eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowegoWiara w swoje możliwości motywacją działania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Łuków: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania
Numer ogłoszenia: 164365 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 21 59, faks 25 798 21 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania w ramach projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w 2012 roku Usługi szkolenia podzielono na trzy części: Część 1. Przedmiot zamówienia: Doradztwo zawodowe i wsparcie psychologiczne Warsztaty w zakresie: - zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 10 godzin - zajęcia grupowe oraz 1 godziny / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) - zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 15 godzin - zajęcia grupowe oraz 6 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) Zakres zamówienia: 1.Termin szkolenia: sierpień - październik 2012 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku 2.Miejsce szkolenia: Łuków 3.Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej minimalnej liczbie 25 godzin zajęć grupowych (liczba grup: 2 grupy po 16 i 17 osób) + 7 godziny zajęć indywidualnych na osobę (1 godz. = 45 min.+ przerwa). Łączna liczba godzin: 50 godzin zajęć grupowych, 231 godziny zajęć indywidualnych. 4.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 5.Liczba uczestników warsztatów: 33 osoby (beneficjenci projektu) 2 grupy po 16 i 17 osób 6.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Część 2. Przedmiot zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy Zakres zamówienia: 1.Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy dla 1 osoby 2.Wykłady część teoretyczna i praktyczna nauka jazdy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005.217.1834 z późn. zmian.) oraz kwalifikacja wstępna na przewóz rzeczy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U.2010.53.314) 3.Wykonanie i opłacenie badań lekarskich przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenia badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie adekwatnym do odbytego szkolenia. 4.Wykonanie i opłacenie niezbędnych badań lekarskich 5.Opłacenie pierwszego państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestnika kursu 6.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 7.Termin realizacji: sierpień - listopad 2012 r. w godzinach i dniach uzgodnionych z uczestnikiem kursu 8.Miejsce realizacji kursu: Łuków lub dojazd 9.Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w przypadku szkolenia w innym miejscu niż Łuków 10.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Część 3. Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe. Zakres zamówienia: 1.Florystyka, bukieciarstwo, układanie kwiatów w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 1 osoba (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 2.Gastronomia z elementami przygotowania przyjęć weselnych w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 3.Kosmetyczka, wizaż i stylizacja paznokci w minimalnej liczbie 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 4.Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac w minimalnej liczbie 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 5.Kucharz małej gastronomii w minimalnej liczbie 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 8 osób (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 6.Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej i programu WF-Mag w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 9 osób (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 7.Operator koparko - ładowarki w minimalnej liczbie 180 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 8.Opiekunka osób starszych i dzieci w minimalnej liczbie 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 3 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 9.Pilarz w minimalnej liczbie 130 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 1 osoba (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 10.Spawacz metodą Tig i Mag w minimalnej liczbie 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 11.Termin szkolenia sierpień - listopad 2012 r. w godz. pomiędzy 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku 12.Miejsce szkolenia: Łuków. W przypadku szkoleń Pilarz i Operator koparko - ładowarki miejsce szkolenia: Łuków lub dojazd 13.Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w przypadku szkolenia w innym miejscu niż Łuków 14.Wykonanie i opłacenie badań lekarskich przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenia badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie adekwatnym do odbytego szkolenia. 15.Badania lekarskie wymagane dla danego rodzaju kursu. 16.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 17.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Wykonawcy wszystkich części zamówienia zobowiązani są zapewnić transport lub zwrot kosztów dojazdu z miejscem zamieszkania osoby szkolonej do miejsca szkolenia w obie strony. Miejsce zamieszkania uczestników projektu zgodnie z załącznikiem numer 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić opiekę nad dziećmi uczestników projektu (załącznik numer 10 do SIWZ), ewentualnie za pokwitowaniem i w uzgodnieniu z uczestnikami projektu wypłacić ekwiwalent w wysokości zadeklarowanej w ofercie, za opiekę nad dziećmi przez osobę wskazaną przez uczestnika projektu. W ramach realizacji niniejszego zamówienia (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się także do: 1.Opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 2.Przeprowadzenia szkoleń zgodnie z harmonogramami szkoleń i szczegółowymi programami szkoleń. 3.Zapewnienia, iż osoby prowadzące szkolenia będą dysponowały wiedzą i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia. 4.Zapewnienia zastępstwa w przypadkach, kiedy wybrany wykładowca nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia. 5.Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami. 6.Przygotowania i przekazania bezzwrotnych materiałów szkoleniowych: podręczników, skryptów w wersji papierowej w ilości odpowiadającej liczbie szkolonych osób (po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia) niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkoleń i przygotowania do egzaminu końcowego, a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego. 7.Sprawowania nadzoru i udzielania niezbędnej pomocy i wskazówek w trakcie prowadzenia szkoleń. 8.Zapewnienia lokalu i niezbędnych maszyn i urządzeń (jeżeli szkolenie tego wymaga) dla prowadzących zajęcia szkoleniowe. 9.Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu (zgodnych ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia. 10.Systematycznego i prawidłowego przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym m. in. list obecności, dzienników szkoleń (uwzględniających m. in. dni, godziny, liczbę osób oraz tematykę zrealizowanych zajęć, podpisy prowadzących zajęcia), list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, a także zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika. 11.Przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń: - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia); - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego. 12.Opracowanie protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego. 13.Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach: - list obecności uczestników szkoleń, - list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika; - list odbioru przez uczestników posiłków, - imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu, - dzienników szkoleń; - kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia, - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego, - protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego, a także wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji zamówienia, - imienne pokwitowanie / potwierdzenie opieki nad dziećmi lub odbioru ekwiwalentu za opiekę nad dziećmi, - kopii wszystkich zaświadczeń lekarskich, - zestawienia kosztów. 14.Sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia ostatniej grupy. 15.Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypów PO KL, EFS, UE, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16.Dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - Część 1 - jedno szkolenie z zakresu odpowiadającej części 1 przedmiotu zamówienia, w których łącznie brało udział co najmniej 30 osób, o wartości co najmniej 15 tys. zł, - Część 2 - jedno szkolenie z zakresu kursu prawa jazdy kategorii C, w którym brała udział co najmniej 1 osoba, o wartości co najmniej 5 tys. zł, - Część 3 - trzy szkolenia odpowiadające co najmniej trzem kursom z zakresu części 3 przedmiotu zamówienia, w których łącznie brało udział co najmniej 30 osób, o łącznej wartości co najmniej 150 tys. zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: Część 1: co najmniej dwiema osobami, z których jedna posiada wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie na kierunku psychologia. Część 2: co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy dla kategorii C. Część 3: co najmniej po jednej osobie dla każdego kursu z części 3 przedmiotu zamówienia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po 1 szkoleniu z zakresu części 3 przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3. Zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa, choroba uczestników). 4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok. nr 12 - parter (budynek Urzędu Gminy Łuków).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok. nr 12 - parter (budynek Urzędu Gminy Łuków).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe i wsparcie psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty w zakresie: - zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 10 godzin - zajęcia grupowe oraz 1 godziny / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) - zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 15 godzin - zajęcia grupowe oraz 6 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) Zakres zamówienia: 1.Termin szkolenia: sierpień - październik 2012 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku 2.Miejsce szkolenia: Łuków 3.Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej minimalnej liczbie 25 godzin zajęć grupowych (liczba grup: 2 grupy po 16 i 17 osób) + 7 godziny zajęć indywidualnych na osobę (1 godz. = 45 min.+ przerwa). Łączna liczba godzin: 50 godzin zajęć grupowych, 231 godziny zajęć indywidualnych. 4.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 5.Liczba uczestników warsztatów: 33 osoby (beneficjenci projektu) 2 grupy po 16 i 17 osób 6.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1.Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy dla 1 osoby 2.Wykłady część teoretyczna i praktyczna nauka jazdy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005.217.1834 z późn. zmian.) oraz kwalifikacja wstępna na przewóz rzeczy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U.2010.53.314) 3.Wykonanie i opłacenie badań lekarskich przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenia badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie adekwatnym do odbytego szkolenia. 4.Wykonanie i opłacenie niezbędnych badań lekarskich 5.Opłacenie pierwszego państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestnika kursu 6.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 7.Termin realizacji: sierpień - listopad 2012 r. w godzinach i dniach uzgodnionych z uczestnikiem kursu 8.Miejsce realizacji kursu: Łuków lub dojazd 9.Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w przypadku szkolenia w innym miejscu niż Łuków 10.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kursy zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1.Florystyka, bukieciarstwo, układanie kwiatów w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 1 osoba (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 2.Gastronomia z elementami przygotowania przyjęć weselnych w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 3.Kosmetyczka, wizaż i stylizacja paznokci w minimalnej liczbie 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 4.Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac w minimalnej liczbie 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 5.Kucharz małej gastronomii w minimalnej liczbie 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 8 osób (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 6.Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej i programu WF-Mag w minimalnej liczbie 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 9 osób (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 7.Operator koparko - ładowarki w minimalnej liczbie 180 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 8.Opiekunka osób starszych i dzieci w minimalnej liczbie 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 3 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 9.Pilarz w minimalnej liczbie 130 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 1 osoba (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 10.Spawacz metodą Tig i Mag w minimalnej liczbie 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 2 osoby (1 godz. = 45 min.+ przerwa) 11.Termin szkolenia sierpień - listopad 2012 r. w godz. pomiędzy 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku 12.Miejsce szkolenia: Łuków. W przypadku szkoleń Pilarz i Operator koparko - ładowarki miejsce szkolenia: Łuków lub dojazd 13.Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w przypadku szkolenia w innym miejscu niż Łuków 14.Wykonanie i opłacenie badań lekarskich przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenia badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie adekwatnym do odbytego szkolenia. 15.Badania lekarskie wymagane dla danego rodzaju kursu. 16.Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) 17.Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.