To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Kraków: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Numer ogłoszenia: 163899 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81349 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016. 2. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w 2 częściach: w części 1 będzie to przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu siatka wielkoformatowa w trzech wskazanych miastach: Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, natomiast w części 2 wykonanie 5 banerów reklamowych typu roll up. 3. Część 1 zamówienia obejmuje wynajem 8 siatek wielkoformatowych o powierzchni od 120 m2 do 300 m2 na terenie trzech miast: Wrocławia, Krakowa i Warszawy w zaproponowanych przez Zamawiającego terminach: Wrocław od 1 do 31 sierpnia (łącznie 31 dni), Kraków od 1 do 30 września (łącznie 30 dni), Warszawa od 1 do 30 października (łącznie 30 dni). Lokalizacje siatek wielkoformatowych powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w wymienionych miastach. Wykonawca powinien zaproponować co najmniej 5 lokalizacji ekspozycji siatki wielkoformatowej w Krakowie, Wrocławiu i Warszawie. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru lokalizacji siatki, pod względem najkorzystniejszej lokalizacji nośnika spośród zaproponowanych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się, że xx szt. zaoferowanych nośników zostanie umieszczonych po prawej stronie drogi z punktu widzenia nadjeżdżającego pojazdu, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 4. Część 2 zamówienia obejmuje wykonanie 5 szt. banerów reklamowych typu roll up wraz z torbą transportową o wymiarach 150 cm x 200 cm. 5. Celem kampanii jest poinformowanie o przyznanym Małopolsce tytule Europejskiego Regionu Przedsiębiorczości 2016 oraz zachęcanie do prowadzenia i rozwijania biznesu w Małopolsce. 6. Odbiorcy kampanii: środowisko biznesu, przedsiębiorcy, przedstawiciele instytucji wspierających biznes, studenci, przedstawiciele szkół wyższych, uczestnicy konferencji, targów oraz innych wydarzeń związanych ze środowiskiem biznesu, przedstawiciele środowiska start upowego, mieszkańcy miast: Wrocławia, Krakowa i Warszawy oraz osoby odwiedzający wymienione miasta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu siatka wielkoformatowa w trzech wskazanych miastach: Warszawie, Wrocławiu i Krakowie,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bridge Media Sp. z o.o., ul. Franciszka Klimczaka 5/52, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315746,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 305655,00
Oferta z najniższą ceną: 305655,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie 5 banerów reklamowych typu roll-up.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Media Group Sp. z o.o., ul. Żurawia 6/12 lok. 320,, 00-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6150,00
Oferta z najniższą ceną: 1990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Zestawy wystawowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.