Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Suwałki: Zagospodarowanie terenu tzw. Kaczego dołka na Osiedlu Północ I w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 165452 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Korczaka 2A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 563-03-41, 566-49-22, fax 087 66-51-61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu tzw. Kaczego dołka na Osiedlu Północ I w Suwałkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu tzw. Kaczego dołka na Osiedlu Północ I w Suwałkach : a) sadzenie oraz pielęgnacja 36 szt. drzew liściastych, b) sadzenie oraz pielęgnacja 30 szt. drzew iglastych, c) sadzenie oraz pielęgnacja 118 szt. krzewów liściastych, d) sadzenie oraz pielęgnacja 98 szt. krzewów iglastych, e) sadzenie oraz pielęgnacja 546 szt. krzewów żywopłotowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 800.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. udzielą pełnej gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 12 miesięcy, 6. posiadają doświadczenie w realizacji podobnych zadań, potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót w zakresie kształtowania terenów zielonych o łącznej wartości 200.000,00 zł, w tym jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł, 7. w ciągu ostatnich trzech lat rozrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, osiągnęli przychody ze sprzedaży towarów i produktów na poziomie co najmniej 100.000,00 zł średniorocznie, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art.22 ust.1 oraz Art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19, poz.177 z późn. zm.) wg załącznika nr 3, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, 7. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8, 8. Wykaz osób, które po stronie wykonawcy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5). 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty podobne) należy rozumieć: - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych o łącznej wartości 200.000,00 zł, w tym jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Wykaz zrealizowanych robót na załączniku nr 6. 10. Wypełniony i podpisany oraz parafowany na każdej stronie wzór umowy wg załącznika nr 2. 11. Bilans z rachunkiem zysków i strat (osoby prawne) lub podpisane informacje zestawiające obrót, zysk, zobowiązania i należności (osoby fizyczne) za ostatnie trzy lata rozrachunkowe, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniana będzie ich łączna wielkość przychodów określonych w punkcie V.7 SIWZ) - dla osób fizycznych załącznik nr 7. 12. Kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagane dokumenty, o których mowa Rozdziale VI wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ lub nie spełnią innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach ul. Korczaka 2 A 16-400 Suwałki - pokój nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach ul. Korczaka 2 A 16-400 Suwałki - pokój nr 4 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Andersa 1"
- Zakup i instalacja oprogramowania do RTG dofinansowanych w ramach KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń umożliwiających modernizację 25 elektronicznych tablic przystankowych w Suwałkach, jako udogodnienie dla osób niedowidzących
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - ZADANIE nr 2 park kieszonkowy pomiędzy ul. Bestwińską a ul. Falistą w Czechowicach-Dziedzicach
- Przebudowa drogi powiatowej 1945D, w Sulimowie, polegająca na wykonaniu drogi dla pieszych, ścieku oraz poszerzenia jezdni na odcinku od ulicy Zębickiej do ulicy Zachodniej.
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Łąkie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania z budżetu obywatelskiego "Budowa boiska piłkarskiego w osiedlu Koszary" w systemie zaprojektuj - wybuduj
- Rozbudowa ul. Przemysłowej od ul. Metalowej do ul. Urbanowickiej w Tychach
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mystkowice na terenie gminy Łowicz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.