eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasienicaPrzewóz dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Jasienica do Szkół wGrodźcu, Bielsku - Białej ,Skoczowie i w Czechowicach Dziedzicach oraz do Ośrodka Terapii Zajęciowej w Rudołtowicach wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Jasienica: Przewóz dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Jasienica do Szkół w: Grodźcu, Bielsku - Białej ,Skoczowie i w Czechowicach Dziedzicach oraz do Ośrodka Terapii Zajęciowej w Rudołtowicach wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu
Numer ogłoszenia: 163424 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy , Jasienica 845, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 815 24 51 w 154, faks 33 815 24 51 w 154.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Jasienica do Szkół w: Grodźcu, Bielsku - Białej ,Skoczowie i w Czechowicach Dziedzicach oraz do Ośrodka Terapii Zajęciowej w Rudołtowicach wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Jasienica do Szkół w: Grodźcu, Bielsku - Białej , Skoczowie i w Czechowicach Dziedzicach oraz do Ośrodka Terapii Zajęciowej w Rudołtowicach wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu obejmujący następujące trasy i ilość dzieci: 1) Zespół Szkół Specjalnych ul. Wapienicka 46 Bielsko-Biała - 3 dzieci 2) Specjalny Ośrodek Szkolno- Wych. Nr2 ul. Filarowa 52 Bielsko-Biała - 2 dzieci 3) Zespół Szkół dla dzieci niesłyszących ul. Kamienicka 11a - 2 dzieci 4) SP Nr 17 ul. Bratków 6 Bielsko-Biała - 11 dzieci 5) Gimnazjum nr 13 z oddziałami integracyjnymi Bielsko-Biała ul.Bratków 6 - 1 dziecko 6) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Grodźcu - 1 dziecko 7) Zespół Szkół Specjalnych ul.. Mickiewicza 12 w Skoczowie - 2 dzieci 8)Ośrodek Edukacyjno- Leczniczo- Rehabilitacyjny dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących przy ul Zawadzkiego 128 w Rudołtowicach - 2 dzieci 9) Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach - 4 dzieci 3. Ogółem liczba dzieci: 28 niepełnosprawnych 4. Liczba dzieci w czasie realizacji umowy może ulec zmianie. 5. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dni nauki szkolnej . Rozkład dzienny dowozu dzieci uzależniony będzie od rozkładu zajęć i ulegał będzie zmianom według potrzeb. Wykonawca określi trasę przewozu uczniów według aktualnego planu lekcji mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży.6. Przedmiot umowy obejmuje orientacyjną dzienną liczbę około 417 kilometrów .Ilości kilometrów dojazdu nie należy doliczać do przedmiotu zamówienia. Dokonany pomiar tras obejmuje trasy po terenie Gminy Jasienica i po terenie Bielska-Białej, Skoczowa Czechowic i Rudołtowic ( z miejsca zamieszkania dzieci do szkół i z powrotem) 7. Dowóz dzieci do szkół oraz odbiór po zakończeniu zajęć odbywać się będzie zgodnie z poszczególnymi rozkładami zajęć. Wykonawca na bieżąco uzgadniał będzie z rodzicami dziecka oraz dyrektorami szkół, godziny dowożenia do szkoły i odwożenia do domu .Czas dowozu musi być tak uzgodniony aby dziecko było w placówce najpóźniej 5 min. przed rozpoczęciem zajęć.8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi w czasie ich dowozu oraz przywozu ze szkoły. Zapewnienie opieki rozpoczyna się od momentu wsiadania dzieci do samochodu i trwa w czasie przejazdu i podczas wysiadania w miejscu docelowym do chwili oddania dziecka w ręce nauczyciela oraz wsiadania i wysiadania w drodze powrotnej do chwili oddania w ręce rodzica..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zmiany ilości dzieci , ewentualne zmiany długości trasy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.Wykonawca winien posiadać aktualną licencję, o której mowa w art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 z 2001r. z późniejszymi zmianami) o transporcie drogowym. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.Wykonawca winien przedstawić kserokopie kwalifikacji zawodowych zatrudnionych kierowców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca winien posiadać wg zał. nr 4 pojazdy dopuszczone do ruchu i przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych ( z fotelami wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, klimatyzację ) w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia nie mniej niż 5 . Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.Kserokopie kwalifikacji zawodowych zatrudnionych kierowców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 14. Wykonawca winien przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany liczby przewożonych dzieci w zakresie jej zmniejszenia lub zwiększenia, 2) zmiany długości tras w zakresie ich zmniejszenia lub zwiększenia, 3) urzędowej zmiany stawki VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego dziennik podawczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego-dziennik podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.