eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówDostawa oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni w placówkach oświatowych w gminie Celestynów woj. mazowieckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Celestynów: Dostawa oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni w placówkach oświatowych w gminie Celestynów woj. mazowieckie
Numer ogłoszenia: 163256 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax 022 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni w placówkach oświatowych w gminie Celestynów woj. mazowieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni w placówkach oświatowych z terenu gminy Celestynów w ilości około 60 litrów w ciągu roku. Zakresem zamówienia objęte są następujące placówki: Szkoła Podstawowa w Regucie ul. Wiatraczna gm. Celestynów. Szkoła Podstawowa w Starej Wsi ul. Fabryczna gm. Celestynów. Szkoła Podstawowa w Ostrowie gm. Celestynów . Pożądany termin dostawy 24 godziny od momentu zamówienia. Forma zamówienia - faks, telefon przez osobę upoważnioną. Szczegółowe parametry oleju w załączeniu do dokumentacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 11.30.00.00 - Olej i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy ). 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać na konto zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Otwocku Oddział w Celestynowie 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012 z dopiskiem WADIUM z dopiskiem Dostawa oleju. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP. 5. Oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dowód wniesienia wadium, wykonawca dołączy do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: · posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; · posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; · znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; · nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wstawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; · zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że oferent nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; · referencje potwierdzające doświadczenie oferenta przy realizacji w okresie ostatnich 3 lat zamówienia o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3; · aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniejszą niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniejszą niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 · wypełnienie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy stanowiącego załącznik nr 2; · wypełniony i podpisany formularz cenowy ofertowy - sporządzony według załącznika nr 4 dokumentacji przetargowej; · parafowane przez Oferenta postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. Wszelkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem. W przypadku kiedy Oferenta reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa lub kserokopie pełnomocnictwa potwierdzona za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 050430 Celestynów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 050430 Celestynów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.