Ogłoszenie z dnia 2010-06-11
Kluczbork: Przeprowadzenie szkoleń językowych w ramach projektu Uczeń perspektywiczny
Numer ogłoszenia: 163966 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń językowych w ramach projektu Uczeń perspektywiczny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla uczniów szkół, które prowadzą kształcenie zawodowe na terenie powiatu kluczborskiego w okresie od kwietnia 2009r. do czerwca 2010r. w ramach projektu - Uczeń perspektywiczny, realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoleniem objęci będą uczniowie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kluczborku, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku, Zespołu Szkół Licealno-Zawodowych w Polanowicach, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - RCKU w Bogdańczowicach oraz Zespół Szkół Licealno - Technicznych w Kluczborku. 2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w następujących zakresach tematycznych: 1)Szkolenie z języka angielskiego obejmujące 135 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 min.) przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Szkolenie będzie obejmować 4 grupy o liczebności 12 osób na poziomie średnio zaawansowanym. 2)Szkolenie z języka niemieckiego obejmujące 135 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 min.)przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Szkolenie będzie obejmować 3 grupy o liczebności 12 osób w tym 1 grupa na poziomie podstawowym oraz 2 na poziomie średnio zaawansowanym. 3)Szkolenie z języka włoskiego obejmujące 135 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 min.) przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Szkolenie będzie obejmować 1 grupę o liczebności 12 osób na poziomie podstawowym. Razem szkoleniem zostanie objętych 96 uczniów. 3. Wykonawca na czas trwania szkoleń językowych jest zobowiązany w szczególności do: 1)zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia podręczników do zajęć (wykonawca przedstawi w ofercie propozycje podręczników), które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. Dodatkowy 1 komplet podręczników dla każdego poziomu i rodzaju kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu; 2)zapewnienia uczestnikom kursu wyżywienia w każdym dniu szkolenia (tzn. jeden gorący posiłek - drugie danie obiadowe, napoje) - posiłki muszą być wydane uczestnikom w obiekcie, w którym będą przeprowadzane szkolenia w osobnym do tego wydzielonym pomieszczeniu (stołówka, jadalnia); 3)wydania dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia tzn. dla wszystkich uczestników certyfikatu o ukończeniu kursu a dla chętnych, którzy będą zdawać egzamin TELC - certyfikat o jego uzyskaniu; 4)świadczenia usług zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego szczegółowym programem zajęć; 5)przeprowadzenia szkoleń w godzinach popołudniowych dla poszczególnych grup od poniedziałku do piątku; (Zamawiający dopuszcza w wyjątkowych sytuacjach możliwość przeprowadzenia szkoleń w dni wolne tzn. w soboty, niedziele bądź święta wyłącznie za zgodą zamawiającego). 6)zapewnienia wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia szkoleń obejmującego minimum: 3 laptopy, 3 ekrany oraz 3 rzutniki; 7)informowania poprzez umieszczenie na materiałach szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia, dokumentach świadczących o ukończeniu szkolenia (certyfikatach), listach obecności uczestników oraz na wszelkich innych dokumentach dotyczących realizowanego zamówienia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zamieszczenie logo UE, PO KL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 8)niezwłocznego poinformowania telefonicznie oraz na piśmie Zamawiającego o przerwaniu szkolenia przez uczestnika. W takim przypadku Zamawiający umożliwi uczestnikowi z listy rezerwowej wzięcie udziału w szkoleniu a Wykonawca dołoży starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła; 9)niezwłocznego informowania telefonicznie oraz na piśmie Zamawiającego o przypadkach nieobecności na szkoleniu uczestników. 10)sprawowania nadzoru organizacyjnego nad prowadzonymi szkoleniami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski
- Centrum Języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski, ul. Reymonta 14, 45-066 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209520,00
Oferta z najniższą ceną: 209520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 223375,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Usługi szkoleniowe i edukacyjne będące przedmiotem postępowania obejmują kategorie CPV - 80500000-9 - usługi szkoleniowe, znajdują się w załączniku II B do dyrektywy 2004_18_WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi, wobec tej kategorii usług zamawiający może nie stosować określonych przepisów ustawy. Usługi te należą do grupy usług o charakterze niepriorytetowym. Procedurę zamówienia publicznego wszczęto przed nowelizacją ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2010r. w związku z tym w przypadku usług szkoleniowych zastosowano tryb zapytania o cenę w związku z art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2026 roku
- Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
- Zakup paczkowarki do wody pitnej
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- Organizacja szkolenia na temat "Zarządzanie sobą w czasie. Efektywna organizacja czasu pracy" wraz z zapewnieniem wyżywienia dla pracowników.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





