Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: sukcesywne dostawy środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego dla Centrum Onkologii - Instytutu o/Gliwice Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, do kontaktów: Jerzy Więch, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax 032 2789197, 2789198, e-mail: przetargi@io.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.io.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego dla Centrum Onkologii - Instytutu o/Gliwice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrum Onkologii-Instytut o/Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywne dostawy środków czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego dla Centrum Onkologii - Instytutu o/Gliwice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadaja wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia dokumentów a)próbek - jak w pkt 1 części II SIWZ b)kart charakterystyki produktu, bądź c)kart charakterystyki produktu niebezpiecznego biobójczego bądź dezynfekcyjnego, zgodnie z wymaganiami w tym zakresie - dla zadań nr 9,10,11,12,13,14. d)dla środków zakwalifikowanych jako preparaty niebezpieczne biobójcze - rejestracji produktu biobójczego lub wniosku o wydanie pozwolenia lub pozwolenia tymczasowego (ustawa z 13 września 2002r. o produktach biobójczych Dz.U.175.1433 z późn. zmianami). Jednocześnie wykonawca dostarczy, wraz ze złożoną ofertą karty techniczne wyrobów potwierdzające zgodność zaoferowanych towarów z wymaganiami Zamawiającego, wystawione przez producenta, oraz foldery, katalogi, prospekty itp. zawierających szczegółowy opis przedmiotu zamówienia(dotyczy zadań nr: 2,3,4,5,6,14,15,16). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 36.67.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i wyroby zaprowiantowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 17.00.00.00 - Tekstylia i wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy a także wymagania określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia/nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w części V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.io.gliwice.pl. Opłata: 68,16 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można również nabyć w Dziale Zamówień i Transportu pok. 2.001 lub składając w formie pismenej prśbe o przesłanie SIWZ /oryginał pisma należy przesłać w oryginale/; specyfikacja zostanie przesłana pocztą za pobraniem. Przed otrzymanie SIWZ w siedzibie zamawiającego nalezy uiścic opłatę w kasie instytutu (godz. urzędowania kasy 8.00-9.00 i 11.00-13.00). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2007, godzina 10:00, Centrum Onkologii - Instytut o/Gliwice, Sala Narad - pok. 2.019 II piętro Budynku administracji.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: drobny sprzęt gospodarczy. 1) Krótki opis: drobny sprzęt gospodarczy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00, 36.67.00.00, 17.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pojemniki, dozowniki, mopy. 1) Krótki opis: pojemniki, dozowniki, mopy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pady do maszyn czyszczących. 1) Krótki opis: pady do maszyn czyszczących. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.56.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: worki małe. 1) Krótki opis: worki małe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: worki na odpady. 1) Krótki opis: worki na odpady. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: worki na zwłoki. 1) Krótki opis: worki na zwłoki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: sól drogowa. 1) Krótki opis: sól drogowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: sól tabletkowana. 1) Krótki opis: sól tabletkowana. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: środki do bieżącego utrzymania czystości podłóg (kliniki). 1) Krótki opis: środki do bieżącego utrzymania czystości podłóg (kliniki). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: środki do bieżącego utrzymania czystości podłóg (pozostałe). 1) Krótki opis: środki do bieżącego utrzymania czystości podłóg (pozostałe). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: dezynfekcja podłóg w zakładzie utylizacji. 1) Krótki opis: dezynfekcja podłóg w zakładzie utylizacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: dekontaminacja ścieków. 1) Krótki opis: dekontaminacja ścieków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: środki czystości powszechnie stosowane 1. 1) Krótki opis: środki czystości powszechnie stosowane 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: środki czystości powszechnie stosowane 2. 1) Krótki opis: środki czystości powszechnie stosowane 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: papier toaletowy. 1) Krótki opis: papier toaletowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: ręczniki papierowe. 1) Krótki opis: ręczniki papierowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem żurawia samochodowego z operatorem, udźwig min. 30 t, z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- 4WOG-1200.2712.32.2025 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 19 części.
- [4WOG-1200.2712.30.2025] Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 7 części
- "Analiza systemu kanalizacji deszczowej w wybranych zlewniach na terenie miasta - Część nr 1"
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.15.2025.EK
- Dostawa rozdrabniacza dwuwałowego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów konserwacyjnych do sprzętu łączności i informatyki
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część II
- Sukcesywne dostawy podłoży i odczynników do analiz mikrobiologicznych.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- Budowa i wyposażenie żłobka
więcej: Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.