eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraBudowa parkingów i ciągów pieszo - jezdnych przy ul. Szmaragdowej w Zielonej Górze, dz. nr 789/2, 801/1, 21/3, 24/3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Zielona Góra: Budowa parkingów i ciągów pieszo - jezdnych przy ul. Szmaragdowej w Zielonej Górze, dz. nr 789/2, 801/1, 21/3, 24/3
Numer ogłoszenia: 164705 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Bożej Nieustającej Pomocy, ul. Jędrzychowska 53, 65-385 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 3204 627.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingów i ciągów pieszo - jezdnych przy ul. Szmaragdowej w Zielonej Górze, dz. nr 789/2, 801/1, 21/3, 24/3.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: parkingu dla samochodów osobowych z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 902,0 m2; ciągu pieszo - jezdnego o nawierzchni z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm - 1442 m2; parkingu dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 473 m2; chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm - 65 m2; schodów zewnętrznych granitowych (dostawa inwestorska stopni blokowych granitowych i płyt granitowych na podesty) - 48 stopni; krawężników betonowych 15x30 - 515 m; robót towarzyszących takich jak wykopy, podkłady, podbudowy - zgodnie z dokumentacją techniczną.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości min. 100 tys. zł każda, z udokumentowaniem mależytego ich wykonania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności drogowej bez ograniczeń.; 3. wnieśli przewidziane w postępowaniu wadium. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (nie jest wymagane jeśli podpisujący jest właścicielem firmy lub jeśli jest wymieniony z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. 3. Podpisany załącznik nr 3 i nr 4 SIWZ z niezbędnymi oświadczeniami. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 SIWZ. 6. Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem o wartości min. 100 tys. zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 SIWZ. Dokumenty załączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela z wyjątkiem pełnomocnictwa, które należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://parafie.zgora.eu/parafia_matki_bozej_nieustajacej_pomocy.html

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Piaskowa 3/1, 65-204 Zielona Góra, tel. 068/324-72-58.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. Matki Bożej Nieustającej Pomocy, 65-385 Zielona Góra, ul. Jędrzychowska 53, tel. 068/320-46-27.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.