelkie inne służące wykonaniu całości zadania zakończonego przekazaniem do eksploatacji wraz z wymaganymi dokumentami protokołem podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń. Wymagania odnośnie terminów 1)wykonania kompletnej modernizacji autoklawów - 1 miesiąc licząc od zawarcia umowy 2)zapewnienia gwarancji na wmontowane wytwornice - min. 12 miesięcy licząc od daty zakończenia modernizacji i przekazania protokołem do eksploatacji 3)zapewnienia gwarancji na wykonaną modernizację - min. 12 miesięcy licząc od daty zakończenia modernizacji i przekazania protokołem do eksploatacji 4)wykonywania okresowych przeglądów technicznych - w okresie udzielonej gwarancji licząc od daty zakończenia modernizacji i przekazania protokołem do eksploatacji (ostatni wymagany przegląd przeprowadzony w ostatnim tygodniu udzielonej gwarancji) W ramach gwarancji (w cenie oferty) Wykonawca zapewnia bezawaryjne działanie zmodernizowanych autoklawów Przygotowanie źródeł zasilania energii elektrycznej oraz wody zapewnia Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.19.11.10 - Autoklawy 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja autoklawów AS 669 PA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lazamed naprawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego Robert Zalewski, ul. Spisaka 34A, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80688,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80688,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80688,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.