Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Rzeszów: Remont urządzenia dźwigowego w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Dębicy
Numer ogłoszenia: 165365 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont urządzenia dźwigowego w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu urządzenia dźwigowego w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Dębicy. Przedmiot zamówienia w sposób szczegółowy określa nw. dokumentacja techniczna: 1.Przedmiar robót; 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna urządzenia dźwigowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dodatek nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 3 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąćudział Wykonawcy, którzy: 7.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 7.2.1.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 150 000,00 PLN. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano co najmniej roboty w zakresie remontu dźwigu oraz zainstalowano system zdalnego monitoringu parametrów technicznych dźwigu i nieprawidłowości w jego pracy oraz świadczono usługi w zakresie jego monitoringu. 7.2.2. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadają decyzję wydaną przez UDT uprawniajacą zakład do modernizacji dźwigów. UWAGA! Osoby posiadające ww. uprawnienia winne przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w punkcie 8 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia wraz z ofertą: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według Dodatku nr 4 do SIWZ); b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia ( według Dodatku nr 5 do SIWZ); Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 150 000,00 PLN. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano co najmniej roboty w zakresie remontu dźwigu oraz zainstalowano system zdalnego monitoringu parametrów technicznych dźwigu i nieprawidłowości w jego pracy oraz świadczono usługi w zakresie jego monitoringu. Z treści wykazu musi jednoznacznie wynikać czy roboty budowlane przedstawione przez Wykonawcę odpowiadają wartością i rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. e)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( według Dodatku nr 6 do SIWZ), f)uprawnień budowlanych dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), g)uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji oraz wytwarzania w zakresie montażu dźwigów. h)polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30 budynek B, pokój nr 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30 budynek B, pokój nr 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świdniku Małym
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy zewnętrznej
- Przebudowa budynku kulturalnego w Bełżycach
- "Roboty Budowlane - wymiana oraz montaż dźwigu - windy w budynku Przychodni - WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Nienadowej
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





