Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-13
Zabrze: ROZBUDOWA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I SYSTEMU ODDYMIANIA
W INSTYTUCIE CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 26/ichpw/2015
Numer ogłoszenia: 165185 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla , ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2710041, faks 32 2710809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I SYSTEMU ODDYMIANIA W INSTYTUCIE CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 26/ichpw/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Systemu Sygnalizacji Pożaru oparta o system UTC Fire w ciągach komunikacyjnych i zabudowa systemu oddymiania na klatce schodowej w Instytucie Chemicznej Przeróbki Węgla zgodnie z dokumentacją, w skład, której wchodzi: 1.1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)- stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 1.2.Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 2.Zakres robót: 2.1.Zakres robót budowlanych w zakresie rozbudowy Systemu Sygnalizacji Pożaru obejmuje: 2.1.1.instalowanie gniazd z izolatorem zwarć do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych; 2.1.2.instalowanie adresowalnych optyczno-termicznych czujek dymu; 2.1.3.instalowanie adresowalnych termicznych, nadmiarowo-różniczkowych czujek dymu; 2.1.4.instalowanie wskaźników zadziałania; 2.1.5.instalowanie konwencjonalnych sygnalizatorów akustycznych - głosowych; 2.1.6.instalowanie ręcznych ostrzegaczy pożarowych; 2.1.7.demontaż istniejącej centrali fp1216; 2.1.8.wykonanie okablowania systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru; 2.1.9.instalowanie adresowalnej centrali sygnalizacji pożaru z drukarką; 2.1.10.podłączenie istniejących pętli z urządzeniami do nowej centrali; 2.1.11.instalowanie adresowalnych modułów sterujących (4wejścia/4wyjścia); 2.1.12.oprogramowanie systemu; 2.1.13.uruchomienie systemu; 2.1.14.szkolenie obsługi; 2.1.15.wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2.2.Zakres robót budowlanych w zakresie Systemu Oddymiania obejmuje: 2.2.1.wykonanie okablowania systemu oddymiania 2.2.2.instalowanie ręcznych przycisków przewietrzania; 2.2.3.instalowanie ręcznych przycisków oddymiania; 2.2.4.instalowanie centrali oddymiania 48v; 2.2.5.oprogramowanie systemu; 2.2.6.uruchomienie systemu; 2.2.7.szkolenie obsługi; 2.2.8.wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.Projekt techniczny Systemu Sygnalizacji Pożaru zostanie udostępniony Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie. 4.Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. 4.1.Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.2.Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw rodzajowych ma wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku występowania w dokumentacji przetargowej opisu, któremu towarzyszy wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia należy rozumieć wskazany lub równoważny, tzn. o co najmniej takich parametrach technicznych, użytkowych i estetycznych jak wskazany. 4.3.Całość robót musi zostać wykonana zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 4.4.Zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w STWiOR możliwe jest pod warunkiem: 4.4.1.zachowania funkcjonalności systemu opisanej w dokumentacji, 4.4.2.zachowania lokalizacji czujek ustalonej w dokumentacji, 4.4.3.zachowania minimalnych wymagań technicznych tych urządzeń opisanych w dokumentacji, przy czym wskazane w SIWZ wymagania techniczne stanowią żądania minimum - Wykonawca może zaproponować urządzenia o lepszych parametrach technicznych, 4.4.4.zastosowania urządzeń posiadających aktualne certyfikaty zgodności krajowej lub europejskiej, świadectwa dopuszczenia wymagane dla poszczególnych urządzeń opisanych w dokumentacji, przy czym wszelkie ewentualne koszty związane z zastosowaniem urządzeń równoważnych, koniecznych uzgodnień i opinii ponosi Wykonawca. 5.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji (obejmującej cały przedmiot zamówienia) na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 6.Przed przystąpieniem do składania ofert zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu robót w celu zdobycia informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiadał będzie: 1)Certyfikat autoryzacyjny Producenta UTC Fire & Security, 2)Certyfikat w zakresie montażu, serwisowania i projektowania systemów oddymiania w technologii 48V firmy DENEB.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzema (3) robotami polegającymi na w wykonaniu instalacji SSP i Oddymiania na obiekcie czynnym, o wartości tych robót co najmniej 100.000 PLN (sto tysięcy zł) brutto każda, w tym co najmniej jedna (1) usługa powinna obejmować wykonanie co najmniej 1000 elementów SSP i 30 elementów oddymiania. Wykonawca załączy dowody dotyczące wskazanych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 1. kierownikiem robót elektrycznych - jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem jako kierownik robót elektrycznych, przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2. co najmniej jedną (1) osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia, w tym: 1)świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru w grupie elektroenergetycznej SEP E i D, 2)Certyfikat szkoleniowy na serwis i montaż firmy Gazex (Zamawiający w swojej siedzibie posiada system detekcji gazów Gazex).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda w tym wypadku przedstawienia dodatkowych dokumentów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, tj.: 1.dokumentów dotyczących w szczególności (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 11 do SIWZ): a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.Na zawartość oferty składa się: 2.1.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2.podpisany kosztorys ofertowy, 2.3.wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 10 SIWZ, 2.4.stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 2.5.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2.6.w przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 4.4. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: 1.Zmiana Terminu Wykonania Umowy: -zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione, niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; -zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia -zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów wskazanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; -konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, -odmienne od przyjętych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót warunki techniczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; -konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; -konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji. 3.Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy. 4.Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: -wydłużenia okresu gwarancyjnego przez Wykonawcę; -przesunięcie terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia sił wyższych, o których mowa w projekcie Umowy; -zmiany ceny, która może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT; -zmiany lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego, (który nie jest Podwykonawcą). W takim przypadku nowy podmiot powinien wykazywać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ichpw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze pok. 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Modernizacja oświetlenia
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb realizacji projektu pn. "Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Zabrzu" - część 1,2,3"
- Remont dachu budynku "D" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., nr sprawy DZP/14 TP/2025
- REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU NR 16
- Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego terenu wewnętrznego pomieszczeń biurowych Jednostki Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - Punkty Obsługi Mieszkańców...
- 18/TP/II/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie atrakcyjności sportowej i turystycznej Siemiatycz
- Modernizacja stacji hydroforowej dla potrzeb bytowych i ppoż. w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu
- Modernizacja budynku mieszkalnego o nr inw. 110/35 zlokalizowanego w miejscowości Bolesławice 270
- Roboty budowlane w I/Kołobrzeg oraz I/Szczecinek (3 części)
- Budowa zespołu obiektów Parku Etnograficznego Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej (strefa zaplecza "A"): kontynuacja prac budowlanych Rządcówki z Rudnej Wielkiej - II etap
- Montaż instalacji oddymiającej klatek schodowych w Domu Pomocy Społecznej w Łęczycy
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.