Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-07-27
¦winouj¶cie: ¦wiadczenie us³ug pralniczych
Numer og³oszenia: 165141 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. , ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213760, faks 091 3212314.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ug pralniczych 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo -odbiorcze w Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. Dezynfekcjê, Pranie, Suszenie, Maglowanie, Sk³adanie, Pakowanie, Krochmalenie, Drobne us³ugi krawieckie, Zakres asortymentowy Bielizna po¶cielowa ( poszwy, poszewki, prze¶cierad³a) Koce, ko³dry Poduszki Materace, pokrowce na materac Rêczniki, Serwetki, bie¿niki Firany, Zas³onki, inne Podane ilo¶ci sztukowe w niniejszej SIWZ stanowi± jedynie warto¶æ szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ i zakres us³ugi wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, zgodnie z bie¿±cymi dowodami przyjêcia/wydania. Podane ilo¶ci szacunkowe nie s± podstaw± do ¿±dania przez Wykonawcê realizacji okre¶lonych wielko¶ci i ilo¶ci us³ug podanych w SIWZ. Organizacja ¶wiadczenia us³ug Wykonawca bêdzie odbieraæ brudny asortyment Zamawiaj±cego celem zrealizowania us³ugi prania i dostawy trzy razy w tygodniu. Liczenie odbieranej bielizny powinno byæ wykonywane przez Wykonawcê w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiaj±cego. Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu przyjêcia/wydania, który okre¶laæ bêdzie asortyment ilo¶æ sztuk oraz rodzaj zdawanej bielizny z uwzglêdnieniem obiektu Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. Koszty zaopatrzenia Zamawiaj±cego w dokumenty dowodu przyjêcia/ wydania obci±¿aj± Wykonawcê. Koszty zakupów ¶rodków pior±cych i preparatów dezynfekuj±cych obci±¿aj± Wykonawcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bieliznê od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiaj±cego. Wykonawca winien wykazaæ dba³o¶æ, by oddawana bielizna nie by³a zamieniana i nie trafia³a do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca ¶wiadczy us³ugi pralnicze. Us³ugi pralnicze ¶wiadczone bêd± w obiekcie pralniczym, zapewniaj±cym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudn± oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. Technologia prania winna byæ w³a¶ciwa dla rodzaju zabrudzeñ, i gatunku pranego asortymentu i zapewniæ uzyskanie najlepszej mo¿liwej jako¶ci oraz optymalnych walorów estetyczno u¿ytkowych. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do stosowania ¶rodków do prania dezynfekuj±cego pe³nym spektrum dzia³ania na drobnoustroje. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane ¶rodki pior±ce stosowane w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotycz±cymi sk³adu chemicznego spektrum wraz z atestami. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzglêdnieniem danego obiektu Uzdrowiska ¦winouj¶cie S.A. Asortyment musi byæ dostarczony w ilo¶ci zgodnej z dowodem przyjêcia/wydania sporz±dzonym w chwili przyjêcia do prania. Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego miêdzy pralni± Wykonawcy a obiektami Zamawiaj±cego. Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. Transport musi byæ ¶wiadczony wy³±cznie ¶rodkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju us³ug z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podzia³ bielizna brudna i czysta) Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ Zamawiaj±cemu ksi±¿kê dezynfekcji stosowanych ¶rodków transportu, w którym przewo¿ony jest asortyment. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo w ka¿dym czasie realizacji umowy do kontrolowani ¶wiadczonych us³ug pralniczych. W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ na bie¿±co dyspozycje dotycz±ce zakresu wykonania drobnych us³ug krawieckich. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 48 godz. dostarczyæ brakuj±c± bieliznê. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia reklamacji i za³atwienia jej na swój koszt niezw³ocznie. Za nienale¿yte wykonanie us³ugi uwa¿a siê tak± bieliznê, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Ka¿dorazowo na okoliczno¶æ stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi sporz±dzony zostanie protokó³. 1.Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert równowa¿nych. 2.Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 3.Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adanie zamówieñ uzupe³niaj±cych. 4.Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert wariantowych..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych )
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wg o¶wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udowodni³ nale¿yte wykonanie co najmniej 2 us³ug, ka¿d± na kwotê odpowiadaj±ca wielko¶ci± przedmiotowi zamówienia- w postaci referencji.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
- warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi: a/ Wykaz parku maszynowego, b/ Dokument potwierdzaj±cy, i¿ Wykonawca posiada komorê dezynfekcyjn± do dezynfekcji materaców oraz poduszek. c/ Wykaz ¶rodków chemicznych stosowanych w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotycz±cymi sk³adu chemicznego spektrum wraz z atestami. d/Wykaz posiadanych ¶rodków transportu do transportu bielizny posiadaj±cy aktualne opinie sanitarne Sanepidu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wg o¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wg oswiadczenia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozosta³e dokumenty opisane w siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin p³atno¶ci - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A., ul. S³owackiego 23, 72-600 ¦winouj¶cie.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A., ul. S³owackiego 23, 72-600 ¦winouj¶cie, sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- ¦wiadczenie us³ugi prania i naprawy bielizny szpitalnej oraz zakupu bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
- Przegl±d systemów wentylacji w tunelu
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bie¿±ce w sta³ej sprawno¶ci technicznej sygnalizacji ¶wietlnej, urz±dzeñ ITS i aktywnych przej¶æ dla pieszych w ¦winouj¶ciu w latach 2024 - 2025"
- Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w ¦winouj¶ciu
- Remont nabrze¿a MP 71 w kk 4370
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Spo³ecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - ¶wiadczenie us³ug pralniczych w III kwartale 2024 r.
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej
- Us³uga pralnicza dla Domu Pomocy Spo³ecznej "SENIOR" w Rudzie ¦l±skiej w drugim pó³roczu 2024 r.
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z wynajmem bielizny z zastosowaniem systemu RFID UHF lub równowa¿nego - znak sprawy Adm 14/2024
- Us³ugi pralnicze
- Przedmiot zamówienia: Us³ugi pralnicze dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.