eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Nowy Dwór Gdański: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.
Numer ogłoszenia: 163007 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, ul. Sikorskiego 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, fax 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na: 1) założeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla gminy Ostaszewo (Województwo pomorskie, Powiat nowodworski), oraz 2) załadowaniu w trybie wsadowym wyników modernizacji do bazy danych ewidencyjnych prowadzonej w systemie EWID 2000 v. 7,4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły -spełnia - nie spełnia, w oparciu o następujące warunki: · posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności ,o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, · posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, · znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, · nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. · wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi , odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 tyś. zł brutto za jedną usługę. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. · Wykonawca musi dysponować minimum 2 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem, tj.: komputerami klasy PC wyposażonymi w oprogramowanie EWID2000 wersja 7.4 - 2 licencje lub innymi równoważnymi programami. Uwaga: Podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez zamawiającego wdrożonego w 2005 r. systemu Ewidencji Gruntów, Budynków i Lokali - część opisowa i graficzna EWID 2000. Mając na uwadze powyższe zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się przedmiotowy program. Uwaga: Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny - Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo na cudzą rzeczą (posiadacz zależny). · Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone w trakcie realizacji zamówienia: o 1) minimum 2 pracowników posiadających certyfikat ukończenia szkolenia obejmującego napełnianie bazy danych i obsługi systemu informatycznego EWID 2000 v. 7.4, o 2) minimum 2 pracowników posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, 2. · posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 tyś zł. Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm.). Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: · formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, oraz oświadczeniem w jego treści o spełnianiu warunków ustawowych zawartych w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, · wykazu wymaganego przez zamawiającego sprzętu, niezbędnego do wykonania usługi, · wykazu wymaganych przez zamawiającego wykonanych usług wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, · aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, · wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia, · umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej, · oświadczenia; którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, · dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie - (konsorcjum), określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, · jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, · jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty w trybie i formie określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006. nr 87, poz. 605). Dokumenty powyższe winne być datowane, czytelne, opieczętowane i podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie dokumentów oferent winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworgdanski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23 pok. 29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23 pok. 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.