eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie › ¦wiadczenie us³ug pralniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-08-31

¦winouj¶cie: ¦wiadczenie us³ug pralniczych
Numer og³oszenia: 137872 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 165141 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213760, faks 091 3212314.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:¦wiadczenie us³ug pralniczych. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):98.31.00.00-9,98.31.10.00-6. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo -odbiorcze w Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. Dezynfekcjê,Pranie,Suszenie,Maglowanie,Sk³adanie,Pakowanie,Krochmalenie,Drobne us³ugi krawieckie.Zakres asortymentowy:Bielizna po¶cielowa ( poszwy, poszewki, prze¶cierad³a),Koce, ko³dry,Poduszki,Materace, pokrowce na materac,Rêczniki,Serwetki, bie¿niki,Firany, Zas³onki, inne.Podane ilo¶ci sztukowe w niniejszej SIWZ stanowi± jedynie warto¶æ szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ i zakres us³ugi wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, zgodnie z bie¿±cymi dowodami przyjêcia wydania. Podane ilo¶ci szacunkowe nie s± podstaw± do ¿±dania przez Wykonawcê realizacji okre¶lonych wielko¶ci i ilo¶ci us³ug podanych w SIWZ. Organizacja ¶wiadczenia us³ug: Wykonawca bêdzie odbieraæ brudny asortyment Zamawiaj±cego celem zrealizowania us³ugi prania i dostawy trzy razy w tygodniu.Liczenie odbieranej bielizny powinno byæ wykonywane przez Wykonawcê w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiaj±cego.Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu przyjêcia wydania, który okre¶laæ bêdzie asortyment ilo¶æ sztuk oraz rodzaj zdawanej bielizny z uwzglêdnieniem obiektu Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. Koszty zaopatrzenia Zamawiaj±cego w dokumenty dowodu przyjêcia wydania obci±¿aj± Wykonawcê.Koszty zakupów ¶rodków pior±cych i preparatów dezynfekuj±cych obci±¿aj± Wykonawcê.Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bieliznê od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiaj±cego. Wykonawca winien wykazaæ dba³o¶æ, by oddawana bielizna nie by³a zamieniana i nie trafia³a do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca ¶wiadczy us³ugi pralnicze.Us³ugi pralnicze ¶wiadczone bêd± w obiekcie pralniczym, zapewniaj±cym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudn± oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. Technologia prania winna byæ w³a¶ciwa dla rodzaju zabrudzeñ, i gatunku pranego asortymentu i zapewniæ uzyskanie najlepszej mo¿liwej jako¶ci oraz optymalnych walorów estetyczno u¿ytkowych.Wykonawca zobowi±zany bêdzie do stosowania ¶rodków do prania dezynfekuj±cego pe³nym spektrum dzia³ania na drobnoustroje. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane ¶rodki pior±ce stosowane w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotycz±cymi sk³adu chemicznego spektrum wraz z atestami.Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzglêdnieniem danego obiektu Uzdrowiska ¦winouj¶cie S.A. Asortyment musi byæ dostarczony w ilo¶ci zgodnej z dowodem przyjêcia wydania sporz±dzonym w chwili przyjêcia do prania.Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego miêdzy pralni± Wykonawcy a obiektami Zamawiaj±cego.Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.Transport musi byæ ¶wiadczony wy³±cznie ¶rodkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju us³ug z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podzia³ bielizna brudna i czysta) Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ Zamawiaj±cemu ksi±¿kê dezynfekcji stosowanych ¶rodków transportu, w którym przewo¿ony jest asortyment. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo w ka¿dym czasie realizacji umowy do kontrolowani ¶wiadczonych us³ug pralniczych.W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ na bie¿±co dyspozycje dotycz±ce zakresu wykonania drobnych us³ug krawieckich. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 48 godz. dostarczyæ brakuj±c± bieliznê. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia reklamacji i za³atwienia jej na swój koszt niezw³ocznie. Za nienale¿yte wykonanie us³ugi uwa¿a siê tak± bieliznê, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Ka¿dorazowo na okoliczno¶æ stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi sporz±dzony zostanie protokó³. Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert równowa¿nych.Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adanie zamówieñ uzupe³niaj±cych.Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zak³ad Us³ug Pralniczych Henryka Ró¿alska, Katarzyna Karasiewicz, ul. Lipowa 11, 76-032 Mielenko, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 168090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 218546,89

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 218546,89 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 218546,89

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.