eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójBudowa oświetlenia drogowego we wsi Radochów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Lądek-Zdrój: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Radochów
Numer ogłoszenia: 164907 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój , ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Radochów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmu-je: roboty przygotowawcze i towarzyszące: 2.1. kopanie ręczne rowów dla kabli w gruncie kat. IV - 1.043,20 m3; 2.2. zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. IV - 1.043,00 m3; 2.3. ułożenie rur osłonowych z PCV o średnicy do 140 mm - 152,00 m; 2.4. ułożenie rur osłonowych stalowych o średnicy do 100 mm - 37,00 m; 2.5. podsypka piaskowa na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,40 m - 5.216,00 m; 2.6. prześwietlanie korony drzew o średnicy pnia powyżej 41 cm - 12,00 szt.; 2.7. karczowanie drzew o średnicy 16-20 cm - 25,00 szt.; 2.8. przewierty mechaniczne dla rur o średnicy do 100 mm - 42,00 m; roboty kablowe: 2.9. układanie kabli o masie do 1,00 kg/m w rowach kablowych - 2.608,00 m; 1.10. układanie kabli o masie do 1,00 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 412,0 m; 2.11. zarabianie na sucho końca kabli 5-żyłowych o przekroju do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych - 142,00 szt.; słupy oświetleniowe i elementy oświetleniowe: 2.12. montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg/szt. - 66,00 szt.; 2.13. montaż przewodów do opraw oświetleniowych (wciąganie na słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości słupów do 7,00 m - 66,00 kpl.; 2.14. montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku - 67,00 szt.; 2.15. układanie bednarki do 120 mm2 w rowach kablowych - .922,00 m; 2.16. montaż skrzynek rozdzielczych i szafki oświetleniowej z wyposażeniem - 2,00 szt.; 2.17. wymiana wkładek topikowych do 25 A - 6,00 szt.; 2.18. badanie linii kablowej N - kabel 4-żyłowy - 68,00 odcinków; 2.19. sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania - 66,00 prób; 2.20. badania i pomiary instalacji uziemiającej - 2,00 szt.;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177). 2.Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 6 pracowników, w tym: co najmniej 4 pracowników wykwalifikowanych (elektryk-instalator) oraz co najmniej 1 pracownika posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, dostosowane do zakresu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia (budowlane - elektroenergetyczne); 2. posiadać i zatrudniać Kierownika Budowy; 3. wykonać w okresie ostat-nich 5 lat przynajmniej 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; przez roboty budowlane od-powiadające swoim rodzajem i wartością robotom, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia drogowego i wartości co najmniej 150.000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla każdej roboty budowlanej; 3. Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicz-nej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: 1. posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obrotów w kwocie minimum 250.000 zł (dwieście pięć- dziesiąt tysięcy złotych); 2. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); 3. posiadnie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzo-nej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają: a). wymagane uprawnienia a w szczególności stosowne uprawnienia budowlane; b). aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c). ubezpieczenie OC; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a). osobą fizyczną - tej osoby fizycznej, b). spółką jawną - wspólnika, c). spółką partnerską - partnera lub członka zarządu, d). spółką komandytową - komplementariusza, e). spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza, f). osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podsta-wie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie (sporządzona wg wzoru) potwierdzająca przeciętne średnioroczne zatrudnienie przez Wykonawcę, co najmniej 6 pracowników, w tym: co najmniej 4 pracowników wykwalifikowanych (elektryk-instalator) oraz co najmniej 1 pracownika posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, dostosowane do zakresu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia (budowlane - elektroeneregtyczne). 2. Wykaz osób (sporządzony wg wzoru), które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a). Kierownik Budowy - posiada co najmniej 5 lat Doświadczenia zawodowego i co najmniej 3 lata doświad-czenia w wykonywaniu podobnych prac oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane; przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontów oświetlenia drogowego; b). pracownicy kierujący robotami posiadają aktualne uprawnienia wymagane prawem. 3. Wykaz (sporządzony wg wzoru) robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom będącym przed-miotem niniejszego zamówienia należy rozumieć roboty budowlane (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) spełniające łącznie następujące warunki: a). związane są z oświetleniem drogowym, i b). wartość poszczególnych robót wynosi co najmniej 150.000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 7 do niniejszej informacji zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą za-wierać co najmniej: a). wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b). wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c). wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d). wskazanie wartości zamówienia, e). wskazanie daty wykonania, f). wskazanie miejsca wykonania, g). podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b).pod stwierdzeniem, że przedmiot zamówienia opisany w punktach c). - f).został wykonany należycie. 1. Sprawozdanie finansowe Wykonawcy, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o bada-nym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, tj. 2008, 2007, 2006 a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy, rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej związanej z wykonaniem niniej-szego zamówienia na kwotę co najmniej 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, Biuro Obsługi Klienta (p. nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.