Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-02
Jasienica: Przewóz dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu
Gminy Jasienica do Szkół w: Grodźcu, Bielsku - Białej ,Skoczowie i w Czechowicach Dziedzicach oraz do Ośrodka Terapii Zajęciowej w Rudołtowicach wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu
Numer ogłoszenia: 163424 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy , Jasienica 845, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 815 24 51 w 154, faks 33 815 24 51 w 154.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Jasienica do Szkół w: Grodźcu, Bielsku - Białej ,Skoczowie i w Czechowicach Dziedzicach oraz do Ośrodka Terapii Zajęciowej w Rudołtowicach wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Jasienica do Szkół w: Grodźcu, Bielsku - Białej , Skoczowie i w Czechowicach Dziedzicach oraz do Ośrodka Terapii Zajęciowej w Rudołtowicach wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu obejmujący następujące trasy i ilość dzieci: 1) Zespół Szkół Specjalnych ul. Wapienicka 46 Bielsko-Biała - 3 dzieci 2) Specjalny Ośrodek Szkolno- Wych. Nr2 ul. Filarowa 52 Bielsko-Biała - 2 dzieci 3) Zespół Szkół dla dzieci niesłyszących ul. Kamienicka 11a - 2 dzieci 4) SP Nr 17 ul. Bratków 6 Bielsko-Biała - 11 dzieci 5) Gimnazjum nr 13 z oddziałami integracyjnymi Bielsko-Biała ul.Bratków 6 - 1 dziecko 6) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Grodźcu - 1 dziecko 7) Zespół Szkół Specjalnych ul.. Mickiewicza 12 w Skoczowie - 2 dzieci 8)Ośrodek Edukacyjno- Leczniczo- Rehabilitacyjny dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących przy ul Zawadzkiego 128 w Rudołtowicach - 2 dzieci 9) Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach - 4 dzieci 3. Ogółem liczba dzieci: 28 niepełnosprawnych 4. Liczba dzieci w czasie realizacji umowy może ulec zmianie. 5. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dni nauki szkolnej . Rozkład dzienny dowozu dzieci uzależniony będzie od rozkładu zajęć i ulegał będzie zmianom według potrzeb. Wykonawca określi trasę przewozu uczniów według aktualnego planu lekcji mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży.6. Przedmiot umowy obejmuje orientacyjną dzienną liczbę około 417 kilometrów .Ilości kilometrów dojazdu nie należy doliczać do przedmiotu zamówienia. Dokonany pomiar tras obejmuje trasy po terenie Gminy Jasienica i po terenie Bielska-Białej, Skoczowa Czechowic i Rudołtowic ( z miejsca zamieszkania dzieci do szkół i z powrotem) 7. Dowóz dzieci do szkół oraz odbiór po zakończeniu zajęć odbywać się będzie zgodnie z poszczególnymi rozkładami zajęć. Wykonawca na bieżąco uzgadniał będzie z rodzicami dziecka oraz dyrektorami szkół, godziny dowożenia do szkoły i odwożenia do domu .Czas dowozu musi być tak uzgodniony aby dziecko było w placówce najpóźniej 5 min. przed rozpoczęciem zajęć.8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi w czasie ich dowozu oraz przywozu ze szkoły. Zapewnienie opieki rozpoczyna się od momentu wsiadania dzieci do samochodu i trwa w czasie przejazdu i podczas wysiadania w miejscu docelowym do chwili oddania dziecka w ręce nauczyciela oraz wsiadania i wysiadania w drodze powrotnej do chwili oddania w ręce rodzica..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zmiany ilości dzieci , ewentualne zmiany długości trasy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4.Wykonawca winien posiadać aktualną licencję, o której mowa w art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 z 2001r. z późniejszymi zmianami) o transporcie drogowym. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.Wykonawca winien przedstawić kserokopie kwalifikacji zawodowych zatrudnionych kierowców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien posiadać wg zał. nr 4 pojazdy dopuszczone do ruchu i przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych ( z fotelami wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, klimatyzację ) w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia nie mniej niż 5 . Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.Kserokopie kwalifikacji zawodowych zatrudnionych kierowców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
14. Wykonawca winien przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin płatności - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany liczby przewożonych dzieci w zakresie jej zmniejszenia lub zwiększenia, 2) zmiany długości tras w zakresie ich zmniejszenia lub zwiększenia, 3) urzędowej zmiany stawki VAT,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego dziennik podawczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego-dziennik podawczy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JASIENICA
- Świadczenie usługi w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Jasienica w roku 2026
- Rok 2026 - Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych dla potrzeb Szkoły i Przedszkola przy Zespole Szkół w Jasienicy (8 części)
- Odbudowa/ budowa infrastruktury sportowej przy ZSP w Jasienicy
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2026 roku - trasa nr I, II, III, IV, V"
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- DOWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DOMU DO SZKOŁY ORAZ ZE SZKOŁY DO DOMU
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny w latach 2026-2027
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie gminy Brzeg Dolny.
- "Dowóz uczniów z terenu gminy Nowinka do Szkoły Podstawowej w Nowince i Szkoły Filialnej w Monkiniach z zapewnieniem opieki w czasie przewozów w 2026 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





