eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa sukcesywna oleju napędowego w ilości około 60 000 litrów rocznie do stacji paliw Zakładu Gospodarki Komunalnej i Usług Wielobranżowych GOKOM w Boguchwale Sp. z o.o. zlokalizowanej na bazie sprzętowej przy ul. Akacjowej w Boguchwale

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Boguchwała: Dostawa sukcesywna oleju napędowego w ilości około 60 000 litrów rocznie do stacji paliw Zakładu Gospodarki Komunalnej i Usług Wielobranżowych GOKOM w Boguchwale Sp. z o.o. zlokalizowanej na bazie sprzętowej przy ul. Akacjowej w Boguchwale
Numer ogłoszenia: 164337 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Usług Wielobranżowych "GO-KOM" w Boguchwale Sp. z o. o., ul. Kolejowa 15A, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 0-17 870121, 8701215,8701218, fax 0-17 870121, 8701215.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka komunalna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna oleju napędowego w ilości około 60 000 litrów rocznie do stacji paliw Zakładu Gospodarki Komunalnej i Usług Wielobranżowych GOKOM w Boguchwale Sp. z o.o. zlokalizowanej na bazie sprzętowej przy ul. Akacjowej w Boguchwale.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości około 60 000 l rocznie Wspólny Słownik zamówień CPV 23121100-2 Zamawiający oczekuje realizacji dostaw na następujących warunkach 1. dostawy loco na bazę sprzętową Spółki w Boguchwale ul. Akacjowa 2. dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb, w terminie do 2 dni od otrzymania zamówienia. Zamawianie faksem do godz. 12 3. wielkość jednorazowej dostawy: do 5000 l 4. częstotliwość dostaw 1 do 2 razy w miesiącu 5. dostawa w godzinach od 7.00 do14.00. 6. paliwo dostarczane będzie cysternami posiadającymi aktualne dopuszczenia do przewozu paliw i rozładowywane będzie za pomocą pompy z wężem zaopatrzonym w końcówkę z przepływomierzem i drukarkę. 7.olej napędowy o parametrach określonych w normach producenta oraz w Polskich Normach , PN-EN 590 w gatunkach b, d, f, letni, przejściowy, zimowy 8.do każdej dostawy należy dołączyć: · świadectwo jakości, · potwierdzenie wielkości dostaw przez pracownika odpowiedzialnego za rozliczenie paliwa.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 13.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000 zł. 13.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 2. Bank BS Niechobrz konto nr 25 9163 0009 2001 0006 1854 0001 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 4. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej w przed dzień terminu składania ofert tj. do dnia 29.03.2008r., do godz. 930. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawca, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a upływie terminu związania ofertą, b zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b który został wykluczony z postępowania, c którego oferta została odrzucona, 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 3.2. Zamawiający wymaga, aby 100 % wartości zleconych dostaw wykonawca wykonał samodzielnie. 10.1. Zamawiający przeprowadzi badanie ofert, pod kątem ich kompletności i zgodności z wymaganiami SIWZ oraz wypełnienia warunków postawionych wykonawcom. 10.2. W toku badania i oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 10.3. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców w przypadkach, o których mowa w Zał. nr 2. 10.4. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 10.5. Ofertę odrzuca się gdy : jest niezgodna z ustawą, jej treść nie odpowiada treści SIWZ, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji (w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji), zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego lub nie zaproszonego, zawiera omyłki rachunkowe, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny, wykonawca do 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 10.6. Oferty złożone przez wykonawców wykluczonych z postępowania uznaje się za odrzucone.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Aktualny odpis z właściwego dla danego podmiotu rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Oświadczenie wykonawcy Zał. nr 2 potwierdzające : spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zaakceptowanie postanowień niniejszej specyfikacji oraz warunków w przedłożonym projekcie umowy . 5.3. Wypełniony formularz ofertowy Zał. nr 1, 5.4. Koncesja na obrót paliwami ciekłymi. 5.5. Projekt umowy zaparafowany na każdej stronie Zał. nr 3 5.6. Ewentualne pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Usług Wielobranżowych GOKOM w Boguchwale Sp. z o.o. 36-040 Boguchwała ul. Kolejowa 15A sekretariat tel. 017 8714300 fax - 17 8701215.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Usług Wielobranżowych GOKOM w Boguchwale Sp. z o.o. 36-040 Boguchwała ul. Kolejowa 15A.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.