eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławAM/AZ/ PN-107/ 08 Przebudowa starego budynku Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej AM przy ul. Mikulicza- Radeckiego 4 we Wrocławiu zlokalizowanego na działce numer24 AM-32, w obrębie Pl. Grunwaldzkiego, przy ulicy Mikulicza-Radeckiego 4, w kompleksie budynk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-19

Wrocław: AM/AZ/ PN-107/ 08 Przebudowa starego budynku Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej AM przy ul. Mikulicza- Radeckiego 4 we Wrocławiu zlokalizowanego na działce numer: 24 AM-32, w obrębie Pl. Grunwaldzkiego, przy ulicy Mikulicza-Radeckiego 4, w kompleksie budynków klinicznych, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającym projektem budowlanym autorstwa Pracowni Architektoniczno-Konserwatorskiej ARCHIKON S.C. z Wrocławia i projektem wykonawczym w różnych branżach autorstwa Przedsiębiorstwa Konsultingowo- Inżynieryjnego PREDOM Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Słowackiego 12/14; 50-411 Wrocław
Numer ogłoszenia: 165535 - 2008; data zamieszczenia: 19.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/ PN-107/ 08 Przebudowa starego budynku Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej AM przy ul. Mikulicza- Radeckiego 4 we Wrocławiu zlokalizowanego na działce numer: 24 AM-32, w obrębie Pl. Grunwaldzkiego, przy ulicy Mikulicza-Radeckiego 4, w kompleksie budynków klinicznych, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającym projektem budowlanym autorstwa Pracowni Architektoniczno-Konserwatorskiej ARCHIKON S.C. z Wrocławia i projektem wykonawczym w różnych branżach autorstwa Przedsiębiorstwa Konsultingowo- Inżynieryjnego PREDOM Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Słowackiego 12/14; 50-411 Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy starego budynku Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej A.M. przy ulicy Mikulicza -Radeckiego 4 we Wrocławiu, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym pt. Przebudowa i rozbudowa budynku Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej A.M. przy ulicy Mikulicza -Radeckiego 4 we Wrocławiu autorstwa Pracowni Architektoniczno-Konserwatorskiej ARCHIKON s.c. arch. arch. Anna i Jacek Kościuk, 50-372 Wrocław, ul. Janiszewskiego 16-6, na podstawie którego Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę a także na podstawie projektu wykonawczego w różnych branżach, autorstwa Przedsiębiorstwa Konsultingowo - Inżynieryjnego PKI PREDOM Sp. z o. o. 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14. Stary Budynek Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej A.M. wpisany jest do rejestru zabytków jako zespół kliniki pod nr 406-Wm z dnia 24 maja 1979 r. i uzyskał pozwolenie na projektowane zmiany poprzez postanowienie nr 937-2005 z dnia 23 grudnia 2005 r. wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu (nr pisma WZN-MF-5030-146-2005). Zakres robót: Roboty rozbiórkowe : - Wyburzenia ścian wewnętrznych zaznaczonych na rzutach - Wybicia otworów i przejść w miejscach wskazanych na rzutach - Zerwanie nawierzchni posadzkowych w pomieszczeniach projektowanych - Demontaż stolarki okiennej, drzwiowej - Demontaż istn. urządzeń sanitarnych - Demontaż warstw dachu, przeszklenia połaci dachowych a także rynien i rur spustowych - Rozbiórka elementów drewnianych w przypadku porażenia przez grzyby - Rozbiórka części elementów konstrukcji drewnianej dachu - przygotowanie otworów pod wyłaź dachowy, wyłaź na poddasze i okna połaciowe Roboty budowlane i wykończeniowe : - Wymiana elementów drewnianych konstrukcji dachowych, montaż wyłazu dachowego i na poddasze - Ocieplenie dachu i montaż warstw dachowych - Montaż nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich - Obudowa konstrukcji drewnianej płytami ognioodpornymi na poziomie poddasza użytkowego - Wylanie nowych posadzek w pomieszczeniach - Zamurowanie otworów w ścianach wew. i zewn. - Wstawienie nadproży w ścianach wewn. na parterze - Wybudowanie nowych ścian działowych - Wybudowanie nowych sufitów podwieszonych - Wybudowanie przewodów instalacyjnych i obudowanie ich, kominy wentylacji wyprowadzić ponad dach - Montaż stolarki okiennej, drzwiowej, parapetów wewnętrznych, okien połaciowych i instalacji - Montaż barierek uchylnych (h=1,1 m) przy oknach; - Montaż pochwytów oraz nadbudowanie balustrady istniejącej o około 17cm: - Obudowanie przewodów wentylacji i instalacji kanalizacyjnych, c.o. wod.