Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Szczecin: CEDYNIA - BIELINEK - Etap II, zad. 1 - Bielinek - Osinów Dolny - odbudowa
( modernizacja ) wału przeciwpowodziowego nad rzeka Odrą w km 0+000 do km 3+100, w części I dotyczącej wału w km 0+000 do km 1+500.
Numer ogłoszenia: 163675 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, ul. Jedności Narodowej 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, fax 091 4318097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CEDYNIA - BIELINEK - Etap II, zad. 1 - Bielinek - Osinów Dolny - odbudowa ( modernizacja ) wału przeciwpowodziowego nad rzeka Odrą w km 0+000 do km 3+100, w części I dotyczącej wału w km 0+000 do km 1+500..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - uszczelnienie wału w km od 0+350 do km 1+500, przez wykonanie w osi wału przegrody przeciwfiltracyjnej w korpusie i podłożu wału - podwyższenie korony wału w km 0+260 do km 1+500 do rzędnych wymaganych dla wałów przeciwpowodziowych klasy III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik SIWZ oraz dokumentacja projektowa pn. Bielinek - Osinów Dolny - odbudowa ( modernizacja ) wału przeciwpowodziowego nad rzeką Odrą w km 0+000 do 3+100.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to w tym okresie, jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za roboty odpowiadające swoim rodzajem wykonanie przynajmniej jednego uszczelnienia wału przeciwpowodziowego poprzez wykonanie przegrody przeciwfiltracyjnej metodą bezwykopową, techniką ciągłego frezowania wgłębnego CDMM mieszania gruntu w nasypie z odpowiednio przygotowaną zawiesiną wiążącą gwarantującą uzyskanie wytrzymałości RW= 0,5 Mpa oraz współczynnika filtracji k mniejszy lub równy 1*10 -8 m/s, na długości min. 500 m i głębokości min. 10,0 m o wartości 350.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy te mogą spełniać wspólnie. 2)dysponowanie następującym podstawowym sprzętem: - trencherem o możliwości skrawania i mieszania gruntu do głębokości 11 m łącznie z rejestracją parametrów pracy zestawu w formie wydruków. - mieszalnikiem automatycznym zestawem mieszającym z wysokoobrotową pompą koloidalną o wydajności min. 25 m3 zawiesiny na godzinę, elektronicznym systemem dozowania ( 3 składniki ) i rejestracją. - pompą przesyłową do podawania i wtłaczania zawiesiny do gruntu - systemy tłokowe i ślimakowe -glebogryzarkami, bronami talerzowymi, koparkami, spycharkami, wywrotkami samochodowymi, zagęszczarkami W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 3)dysponowanie min. 1 pracownikiem ( kierownik budowy lub kierownik robót ) posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej o specjalizacji do kierowania budowlami hydrotechnicznymi lub obiektami budowlanymi melioracji wodnych ewentualnie uprzednio obowiązujących przepisów tzn. legitymującymi się stwierdzeniem przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych śródlądowych jak również aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 4) posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 w powiązaniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych / Dz. U. Nr 164 poz. 1163 / zgodnie ze wzorami stanowiącym załączniki do Specyfikacji. Dla Wykonawców występujących samodzielnie według zał. nr 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie składają oni oświadczenia według zał. nr 1a i 1b. Oświadczenie według zał. nr 1a Wykonawcy składają wspólnie, natomiast oświadczenie według zał. nr 1b - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie. Oświadczenia złożone wspólnie winny być podpisane również przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia tj. w przypadku: a/ spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego / KRS/ b/ spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej / dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami / oraz umowę spółki cywilnej c/ osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4) Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych / brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub przekupstwa bądź za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych /. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku zakazu ubiegania się o zamówienie przez podmioty zbiorowe. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów / np. referencji/ potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / zał. nr 3 /. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych 70 - 415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II nr 42, pokój nr 12..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych 70 - 415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II nr 42, pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawę warzyw, owoców i jaj/wyrobów garmażeryjnych dla SP 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie w podziale na części.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, gastronomicznego, urządzeń do obróbki termicznej dla służby żywnościowej z podziałem na trzy części".
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa systemu do wizualizacji i archiwizacji żeli oraz systemu do dokumentacji żeli dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- TP-49/25 Dostawa stołu operacyjnego
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





