eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Wykonanie robót budowlanych obejmujących I etap inwestycji pn.; Remont, przebudowa i termomodernizacja budynków 4 i 4A Urzędu Miasta przy ul.Bogumińskiej 4 w Wodzisławiu Śląskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Wodzisław Śląski: Wykonanie robót budowlanych obejmujących I etap inwestycji pn.; Remont, przebudowa i termomodernizacja budynków 4 i 4A Urzędu Miasta przy ul.Bogumińskiej 4 w Wodzisławiu Śląskim.
Numer ogłoszenia: 165600 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77946 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących I etap inwestycji pn.; Remont, przebudowa i termomodernizacja budynków 4 i 4A Urzędu Miasta przy ul.Bogumińskiej 4 w Wodzisławiu Śląskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Budynek 4 Termomodernizacja - wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi, docieplenie stropu na poddaszu, wymiana instalacji c.o., roboty malarskie, Renowacja elewacji wraz z wymianą rynien, rur spustowych, obróbki blacharskiej, instalacja odgromowa, Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, Zagospodarowanie terenu, renowacja ogrodzenia,zieleń, Oświetlenie elewacji zewnętrznej budynku 2.Budynek 4A Termomodernizacja - wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi, docieplenie stropu na poddaszu, wymiana instalacji c.o. Roboty malarskie 3. Roboty konieczne do wykonania, związane z prawidłową realizacją Etapu I. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej , 3) Zlecenie wymaganych nadzorów branżowych, 3.2.Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez firmę Projektowanie i Nadzór w Budownictwie z siedzibą 50-216 Kunice, Pątnów Legnicki 10a 3.3.Wymagania organizacyjne: W związku z tym, że budowa będzie realizowana w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, należy tak uwzględnić organizację budowy i prowadzenie prac budowlanych, aby nie zakłócić funkcjonowania Urzędu Miasta. Wykonawca powinien przewidzieć częściowe prowadzenie prac w systemie dwuzmianowym. Należy zapewnić bezpieczeństwo osób pracujących i załatwiających sprawy w obiekcie. Przed rozpoczęciem prac remontowych w poszczególnych pomieszczeniach biurowych należy powiadomić Zamawiającego (użytkownika) co najmniej dwa dni przez planowanymi robotami budowlanymi, celem przekazania frontu robót. Wykonawca jest zobowiązany sukcesywnie przedkładać Zamawiającemu szczegółowy harmonogram robót budowlanych w zakresie prowadzenia robót w pomieszczeniach biurowych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo finansowy, uzgodniony i akceptowany przez Zamawiającego . W celu lepszego zapoznania się z przedmiotom zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskanie wszelkich informacji, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.22.00 - 45.42.22.00 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum DeS Henryk Dowgier, Anna Dowgier sp. jawna, ul. Kronikarza Galla 5/1, 30-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1838169,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1541870,78

  • Oferta z najniższą ceną: 1541870,78 / Oferta z najwyższą ceną: 1894638,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.