eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 24/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Łódź: Dostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 24/2011
Numer ogłoszenia: 163294 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 24/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu endoskopowego. Zakres I - Narzędzia do zabiegów na drogach żółciowych oraz niektórych zabiegów endoskopowych, Zakres II - Narzędzia do zabiegów na drogach żółciowych, Zakres III - Narzędzia do zabiegów w górnym i dolnym odcinku P.P., poz. 1 - Endoskopowe narzędzie do hemostazy uszkodzeń śluzówki, na krwawiące naczynia i szypuły polipów, metalowa osłona rozszerzana w części dystalnej, wysuwany prowadnik do mocowania klipsa w postaci stożka, posiadające funkcję rotacji do precyzyjnego obracania klipsa.Długość narzędzia minimum 2300 mm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie; poz. 2 - Klipsy endoskopowe jednorazowego użytku (sterylne) przeznaczone do współpracy z wielorazowym narzędziem do hemostazy. Klipsy pakowane w pojedyńcze plastikowe nasadki (kardrige), prosty system montażu, długość ramion klipsa od 6 do 9 mm, kąt rozwarcia ramion 90 - 135°, możliwość szerszego rozwarcia klipsa w trakcie zabiegu (op. a40szt.); poz. 3 - Balon średniociśnieniowy do poszerzania achalazji, wielorazowego użytku, długość balonu 100 mm, średnica zewnętrzna balonu 30, 35 i 40 mm, minimalna długość narzędzia 100 cm; poz. 4 - Urządzenie pompujące do balonów średniociśnieniowych ze wskaźnikiem ciśnienia; poz. 5 - Balon średniociśnieniowy do rozszerzania przełyku, wielorazowego użytku, długość narzędzia minimum 180 cm, do kanału roboczego minimum 2,8 mm, śr. balonu 8 mm i 10 mm, dł. balonu 40 mm, z kanałem do prowadnicy 0,035; poz. 6 - Balon średniociśnieniowy do rozszerzania przełyku, wielorazowego użytku, długość narzędzia minimum 180 cm, do kanału roboczego minimum 2,8 mm, śr. balonu 12 mm i 14 mm, dł. balonu 80 mm; poz. 7 - Balon średniociśnieniowy do rozszerzania przełyku, wielorazowego użytku, długość narzędzia minimum 180 cm, do kanału roboczego minimum 2,8 mm, śr. balonu 16 mm i 18 mm, dł. balonu 80 mm; poz. 8 - Balon średniociśnieniowy do rozszerzania odżwiernika, wielorazowego użytku, długość narzędzia minimum 180 cm, do kanału roboczego minimum 2,8 mm, śr. balonu 16 mm i 18 mm, dł. balonu 80 mm; poz. 9 - Balon średniociśnieniowy do rozszerzania jelita grubego, wielorazowego użytku, długość narzędzia minimum 180 cm, do kanału roboczego minimum 2,8 mm, śr. balonu 16 mm i 18 mm, dł. balonu 80 mm; poz. 10 - Nasadki na końcówkę endoskopu(wielorazowego urzytku),proste z krawędzią wewnętrzną, średnica maksymalna 13,9 mm - 5 sztuk w opakowaniu pasująca do endoskopów; poz. 11 - Nasadki na końcówkę endoskopu(wielorazowego urzytku),śkośne z krawędzią wewnętrzną, średnica maksymalna 13,8mm - 5 sztuk w opakowaniu pasująca do endoskopów; poz. 12 - Nasadki na końcówkę endoskopu(wielorazowego urzytku),śkośne z krawędzią wewnętrzną , średnica maksymalna 16,1 mm - 5 sztuk w opakowaniu pasująca do endoskopów; poz. 13 - Zestaw jednorazowego użytku do endoskopowej resekcji śluzówki w górnym odcinku przewodu pokarmowego z miękką nasadką z rowkiem, zawiera cewnik rozpylający, igłę do ostrzykiwania, pętlę elektryczbą, nasadkę dystalną do gastroskopów; poz. 14 - Zestaw jednorazowego użytku do endoskopowej resekcji śluzówki w górnym odcinku przewodu pokarmowego z prostą nasadką z rowkiem, zawiera cewnik rozpylający, igłę do ostrzykiwania, pętlę elektryczbą, nasadkę dystalną do gastroskopów; poz. 15 - Zestaw jednorazowego użytku do endoskopowej resekcji śluzówki w górnym odcinku przewodu pokarmowego z skośną nasadką z rowkiem, zawiera cewnik rozpylający, igłę do