eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa wielozadaniowego pojazdu komunalnego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Inowrocław: Dostawa wielozadaniowego pojazdu komunalnego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 165433 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wielozadaniowego pojazdu komunalnego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: dostawę małogabarytowego pojazdu specjalistycznego z rocznika 2009 wyposażonego w silnik wysokoprężny spełniający normy czystości spalin EURO 4. Minimalne wymagania techniczne: pojazd napędzany silnikiem Diesla o mocy min 145 kM, dopuszczalny ciężar całkowity - nie mniej niż 5,2 t, wyposażony w kulowy system szybkiej wymiany osprzętu, skrzynia biegów - manualna - 5 biegowa, synchronizowana z przekładnią biegów pełzających, napędzane koła osi tylnej, dołączony napęd osi przedniej, wyposażony w skrzynię ładunkową samowyładowczą z nogami podporowymi do jej odstawienia po zdemontowaniu z pojazdu bazowego, wyposażony w przedni układ szybkiego mocowania osprzętu, wyposażony w reflektory na kabinie kierowcy, posiadający hydraulikę tylną dla napędzania osprzętu z tyłu pojazdu, wyposażony w tachograf cyfrowy. Pojazd wyposażony w pakiet bezpieczeństwa - trójkąt apteczka, światło ostrzegawcze. Lampa obrotowa na podporze, szerokość pojazdu nie większa niż 1650 mm, wysokość pojazdu nie większa niż 2,20 m. Układ hydrauliki roboczej tak, by dzięki temu oprócz zastosowania, jako wywrotka trójstronna mógł pracować, jako nośnik dołączalnego, posiadanego przez zamawiającego osprzętu typu: zwyżka HM 21 T, zamiatarka MZS -K 160, prasa do zbierania śmieci LN 3500 BN, kosiarka FMSK 1800 M. Układ hamulcowy: dwuobwodowy, wspomagany. Układ kierowniczy: wspomagany. Kabina kierowcy - 2-miejscowa, klimatyzowana. Pojazd musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego oraz minimalne warunki opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne wymagania gwarancyjnego: 1 rok na cały pojazd, 1 rok na naprawę awarii, 2 lata na elementy układu napędowego, 1 rok na zabudowę. 1.1.Wymagane warunki organizacyjne wykonania zamówienia: dostawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: a) książkę pojazdu, b) świadectwo homologacji, c) gwarancję. 1.2. Oferowany pojazd musi posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi w języku polskim. 1.3. Miejsce dostawy: Zakład Usług Sanitarnych i Porządkowych - ul. Toruńska 165 w Inowrocławiu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie dostawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie dostawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu zrealizowanych w ostatnich 3 lat dostaw. Należy podać ich wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum 2 referencje. Z wykazu musi wynikać, iż Dostawca zrealizował min 1 dostawę samochodu o wartości minimum 100.000,00 zł netto. b) szczegółową charakterystykę oferowanego pojazdu zgodnie z opisem umieszczonym w rozdziale III siwz, c) Formularz ofertowy Dostawcy (zał. nr 1 do swiz). 1.2.Oświadczenia dostawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22, ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do siwz). 2. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (Kopie dokumentów w języku polskim). 3. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punkcie 1, muszą być złożone przez każdego z Dostawców. Natomiast pozostałe należy przedłożyć, tak, aby łącznie spełnić określone wymagania. 3.1.Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Dostawców lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kon. Krystyna Glonek tel./faks 052 35 64 304..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.