eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie robót dekarskich i malarskich w budynkach NZOZ zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Poznań: Wykonanie robót dekarskich i malarskich w budynkach NZOZ zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 163820 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna, ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, fax 061 6579009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dekarskich i malarskich w budynkach NZOZ zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty dekarskie w budynkach NZOZ przy ul. Grochowska 110, NZOZ przy ul. Bukowa 1, NZOZ przy ul. Saperska 14, NZOZ przy ul. Garczyńskiego 15-17 oraz roboty malarskie w budynkach NZOZ przy ul. Galla 2 d, NZOZ przy ul. Słowackiego 43, NZOZ przy ul. Osiedle Marysieńki 25, NZOZ przy ul. Bukowa 1, NZOZ przy ul. Czwartaków 17.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. 4. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków i załączonych dokumentów zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokument, o którym mowa w pkt. 1 musi być złożony przez każdego z nich; 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych, bądź jeśli Wykonawca nie ma takiego zezwolenia - oświadczenie, że najpóźniej w dniu podpisania umowy o wykonanie zamówienia publicznego, przedłoży Zamawiającemu umowę o zbieranie i transport odpadów z podmiotem posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenie wraz z oryginałem lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia tego podmiotu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, zezwolenie bądź oświadczenie, o których mowa w pkt. 2 mogą być złożone przez jednego z nich; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (wymagana minimum jedna robota) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uzna: dla części I - wykonanie prac dekarskich o wartości co najmniej 100 000 zł netto; dla części II - wykonanie prac malarskich o wartości co najmniej 50 000 zł netto. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca musi wykazać się minimum jedną robotą na każdą z tych części, przy uwzględnieniu warunków, o których mowa w zdaniu pierwszym. Wykaz winien zostać sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. Nie dołączenie do wykazu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, spowoduje, że Zamawiający nie uzna tych robót. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, roboty wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 mogą być wykonane tylko przez jednego z nich; 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Na potwierdzenie tego, Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru (Załącznik nr 2 niniejszej IDW). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego z nich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18 a, 61-884 Poznań, pokój 230 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty dekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachowego w budynkach : NZOZ przy ul. Grochowska 110 NZOZ przy ul. Bukowa 1 NZOZ przy ul. Saperska 14 NZOZ przy ul. Garczyńskiego 15-17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.14.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty malarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie klatek schodowych w budynkach NZOZ przy ul. Galla 2 d, NZOZ przy ul. Słowackiego 43, NZOZ przy ul. Czwartaków 17, malowanie płyt sufitowych w budynku NZOZ przy ul. Osiedle Marysieńki 25, malowanie klatki schodowej i poczekalni w budynku NZOZ przy ul. Bukowa 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80-2, 45.44.21.90-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.