eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2. 886 529,00 złotych przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetu Powiatu Myślenickiego planowanego w roku 2007 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Myślenice: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2. 886 529,00 złotych przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetu Powiatu Myślenickiego planowanego w roku 2007 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
Numer ogłoszenia: 164418 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. M. Reja 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720125, fax 012 2721214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2. 886 529,00 złotych przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetu Powiatu Myślenickiego planowanego w roku 2007 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2. 886 529,00 złotych przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetu Powiatu Myślenickiego planowanego w roku 2007 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. Uruchomienie kredytu przewidujemy w transzach: Pierwsza transza w terminie do 15 października 2007 r. - kwota 1.500.000 zł. Druga transza w terminie do dnia 17 grudnia 2007 r. - do kwoty 1.386.529 zł. Spłata rat kapitałowych: w 96 równych ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca w okresie styczeń 2008 do grudzień 2015. Odsetki płatne będą miesięcznie w ostatnim dniu każdego miesiąca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków ubiegania się o zamówienie, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Udzielenie kredytu na warunkach nie gorszych niż określone przez zamawiającego, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom oraz dla uznania formalnej poprawności przez zamawiającego: 1.) Formularz ofertowy (w załączeniu). 2.) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (w załączeniu). 3.) Aktualne zaświadczenie lub odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (sporządza oferent). W przypadku: a.) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.) Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w ppkt. 2,3 dla każdego z występujących podmiotów. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. 4.) Projekt umowy kredytowej (sporządza oferent). 5.) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i jej załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych w pkt 5 p.pkt 3 niniejszej specyfikacji (sporządza oferent). Dokumenty, o których mowa w pkt 5 p.pkt. 3 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. Termin ważności zaświadczeń i informacji, których żąda zamawiający musi obejmować termin otwarcia ofert oraz muszą być one wydane po ostatnio dokonywanych w nich zmianach. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_myslenicki/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.