ostrzykiwania, pętlę elektryczbą, nasadkę dystalną do gastroskopów; poz. 16 - Zestaw jednorazowego użytku do endoskopowej resekcji śluzówki w dolnym odcinku przewodu pokarmowego z każdą z nasadekkośną nasadką z rowkiem, zawiera cewnik rozpylający, igłę do ostrzykiwania, pętlę elektryczbą, nasadkę dystalną do gastroskopów; poz. 17 - Marker do barwienia śluzówki 1% Indygo Carminine (op. a10 amp). Zakres IV - Narzędzia do zabiegów polipektomii, Zakres V - Akcesoria do endoskopów, Zakres VI - Akcesoria do zabiegów endoskopowych, poz. 1 - Szczotki cytologiczne bronchoskopowe,(jednorazowego użytku),włosie o średnicy 3,0 mm,chowana do osłonki -10 szt. Długość narzędzia 115cen,minimalna średnica kanału roboczego 2,0 mm (pakowane sterylnie) (op. a10 szt); poz. 2 - Szczypce biopsyjne gastroskopowe wielorazowego użytku, obrotowe z funkcją rotacji, łyżeczki biopsyjne standardowe owalne z okienkiem i z igłą mocującą, długość narzędzia minimum 155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie; poz. 3 - Szczypce biopsyjne kolonoskopowe wielorazowego użytku, łyżeczki biopsyjne standardowe owalne z okienkiem i igłą mocującą, maksymalna długość narzędzia 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie; poz. 4 - Szczypce biopsycjne bronchoskopowe obrotowe, z funkcją rotacji, wielorazowego użytku, łyżeczki okrągłe z okienkiem. Długość narzędzia 105cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,0mm; poz. 5 - Rękojeść do szczypczyków chwytających (wielorazowego użytku); poz. 6 - Koszyk mały (32x40) do usuwania ciał obcych ze światła górnego odcinka przewodu pokarmowego (wielorazowego użytku)dlugość narzędzia 155 cen, minimalna średnica kanału roboczego 2,0 mm; poz. 7 - Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła górnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 165cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm; poz. 8 - Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła dolnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 230cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm; poz. 9 - Koszyk chwytający mini jednorazowego uzytku, do bronchoskopii ,minimalna średnica kanału roboczego 1,2 mm; dlugość narzędzia 115 cen; średnica koszyka 11 mm; średnica końcówki dystalnej 3F. 4 druty spiralne; poz. 10 - Zestaw do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli, sterylny, z przezroczystą probówką 10ml, z nakrętką umowżliwiającą transport. Łączniki pasujące do każdego typu cewnika do odsysania. Zakres VII - Narzędzia do zabiegów na drogach żółciowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania banku implantów po 2 szt. we wszystkich rozmiarach na cały okres trwania umowy (w zakresie I poz. 1, 2, 4-14).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy) do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 12.180,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń / zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; - informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 2 Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się zagwarantować bank implantów po 2 szt. we wszystkich rozmiarach na cały okres trwania umowy (w zakresie I poz. 1, 2, 4-14) - oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku złożenia wadium w innej niż gotówka dopuszczonej formie, Zamawiający wymaga załączenia do oferty kserokopii dokumentu wadialnego oraz złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego w sposób umożliwiający zwrot oryginału dokumentu bez uszkodzenia); - oryginał pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany będą dopuszczalne w sytuacji wycofania asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 13:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.