Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-09
Radzyń Podlaski: Modernizacja autoklawów typu AS 669 PA
Numer ogłoszenia: 132565 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. (083) 3526267, faks (083) 3526200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja autoklawów typu AS 669 PA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje modernizację posiadanych przez Zamawiającego 2 sztuk autoklawów typ AS 669 PA zainstalowanych w centralnej sterylizatorni oraz zapewnienie przeglądów technicznych. Modernizacja każdego z autoklawów obejmuje: 1) dostawę i wmontowanie w autoklaw wytwornicy pary wraz z osprzętem o następujących parametrach: wydajność pary 54kg/h ciśnienie pary 0,29 MPa temperatura pary 142 °C 2) regenerację pompy próżniowej znajdującej się w autoklawie lub wymiany na nową (uwaga: dotyczy tylko jednego autoklawu) 3) wymianę drukarki w autoklawie (służąca do druków wyników procesu sterylizacji) 4) dostawę i zamontowanie zmiękczacza wody dedykowanego dla oferowanej wytwornicy pary 5) przygotowanie do rewizji wewnętrznej tj. demontaż autoklawu na części dla celów przeprowadzenia przeglądu przez Urząd Dozoru Technicznego a następnie ponowne złożenie oraz uruchomienie urządzenia (rewizja wewnętrzna przeprowadzana przez UDT na zlecenie Zamawiającego zakończona pozytywną oceną inspektora) oraz 6) przeszkolenie obsługi w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń 7) wykonywanie przeglądów technicznych w okresie gwarancji (licząc od przekazania do eksploatacji zmodernizowanych autoklawów, przeglądy w odstępach 3 miesięcznych) W ramach przeglądów wykonywanie wszelkich czynności wymaganych zaleceniami producenta oraz instrukcją obsługi modernizowanych autoklawów. Zadanie obejmuje ww czynności oraz wszelkie inne służące wykonaniu całości zadania zakończonego przekazaniem do eksploatacji wraz z wymaganymi dokumentami protokołem podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń. Wymagania odnośnie terminów 1)wykonania kompletnej modernizacji autoklawów - 1 miesiąc licząc od zawarcia umowy 2)zapewnienia gwarancji na wmontowane wytwornice - min. 12 miesięcy licząc od daty zakończenia modernizacji i przekazania protokołem do eksploatacji 3)zapewnienia gwarancji na wykonaną modernizację - min. 12 miesięcy licząc od daty zakończenia modernizacji i przekazania protokołem do eksploatacji 4)wykonywania okresowych przeglądów technicznych - w okresie udzielonej gwarancji licząc od daty zakończenia modernizacji i przekazania protokołem do eksploatacji (ostatni wymagany przegląd przeprowadzony w ostatnim tygodniu udzielonej gwarancji) W ramach gwarancji (w cenie oferty) Wykonawca zapewnia bezawaryjne działanie zmodernizowanych autoklawów Przygotowanie źródeł zasilania energii elektrycznej oraz wody zapewnia Zamawiający..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.19.11.10 - Autoklawy 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagana wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 PLN ( dwa tysiące złotych) do dnia 17.05.2011r. do godz. 11:15
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane urządzenia oraz materiały użyte przy modernizacji autoklawów są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 3.Dokumenty potwierdzające że oferowane wytwornice pary oraz inne oferowane urządzenia są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi (wymagane przy odbiorze zmodernizowanych autoklawów protokołem odbioru).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki na których zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do siwz. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty może dotyczyć i nastąpić w następujących przypadkach: - wprowadzenia zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu realizacji zamówienia - obniżenia ceny przez Wykonawcę. - odpowiednich zapisów w załączniku nr 5 (wzór umowy) do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, Budynek administracyjny, I piętro , pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 11:15, miejsce: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, Sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej w ulicy Chomiczewskiego w Radzyniu Podlaskim"
- "Przebudowa infrastruktury drogowej wraz z modernizacją sieci wodno-kanalizacyjnej w Radzyniu Podlaskim - ul. Warszawska i ul. Chomiczewskiego"
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego III na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotne
- Serwis aparatury badawczej w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, w podziale na 20 zadań
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz bieżących napraw sekwenatarów MiSeq prod. Illumina na okres 24 miesięcy znajdujących się w DCOPiH.
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- ZAKUP I DOSTAWA STERYLIZATORA PAROWEGO .
- Dostawa wyposażenia fryzjersko-kosmetycznego do pracowni na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





