Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Stary Sącz: Wykonanie geodezyjnego podziału działek
oraz wznowienie granic
Numer ogłoszenia: 162792 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnego podziału działek oraz wznowienie granic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi geodezyjnego podziału oraz wznowienie geodezyjne granic. 2. Przedmiotem zamówienia został podzielony na dwie części: A. Część I - Wykonanie usługi geodezyjnego podziału działki i uzyskanie decyzji administracyjnej zatwierdzającej podział działek wymienionych poniżej w tab. 1, obejmującej swoim zakresem następujące prace: a) wszczęcie procedury podziału działek w Urzędzie Gminy Łososina Dolna, b) uzyskanie stosownych decyzji na podział, c) wykonanie podziału działek na gruncie ze stabilizacja kamieniami betonowymi, d) wykonanie stosownej dokumentacji geodezyjnej i złożenie jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Sączu. e) uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział. Tab. 1. Wykaz działek dla cześć I przedmiotu zamówienia. Lp. Leśnictwo Oddział Gmina Obręb ewidencyjny Działka nr Ilość nowych kamieni granicznych z podziału 1 Łososina Dolna 57i Łososina Dolna Witowice Dolne 110/1 7 2 Łososina Dolna 55d Łososina Dolna Witowice Dolne 78/3 4 B. Część II - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wznowieniu geodezyjnym granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych dla kamieni granicznych ujętych w niżej wymienionych tab. 2a, 2b, 2c, 2d - obejmujących swoim zakresem prace polegające na: a) zgłoszeniu prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Sączu, b) wznowieniu granic na działkach na podstawie danych z Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Sączu, c) odszukaniu brakujących kamieni granicznych, d) w przypadku, gdy kamienia nie ma należy osadzić nowy (na koszt wykonawcy), 01. kamień graniczny ma być betonowy z krzyżykiem wg obowiązującego wzoru lub osadzony na metalowym pręcie kwadratowy plastik 9 x 9 cm z napisem kamień graniczny, 02. wokół kamienia należy uformować kopczyk z ziemi lub kamieni o boku 0,5 m i wysokości 0,2 m, 03. w odległości 1 m od punktu (kamienia), w kierunkach na następne kamienie należy wykopać rowek kierunkowy o długości 1 m, głębokości 0,2 m i szerokości 0,2 m. Na najbliższym drzewie rosnącym na działce Lasów Państwowych należy białą farbą napisać numer kamienia granicznego zgodnie z prowadzoną numeracją. e) w przypadku, gdy kamień zostanie odnaleziony, należy: 01. go oczyścić, uformować wokół niego kopczyk z ziemi lub kamieni o boku 0,5 m i wysokości 0,2 m, 02. w odległości 1 m od kamienia, w kierunkach na następne kamienie należy wykopać rowek kierunkowy o długości 1 m, głębokości 0,2 m i szerokości 0,2 m. 03. na najbliższym drzewie rosnącym na działce Lasów Państwowych należy białą farbą napisać numer kamienia granicznego zgodnie z prowadzoną numeracją. f) Prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem geodezyjnym. g) Dokumentacja z postępowania powinna być złożona w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Sączu a kopia danych geodezyjnych w Biurze Nadleśnictwa. Tab. 2a. Zestawienie ilości kamieni granicznych do wznowienia w Leśnictwie Łososina Dolna Lp. Oddział Gmina Obręb ewidencyjny Działka nr Numery kamieni do wznowienia Liczba kamieni do odtworzenia w [szt.] 1 49d Łososina Dolna Witowice Dolne 301/1 6805, 6807, 6809-6825, 6751-6756, 6758,6759 27 2 49d Łososina Dolna Witowice Dolne 78/3 z działką nr 98 (droga) położona w obr. ewid. Łęki gm. Łososina Dolna 7 3 52d Łososina Dolna Witowice Dolne 28/1 2896-2907 17 4 51f Łososina Dolna Witowice Dolne 35/1 2913-2923 11 5 51d Łososina Dolna Witowice Dolne 35/1 2924-2934 11 6 54a Łososina Dolna Witowice Dolne 61/2 3025-3028 4 7 81a Łososina Dolna Wronowice 142 6654-6660 7 Liczba kamieni 83 Tab. 2b. Zestawienie ilości kamieni granicznych do wznowienia w Leśnictwie Rożnów Lp. Oddział Gmina Obręb ewidencyjny Działka nr Numery kamieni do wznowienia Liczba kamieni do odtworzenia w [szt.] 1 47f Gródek nad Dunajcem Rożnów 126 766-790 25 2 26a Gródek nad Dunajcem Bartkowa - Posadowa 145/1 1818-1832 15 3 21b Gródek nad Dunajcem Podole Górowa 36 1872-1875, 1900, 1996 16 Liczba kamieni 56 Tab. 2c. Zestawienie ilości kamieni granicznych do wznowienia w Leśnictwie Gaboń Lp. Oddział Gmina Obręb ewidencyjny Działka nr Numery kamieni do