Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Chmielnik: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów, w sposób wybiegający poza indywidualizacje pracy z uczniem w ramach obowiązkowych zajęć edukacyjnych, w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Chmielnik, których organem prowadzącym jest Gmina Chmielnik, w ramach projektu systemowego nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-028/12 pn. Idziemy po sukces.
Numer ogłoszenia: 163675 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku , Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 17 22 96 608, faks 17 22 96 608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów, w sposób wybiegający poza indywidualizacje pracy z uczniem w ramach obowiązkowych zajęć edukacyjnych, w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Chmielnik, których organem prowadzącym jest Gmina Chmielnik, w ramach projektu systemowego nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-028/12 pn. Idziemy po sukces..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów, w sposób wybiegający poza indywidualizację pracy z uczniem w ramach obowiązkowych zajęć edukacyjnych, w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Chmielnik, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr: 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do umowy, których organem prowadzącym jest Gmina Chmielnik, w ramach projektu systemowego Numer identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-028/12 pn. Idziemy po sukces realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych 2. Zamówienie jest podzielone na 5 części. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia: 1) Część I -zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -120 godzin lekcyjnych, 2) Część II -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godziny lekcyjne, 3) Część III -zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, -150 godzin lekcyjnych 4) Część IV - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych -60 godzin lekcyjnych, 5) Część V - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 210 godzin,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które: w części I - posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela klas I - III lub nauczania języka polskiego i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, w części II - posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela klas I - III lub matematyki i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, w części III - posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie gimnastyki korekcyjnej i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, w części IV - posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela klas I - III lub nauczania przyrody w szkołach podstawowych i matematyki i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, w części V - posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela logopedy i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w przypadku: 1. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia; 2. konieczności przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego; termin realizacji przedmiotu umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; 3. konieczności przedłużenia lub skrócenia godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zajęć w ramach projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Chmielniku
36-016 Chmielnik 50
pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Chmielniku 36-016 Chmielnik 50 pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I -zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 120 godzin lekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które: w części I - posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela klas I - III lub nauczania języka polskiego i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe -120 godzin lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 60 godziny lekcyjne,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które: w części II - posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela klas I - III lub matematyki i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe - 60 godzin lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III -zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które: w części III - posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie gimnastyki korekcyjnej i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe -150 godzin lekcyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które:posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela klas I - III lub nauczania przyrody w szkołach podstawowych i matematyki i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe-60 godzin lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (210 godzin),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które:posiadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela logopedy i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe - 210 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Modernizacja systemu przeciwpożarowego w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.