eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W GMINIE BLACHOWNIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16461

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Blachownia: WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W GMINIE BLACHOWNIA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Blachowni, do kontaktów: Marek Przedziński, Szymon Chlebicki, ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, tel. 034 3270409, 3270461, e-mail: umblachownia@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.blachownia.bip.info.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W GMINIE BLACHOWNIA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Blachownia, Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu regularnego autobusowego transportu publicznego w granicach administracyjnych gminy Blachownia i miasta Częstochowy, codziennie na pięciu trasach autobusowych według rozkładu jazdy określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 1. 2. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej). 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 5. Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy wraz z rozkładami - stanowiący załącznik nr 4 i 5. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: a) Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. b) Kopię licencji o której mowa jest ww. warunkach udziału w postępowaniu. c) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie o transporcie drogowym. b) Wykaz pojazdów przystosowanych do wykonania przedmiotu umowy - odpowiadający wymogom wskazanym w warunkach udziału w postępowaniu - jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiedni dokument - załącznik nr 6 c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymogom określonym ww. warunkach udziału w postępowaniu - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). W przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 7. d) Wykaz posiadanego taboru wraz z aktualnymi badaniami i zaświadczeniami oraz oświadczenie Wykonawcy, że wystawione do przetargu pojazdy będą wykonywały usługi przewozowe zgodnie z obowiązującymi rozkładami jazdy przez okres trwania umowy przewozowej. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: a. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz dokumenty ubezpieczenia pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie transportu pasażerskiego na wszystkich trasach autobusowych, na których planowana ilość wozokilometrów do wykonania w okresie zamówienia wynosi - 680 079,0 wzkm. i na poszczególnych trasach autobusowych (\TA\ wg oznaczeń lit.) przedstawia się następująco: Trasa autobusowa ozn. lit. \A\- ilość wozokilometrów - 12 908,2 Trasa autobusowa ozn. lit. \B\ - ilość wozokilometrów - 159 482,0 Trasa autobusowa ozn. lit. \C\ - ilość wozokilometrów - 293 113,3 Trasa autobusowa ozn. lit. \D\ - ilość wozokilometrów - 203 305,7 Trasa autobusowa ozn. lit. \E\ - ilość wozokilometrów - 11270,4 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,0 zł (słownie - osiem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, - wpłynął wniosek Wykonawcy, który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. a) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (licencja na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o transporcie drogowym; Dz. U. z 2004 r., nr 204, poz. 2088 ze zm.) b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności; - posiadają niezbędny tabor autobusowy zapewniający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, - w ciągu ostatnich trzech lat, zrealizowali przewozy pasażerskie o łącznej wartości min. 400 000,00 PLN c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz posiadają ważne ubezpieczenie dla pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zadania. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać (numery oznaczają załączniki do SIWZ): 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 1. 2. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej). 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 5. Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy wraz z rozkładami - stanowiący załącznik nr 4 i 5. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: a) Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. b) Kopię licencji o której mowa jest ww. warunkach udziału w postępowaniu. c) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie o transporcie drogowym. b) Wykaz pojazdów przystosowanych do wykonania przedmiotu umowy - odpowiadający wymogom wskazanym w warunkach udziału w postępowaniu - jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiedni dokument - załącznik nr 6 c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymogom określonym ww. warunkach udziału w postępowaniu - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). W przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 7. d) Wykaz posiadanego taboru wraz z aktualnymi badaniami i zaświadczeniami oraz oświadczenie Wykonawcy, że wystawione do przetargu pojazdy będą wykonywały usługi przewozowe zgodnie z obowiązującymi rozkładami jazdy przez okres trwania umowy przewozowej. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: a. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz dokumenty ubezpieczenia pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Blachowni ul. Sienkiewicza 22 42-290 Blachownia.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.