Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Gdańsk: Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla robót budowlanych obejmujących zaprojektowanie i wybudowanie zespołów budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą i małą architekturą przy ul. Platynowej i Antczaka w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 164040 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańska Infrastruktura Społeczna Sp. z o. o., ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5208070, fax 058 3454298.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla robót budowlanych obejmujących zaprojektowanie i wybudowanie zespołów budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą i małą architekturą przy ul. Platynowej i Antczaka w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla robót budowlanych obejmujących zaprojektowanie i wybudowanie zespołów budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą i małą architekturą przy ul. Platynowej i Antczaka w Gdańsku.
Celem głównym niniejszej Umowy z Inżynierem Projektu jest ustanowienie efektywnego nadzoru nad realizacją Umowy na Roboty zapewniającego prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych Umową i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych, przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w trakcie budowy i eksploatacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie przedmiotowy dokument może być złożony przez pełnomocnika).
2) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p.
3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponuje, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
- 1 osobę na stanowisko Przedstawiciela Wykonawcy, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem nadzorującym i administrującym wykonaniem i rozliczaniem inwestycji budowlanej oraz posiadającą doświadczenie w zakresie realizacji projektów FIDIC,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), należącą do Okręgowej Izby Budownictwa, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub finansowe oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania finansami i rozliczania inwestycji budowlanych.
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska Przedstawiciela Wykonawcy z którąkolwiek z pozostałych w/w funkcji. W takim przypadku wykazana osoba powinna łącznie spełnić wymagania dla obu stanowisk.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń z którąkolwiek z pozostałych w/w funkcji. W takim przypadku wykazana osoba powinna łącznie spełnić wymagania dla obu stanowisk.
b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
- co najmniej 1 usługę o wartości 300 000,00 PLN netto, której przedmiotem był nadzór nad zrealizowanymi robotami budowlanymi, oraz
- co najmniej 1 usługę o wartości 100 000,00 PLN netto, której przedmiotem był nadzór nad zrealizowanymi robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie obiektów kubaturowych w budownictwie mieszkaniowym.
4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek: posiadać za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, łącznie przychód ze sprzedaży netto w kwocie co najmniej 500 000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunku nr 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do tomu I SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie przedmiotowy dokument może być złożony przez pełnomocnika).
W celu potwierdzenia spełniania warunku nr 2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich).
W celu potwierdzenia spełniania warunku 3a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Tomu I SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w tym:
- dokumenty poświadczające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych, zgodne z ustawą Prawo Budowlane,
- aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwo przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
W celu potwierdzenia spełniania warunku 3b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Tomu I SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia spełniania warunku nr 4) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gisgdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego (ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk) w sekretariacie lub złożyć wniosek o przesłanie jej pocztą. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 25,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku, ul. Sobótki 9, (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Michał Przeor, tel. (058) 520-80-70, faks (058) 345-42-98.
Numer referencyjny postępowania: 3/A/2008
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Rozbudowa placu zabaw przy ul. Reduta Dzik w Gdańsku". Zadanie realizowane jest w ramach BO 2021, 2022 oraz inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2021 pn "Plac zabaw dla dzieci przy ul. Reduta Dzik"
- "Modernizacja i rozbudowa hydrantów wewnętrznych w budynku magazynu Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni"
- wymiana pokrycia dachowego z uzupełnieniem elementów konstrukcji po pożarze budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Rybołowców 3B w Gdańsku.
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2025/2026
- świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych w ramach wyjazdu na obóz adaptacyjny dla studentów Politechniki Gdańskiej
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: "Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Rychwał"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej przebudowy ulicy Mieszka I wraz z budową bezpiecznego dojścia do Szkoły Podstawowej nr 58 w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo budowlano - wykonawczej dla zad. inwestycyjnego Budowa ciągu ulic Wolińska na odcinku od drogi 172 KD-D do ulicy Wyspowej, ulicy Wyspowej oraz ulicy Rzemieślników
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwyższym poziomie - przebudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Katowicach"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Średniej w Ligocie"
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: BUDOWA I WYPOSAŻENIE NOWEGO BUDYNKU APTEKI SZPITALNEJ"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.