To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Kalisz: Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy
i zabiegach okulistycznych
Numer ogłoszenia: 163455 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146541 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych. Przedmiot zamówienia składa się z 7 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1 - Materiały zużywalne w zabiegach operacji zaćmy; zadanie nr 2 - Jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowej; zadanie nr 3 - Noże jednorazowe; zadanie nr 4 - Materiały zużywalne w zabiegach okulistycznych; zadanie nr 5 - Pierścień napinający torebkę soczewki; zadanie nr 6 - Soczewki kontaktowe miękkie; zadanie nr 7 - Filtry i uszczelki do sterylizatora STATIM 7000.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały zużywalne w zabiegach operacji zaćmy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82461,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87433,78
Oferta z najniższą ceną: 87433,78 / Oferta z najwyższą ceną: 87433,78
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1163,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1182,60
Oferta z najniższą ceną: 1182,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1242,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Noże jednorazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32171,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37374,91
Oferta z najniższą ceną: 37374,91 / Oferta z najwyższą ceną: 71707,68
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Materiały zużywalne w zabiegach okulistycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7634,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9035,37
Oferta z najniższą ceną: 9035,37 / Oferta z najwyższą ceną: 9035,37
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pierścień napinający torebkę soczewki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
- Valeant Sp. z o.o. sp. j., ul. Przemysłowa 2, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 986,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1020,60
Oferta z najniższą ceną: 1020,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1134,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku wielorodzinnego w Kaliszu przy al. ks. Jerzego Popiełuszki 4.
- Wydanie monografii naukowych
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu - Etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego "
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





