eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZADANIE PN.Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Skierniewice: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZADANIE PN.: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 164307 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierniewice, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334615, fax 046 8333240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaskierniewice.w.interia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZADANIE PN.: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia - roboty budowlane Określenie przedmiotu zamówienia: Działka, na której zlokalizowany jest obiekt, znajduje się przy ul. Reymonta 23 w Skierniewicach. Przedmiotowy obiekt użytkowany jest przez Urząd Gminy w Skierniewicach. Działka o nr ew. 82 w Skierniewicach jest zabudowana i uzbrojona. Znajduje się na niej budynek Urzędu Gminy w Skierniewicach 4-ro piętrowy, podpiwniczony, murowany, dach kryty papą. Działka o nr ew. 83/2 w Skierniewicach jest zabudowana i uzbrojona. Znajdują się na niej: schody do budynku, przyłącze energetyczne, instalacja telefoniczna, przyłącze wodne, wodna siec i przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, siec i przyłącza cieplne, chodniki, place utwardzone i drogi wewnętrzne, nasadzenia w postaci drzew i krzewów. Przedmiotowe działki, na których zlokalizowany jest budynek Urzędu Gminy będący przedmiotem zadania usytuowany jest na terenie użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje m.in. wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Gminy w Skierniewicach w zakresie jej wymiany z niezbędnymi pracami budowlanymi. Dla potrzeb ogrzewania Urzędu Gminy w Skierniewicach projektuje się w ramach remontu wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Projektuje się system instalacji dwururowy, zamknięty z pompą obiegową, z zabezpieczeniem w postaci przeponowego naczynia zbiorczego. W pomieszczeniu węzła cieplnego zlokalizowane są dwa kolektory z rur stalowych, do których należy przyłączyć projektowana instalacje centralnego ogrzewania. Całą instalacje centralnego ogrzewania wykonać z rur miedzianych. Poziome odcinki rurociągów centralnego ogrzewania instalować w uchwytach pod sufitem piwnic. Należy wykonać ocieplenie przegród zewnętrznych budynku Urzędu Gminy w Skierniewicach wraz z pracami towarzyszącymi. Przedmiot zamówienia obejmuje także przebudowę schodów i zadaszenia przy wejściu bocznym (od strony południowej budynku), wymianę stolarki okiennej w pomieszczeniach piwnicznych z obróbkami blacharskimi i wymianie stolarki drzwiowej zewnętrznej na parterze budynku, izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, robót elewacyjnych, wymiany pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi wraz z niezbędnym zakresem towarzyszących robót remontowo-budowlanych. Wskazane jest, aby prace związane z dociepleniem ścian zewnętrznych prowadzone były po zakończeniu prac związanych z wymiana stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej. Prace zakończyć wykonaniem ocieplenia ścian zewnętrznych budynku i zainstalowaniem rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. (W ramach ww. zadania nie przewiduje się wykonania schodów zewnętrznych przy wejściu głównym oraz wykonania szybu windowego wraz z montażem windy - które to zadania są m.in. przedmiotem opracowania zawartym w projekcie technicznym.) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 stanowiącym integralną część SIWZ (przedmiar robót) - oraz w projekcie technicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 31.21.61.00 - Piorunochrony Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.61.00 - Piorunochrony Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 (do potwierdzenia - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 SIWZ). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Dokumenty powyższe powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys Ofertowy sporządzony według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ. 4. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.z 2006r., Nr 87, poz. 605): A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; C. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; D. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: A. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ; B. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem zapewniającym płynne wykonanie zadania, wg załącznika nr 6 do SIWZ; C. wykaz personelu proponowanego do realizacji zadania wg załącznika nr 7 do SIWZ, a w przypadku kierownika budowy załączyć: - uprawnienia budowlane, - potwierdzenie wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego; D. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg załącznika nr 8 do SIWZ. Dodatkowo należy załączyć zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ zobowiązanie do współpracy wymienionych w załączniku nr 8 podwykonawców. Pełną odpowiedzialność i konsekwencje miedzy innymi w zakresie wykonania, terminów realizacji, jakości ponosi Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę. 9. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w SIWZ - wg wzoru załącznik nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skierniewice.bip.net.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 209, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, Urząd Gminy Skierniewice, lub za zaliczeniem pocztowym, a także na stronie internetowej: http://www.skiernie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skierniewice, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.