Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Łapy: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem dodatkowym w postaci między innymi łyżki skarpowej.
Numer ogłoszenia: 165775 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łapach, ul. Płonkowska, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152851, fax 085 7152851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem dodatkowym w postaci między innymi łyżki skarpowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko-ładowarka musi być fabrycznie nowa (rok produkcji 2008), posiadać certyfikaty zgodnosci z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne: - przystosowanie do pracy z młotem hydraulicznym typ CATERPILLAR H70 (waga 430kg, energia udaru 600J, ciśnienie operacyjne 140 bar, wysokość bez grotu 1228mm, przepływ 50-150 L/min) mocowanym w miejsce łyżki koparkowej, - łyżka skarpowa o szerokości minimum 1500 mm , - łyżka koparkowa z zębami, o szerokości 60cm do 70 cm, - łyżka koparkowa z zębami, o szerokości 30cm do 36 cm, - łyżka koperkowa z zębami, o szerokości 85 cm do 91cm - szybkozłącze koparkowe umożliwiające szybką wymianę łyżek i młota, - wyposażenie w instalację hydrauliczną do narzędzi ręcznych, - silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy powyżej 100KM przy prędkości 2200 obr/min, spełniający normę emisji spalin STAGE 2(TIER II), - napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, -średnica skrętu bez używania hamulców, mierzona po kole zewnętrznym- maksymalnie do 9,2m, - 4 koła skrętne, - skrzynia biegów sterowana ręcznie z elektrycznym sterowaniem zmiany kierunku jazdy, cztery biegi jazdy do przodu ,cztery biegi jazdy do tyłu, - osiągalna prędkość jazdy- minimum 40km/h, - układ hydrauliczny zamknięty z pompą wielotłoczkową, - kabina operatora ogrzewana spełniająca normy bezpieczeństwa: ISO 3471:1994(ROPS) oraz ISO 3449:1992(FOPS), - system kompensujący drgania układu ładowarkowego, - łyżka przednia wieloczynnościową o pojemności co najmniej 1,0m3 z zębami i widłami do palet, udźwig na maksymalną wysokość minimum 2800kg, siła wyrywająca powyżej 45kN, - część koparkowa przesuwana poprzecznie , łyżka koparkowa na ramieniu teleskopowym , głębokość kopania co najmniej 5,6m, siła kopania na łyżce minimum 51kN, kąt obrotu łyżki minimum 201 stopni, siła na ramieniu koparkowym co najmniej 30kN, - światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy, - wyposażenie : sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi , smarownica trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka, CPV 29522600-0. Inne wymagania: - wykonawca zapewni stacjonarny serwis producenta w odległości nie większej niż 100km od siedziby zamawiającego , rozpoczęcie naprawy nastąpi w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia, a w przypadku naprawy awarii trwajacej dłużej niż 7 dni, objętej gwarancją , wykonawca gwarantuje dostawę sprawnej technicznie koparko-ładowarki zastępczej, - w dniu odbioru koparko-ładowarki wykonawca przekaże : dokument określajacy warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim, - w dniu odbioru koparko-ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru, - wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy , bez limitu motogodzin , -wykonawca dostarczy koparko-ładowarkę do siedziby zamawiajacego, - wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób przeznaczonych do obsługi maszyny na terenie siedziby zamawiającego w terminie uzgodnionym z zamawiającym, lecz nie później niż 7 (siedem) dni od daty dostarczenia koparko-ładowarki, na koszt wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i posiadać niezbędne homologacje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wezmą udział wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz z niniejszą SIWZ, a w szczególności: 1)wykażą ,że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy minimum pięć dostaw o zakresie i wartości porównywalnych do przedmiotu zamówienia. Realizację należy rozumieć jako zawarcie umowy i przekazanie przedmiotu umowy. Za dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia uznawane będą dostawy koparek, koparko-ładowarek, ładowarek itp.(W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie). 2)złożą wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w swiz formularze; 3)zaakceptują warunki umowy; 4)nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia; 5)oferta ich nie zostanie odrzucona . Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt. V siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr.2 do siwz). 2. Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowanych na terenie Polski przynajmniej 5 dostaw o zakresie i wartości podobnym do przedmiotu zamówienia , z podaniem nazw, adresów i telefonów zamawiających- według załącznika nr.4 do siwz. Dla potwierdzenia prawdziwości danych zawartych w wykazie Wykonawca zobowiązany jest załączyć referencje w odniesieniu do wskazanych dostaw. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Parafowany na dowód akceptacji wzór umowy (zał. nr 4 do siwz). 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łapach ;siedziba: 18-100 Łapy ul Płonkowska tel.fax (085)715-28-51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łapach ;siedziba: 18-100 Łapy ul Płonkowska , świetlica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa artykułów biurowych - uzupełnienie
- Zakup licencji na moduł "KS-ESM - Wspomaganie raportowania do AOTMiT"
- "Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część IV"
- Modernizacja dróg w Gminie Łapy
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W M. BIELSK PODLASKI, ul. MASZYNOWA", numer działki ewidencyjnej: 3468/145
więcej: przetargi w Łapach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.