wznowienia Liczba kamieni do odtworzenia w [szt.] 1 39h Stary Sącz Gołkowice Dolne 316 154-156 3 Liczba kamieni 3 Tab. 2d. Zestawienie ilości kamieni granicznych do wznowienia w Leśnictwie Obidza Lp. Oddział Gmina Obręb ewidencyjny Działka nr Numery kamieni do wznowienia Liczba kamieni do odtworzenia w [szt.] 1 46d Łącko Brzyna 826 5456-5458 3 2 51a Łącko Brzyna 435 22, 23 2 3 95a Łącko Obidza 1735 793-796 4 4 110b Łącko Obidza 1163/1 560-562 3 Liczba kamieni 12 3. Ponadto przy opracowaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ustawę Prawo geodezyjnego i kartograficzne dnia 17 maja 1989r. ( Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 - tekst jednolity)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 400 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub w innych formach określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta 72203000451110000000244510 z dopiskiem na blankiecie polecenia przelewu, jakiego postępowania (nazwa postępowania) dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11 - sekretariat) w terminie do złożenia ofert. Kopie dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez należycie umocowanego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 28.05.2014 r. do godz. 1000 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie, na załączniku nr 1 do SIWZ.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie, na załączniku nr 1 do SIWZ.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie, na załączniku nr 1 do SIWZ.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie, na załączniku nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie, na załączniku nr 1 do SIWZ.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach na warunkach określonych w punkcie 4 SIWZ. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmian ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4) Powyższe postanowienia zawarte w punkcie 16 SIWZ stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 5) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe,
PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz,
33-340 Stary Sącz,
ul. Magazynowa 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz, 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5.pokój nr 11,Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane będzie od momentu podpisania umowy z Wykonawcą do: a) część I tj. wykonanie podziału działek i uzyskanie decyzji administracyjnej zatwierdzającej podział działek - do 75 dni od dnia podpisania umowy. b) cześć II tj. wykonanie wznowienia geodezyjnego granic i złożenia dokumentacji geodezyjnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Sączu - do 120 dni od dnia podpisania umowy. 2. Jeżeli termin wykonania zamówienia przypadnie w dzień wolny od pracy - to ulega on przesunięciu na najbliższy dzień roboczy Zamawiającego. 3. Wskazane powyżej terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, po obustronnym uzgodnieniu, w przypadku: a) Przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, b) Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) Zaistnienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, rewolucje, zamieszki i strajki. d) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie wykonania usługi przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie. 4. Warunki dokonania zmiany W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej w pkt. 4.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5. Określa się następujący tryb dokonania zmian postanowień umowy : a) Sposób inicjowania zmian: 1. Zamawiający: wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 2. Wykonawca: wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. b) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Ostrówek
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną od ul. Towarowej do terenów PKP w Piotrkowie Trybunalskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Kańczuga"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: ,,Budowa ścieżki rowerowej w ramach Wiślane Trasy Rowerowe. Etap III i IV".
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP Nr 2206W Krawcowizna - Kąty Wielgi, gm. Strachówka"
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dokumentacja projektowa rozbudowy drogi powiatowej Nr 1811W od msc. Ludwinów, gm. Dąbrówka"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.