Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Turek: Wynajem sprzętu budowlanego: koparki, koparko-ładowarki, podnośnika koszowego, dźwigu samojezdnego oraz samochodów samowyładowczych na potrzeby PGKiM Spółka z o.o. w Turku
Numer ogłoszenia: 163006 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. Polna 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2800300, 2800345, faks 063 2784151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu budowlanego: koparki, koparko-ładowarki, podnośnika koszowego, dźwigu samojezdnego oraz samochodów samowyładowczych na potrzeby PGKiM Spółka z o.o. w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem n/w sprzętu wraz z obsługą lub kierowcą na potrzeby PGKiM Sp. z o.o. Zadanie 1: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - napęd na 4 koła, - głębokość kopania: - wysięgnik standardowy 4,85 m, - wysięgnik teleskopowy 5,8 m, - łyżka standardowa 0,18 m3. Zadanie 2: Wynajem ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - pojemności łyżki 3,4 m3 - możliwością wyładowania przy kącie wysypu 45° na wysokości 3,1 m. Zadanie 3: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 5 ton. Zadanie 4: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 10 ton. Zadanie 5: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą. Wysokość robocza wysięgnika powyżej 16 m. Zadanie 6: Wynajem dźwigu samojezdnego z napędem 4x4, o udźwigu min 7 ton i wysokości podnoszenia 15 m Zamawiający informuje, iż sprzęt budowlany z wyjątkiem podnośnika koszowego bierze udział w załadunku i wywozie osadu pościekowego (pulpa) z Oczyszczalni Ścieków w Turku. Przewidywane ilości godzin wynajmu sprzętu: Zadanie 1: 800 godzin. Zadanie 2: 240 godzin. Zadanie 3: 1360 godzin. Zadanie 4: 480 godzin. Zadanie 5: 120 godzin. Zadanie 6: 80 godzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 45.52.00.00-8, 60.12.21.30-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach wyszczególnionych w niniejszej umowie i w przypadku wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy , które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku
ul.Polna 4, 62-700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku ul.Polna 4, 62-700 Turek pokój nr. 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - napęd na 4 koła, - głębokość kopania: - wysięgnik standardowy 4,85 m, - wysięgnik teleskopowy 5,8 m, - łyżka standardowa 0,18 m3. Przewidywana liczba godzin wynajmu -800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem ładowarki wraz z obsługą operatorską..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - pojemności łyżki 3,4 m3 - możliwością wyładowania przy kącie wysypu 45° na wysokości 3,1 m. Przewidywana ilość godzin wynajmu-240.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem samochodu cięzarowego samowyładowczego wraz z kierowcą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu cięzarowego samowyładowczego wraz z kierowcą. Ładowność samochodu 5 ton. Przewidywana ilość godzin wynajmu -1360..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz z kierowcą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz z kierowcą. Ładowność samochodu 10 ton. Przewidywana ilośc godzin wynajmu -480..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą operatorską..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą operatorską. Wysokość robocza wysięgnika powyżej 16 m. Przewidywana ilosć godzin wynajmu sprzętu -120..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wynajmem dżwigu samojezdnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem dźwigu samojezdnego z napędem 4x4, o udźwigu min 7 ton i wysokości podnoszenia 15 m. Przewidywana liczba godzin wynajmu 80..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego - psycholog"
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 8 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SUPERWIZJA GRUPOWA
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa płynów do infuzji i irygacji dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.