-kan.: - Tynkowanie, malowanie oraz ułożenie w miejscach wskazanych okładzin ceramicznych - Wylanie nowych posadzek w pomieszczeniach Roboty instalacji sanitarnej : - Instalacja co: - Instalacja wod-kan tj.: wodociągowa, wody ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej i deszczowej:- wentylacja: Roboty instalacji elektrycznej : - rozdzielnie i tablice rozdzielcze: - wewnętrzne linie zasilające: - instalacja oświetleniowa ( oświetlenie podstawowe, ewakuacyjne, kierunkowe): - instalacja gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia - instalacja gniazd wtykowych 230V zasilenia komputerów - instalacja teletechniczna - instalacja połączeń wyrównawczych - ochrona przed porażeń - ochrona przeciwprzepięciowa- instalacja odgromowa Roboty zabezpieczenia przeciwpożarowego : - Instalacja wody p.poż. - Przejścia przez ściany oddzielenia pożarowego - Montaż Głównych Wyłączników Pożarowych - Instalacja oświetlenia awaryjnego Przebudowa śmietnika - wyburzenie śmietnika - wybudowanie nowego Ogrodzenie - rozebranie istniejącego ogrodzenia - budowa nowego ogrodzenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu musi wnieść wadium przetargowe w wysokości : 20.000,00 PLN (słownie : dwadzieścia tysięcy i 00/100 PLN ) w terminie do dnia 12.08.2008 r do godz. 09:00 Od wybranego w przetargu Wykonawcy Zamawiający zażąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia netto + obowiązujący podatek VAT (art. 150 ust. 2 PZP.),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp., zgodnie z którym wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Pzp. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy, zgodnie z art.23 Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo); b) dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) oddzielnie przez każdy podmiot występujący wspólnie; c) złożenie w ofercie, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi zgodnie z zapisem w rozdz. V oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust.1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego; 2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. (art.141 Pzp). 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych partnerów (liderem). 7. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy do PN- 107/ 06 z ceną ofertową netto i brutto realizacji całego zamówienia. Załącznik nr 2 - Przedmiar robót z zakresem podstawowych czynności, koniecznych do wykonania przez Wykonawcę. Wszystkie roboty pośrednie Wykonawca zaplanuje oraz uwzględni w przedstawionej kalkulacji, ponieważ nie będą dokonywane żadne inne należności za realizację niniejszego zamówienia. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego art. 24 Pzp. Załącznik nr 3a Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( np. wzór - załącznik do Siwz ); Załącznik nr 4 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 5 - wykaz wykonanych robót remontowo-budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr - 6 Wykaz osób z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym co najmniej 3-letnim, przy pełnieniu funkcji kierownika robót w następujących branżach: - budowlanej- bez ograniczeń; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; - instalacji sanitarnych - instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń; Każdy w/w kierownik robót w danej branży winien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego, wydane przez tę jednostkę, a kopię zaświadczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej lub konsorcjum) dokumenty wymienione jako załączniki nr. 3 i 4 powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie; pozostałe dokumenty wspólnie opracować i podpisać (np. przez osoby/ę upełnomocnione / upełnomocnioną). Informacje zamieszczone w zał. 3 a, 5 i 6 przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozpatrywane będą łącznie . 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w zał. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ani nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanego w pkt. 3 terminu ważności dokumentu. 5. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. termin realizacji zamówienia - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi Zespól ds Zamówień Publicznych AM rok 2008 nr PN-107

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link przetargi Zespól ds Zamówień Publicznych AM rok 2008 nr PN-107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5, 50-368 Wrocław pokój 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.