Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Kraków: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktycznym Wydziału Leśnego Akademii Rolniczej w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46 - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 164788 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktycznym Wydziału Leśnego Akademii Rolniczej w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46 - 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktycznym Wydziału Leśnego Akademii Rolniczej w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46 - 3 zadania. Zakres zamówienia odejmuje: roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne, instalację wentylacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prac objętych zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane, każda o cenie brutto nie mniejszej niż kwoty brutto określone w pkt. 3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza, że wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadający kwalifikacje określone w pkt. 5 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, ze posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż łączna cena brutto złożonej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej z treścią formularza załączonego do specyfikacji stanowiącego załącznik nr 2, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy albo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez każdego z tych wykonawców lub przez ustanowionego pełnomocnika. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te zobowiązany jest załączyć każdy z tych wykonawców. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, określonego w punkcie 2 Opis warunków udziału w postępowaniu, specyfikacji, wykonawcy winni załączyć do oferty: wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych, każda o cenie brutto robót nie mniejszej niż: a) 600 000 zł - w przypadku złożenia oferty na ZADANIE Nr I, b) 400 000 zł - w przypadku złożenia oferty na ZADANIE Nr II, c) 200 000 zł - w przypadku złożenia oferty na ZADANIE Nr III, d) 1 000 000 zł - w przypadku złożenia oferty na ZADANIE Nr I i ZADANIE Nr II, e) 800 000 zł - w przypadku złożenia oferty na ZADANIE Nr I i ZADANIE Nr III, f) 600 000 zł - w przypadku złożenia oferty na ZADANIE Nr II i ZADANIE Nr III, g) 1 200 000 zł - w przypadku złożenia oferty na wszystkie 3 zadania, Wykaz robót należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji /Doświadczenie zawodowe/. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie /Doświadczenie zawodowe/ roboty zostały wykonane należycie. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w punkcie 3 Opis warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według formularza załączonego do specyfikacji /Potencjał kadrowy/ stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, w którym należy wskazać: ZADANIE NR I: a) kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego c) kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, świadectwo kwalifikacyjne D oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, ZADANIE NR II: a) kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego c) kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, świadectwo kwalifikacyjne D oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, ZADANIE NR III: a) kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego c) kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, świadectwo kwalifikacyjne D oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, Do wykazów należy dołączyć - dla wskazanych osób - kopie wymaganych uprawnień budowlanych (świadectwo kwalifikacyjne) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 6. W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w punkcie 4 Opis warunków udziału w postępowaniu, wykonawca winien załączyć do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż łączna cena brutto złożonej oferty (na wszystkie zadania, na które została złożona oferta).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłataja Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 37 Al. Mivckiewicza 21 31-120 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłataja Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 37 Al. Mivckiewicza 21 31-120 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowo-budowlane oraz wykonanie wentylacji mechanicznej w salach dydaktycznych I piętra części wysokiej budynku dydaktycznego Wydziału Leśnego Akademii Rolniczej w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne, instalację wentylacji, izolacje cieplne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4, 45.33.12.10-1, 45.32.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń I piętra części niskiej /pom. od nr 102 do nr 112/, V piętra części wysokiej /pom. od nr 501 do nr 512/ wraz z przyległym korytarzem oraz pomieszczenie nr 918 na IX piętrze w części wysokiej budynku w budynku dydaktycznym Wydziału Leśnego Akademii Rolniczej w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne, wykonanie wentylacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4, 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń III piętra części wysokiej /od nr 307 do nr 316/ wraz z korytarzami przyległymi do remontowanych pomieszczeń w budynku dydaktycznym Wydziału Leśnego Akademii Rolniczej w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne, instalację wentylacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4, 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.