eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Łódź: Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości
Numer ogłoszenia: 162767 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105179 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, ujęte w trzech częściach (zadaniach): część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1a) pow. wew. nieruchomości - 6.580,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 40.238,70 m2 tereny zielone - 17.491,92 m2 ogółem: - 63.940,62 m2 część II - zadanie nr 2 (zał. do SIWZ nr 1b) pow. wew. nieruchomości - 5.867,60 m2 tereny zew. niezabudowane - 25.788,00 m2 tereny zielone - 7.977,00 m2 ogółem: - 39.632,60 m2 część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1c) pow. wew. nieruchomości - 33.692,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 72.196,40 m2 tereny zielone - 16.900,00 m2 ogółem: - 122.788,40 m2 stanowiących zał. nr.1a, 1b, 1c, do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie: a) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości w tym: - biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne sprzątanie wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn - mycie jeden raz w tygodniu, - drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu, - okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie co sześć miesięcy (dwa razy w trakcie realizacji zamówienia - jeden raz przed świętami Bożego Narodzenia, jeden raz przed świetami Wielkanocnymi); - pralnie i suszarnie - sprzątanie jeden raz w m-cu, - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania pojemników na odpady komunalne na nieruchomości - według potrzeb (częstotliwość i ilość gabarytów trudna do określenia uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali). Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o usuniętych odpadach wielkogabarytowych w latach ubiegłych, b) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów niezabudowanych przynależnych do nieruchomości oraz tarasów i schodów pawilonów w tym: - obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku (komórek lokatorskich, pralni), garaży, miejsc ustawienia pojemników na odpady komunalne, tarasów i schodów pawilonów - codzienne sprzątanie, a - w okresie zimowym - codzienne, sukcesywne i niezwłoczne usuwanie skutków zimy w systemie całodobowym: opadów śniegu, gołoledzi - częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia - uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi - koszt dostawy piasku do posypywania, obciąża Wykonawcę), - gromadzenie zgarnianego śniegu w miejscach nie utrudniających prawidłową komunikację pieszych wraz z wywozem nagromadzonego (spryzmowanego) śniegu z wąskich chodników w miejsca wyznzczone przez Zamawiającego. Zamawiający zakazuje zgarniania śniegu, lodu, błota pośniegowego z chodnika lub z innych miejsc na jezdnię; - tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X (dot: zadania 2 poz. 19 tj Dąbrowskiego 91 -192,11 m2, Dąbrowskiego 91a - 194,85 m2, Dąbrowskiego 91b - 194,74 m2 - wymienione powierzchnie zostały uwzględnione w powierzchni zewnętrznej) - mycie jeden raz na tydzień, - w przypadku ustawienia na powierzonym terenie pojemników na psie odchody umieszczania w nich toreb foliowych oraz opróżniania tych pojemników - wg potrzeb (częstotliwość opróżniania i ilość pojemników nie jest możliwa do określenia - koszt zakupu toreb foliowych obciąża Wykonawcę)), c) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X: - sprzątanie śmieci - codziennie, - przycinanie krzewów i żywopłotów- wg potrzeb, - pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu, - grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego. - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów)- koszt nasiona trawy obciąza Wykonawcę, d) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III: - sprzątanie śmieci - codziennie, - grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego), Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego. e) nadzorowania właściwego opróżniania pojemników na odpady komunalne, utrzymywania porządku w obrębie ustawienia pojemników, usuwania resztek śmieci powstałych podczas opróżniania tych pojemników oraz ich ustawiania w miejsca wyznaczone, w tym także bieżące informowanie Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach na odpady komunalne i ich przepełnieniu, a także nadzoru nad terminowym wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w tych miejscach; f) zamieszczania ogłoszeń i informacji dla lokatorów w miejscach do tego wyznaczonych wraz z porządkowaniem tych miejsc - wg potrzeb; g) bieżącej wymiany przepalonych żarówek wraz z uzupełnieniem brakujących żarówek w nieruchomościach - dotyczy pomieszczeń wspolnych nieruchomości - koszt żarówek obciąża Wykonawcę, (Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o ilości wymienionych żarówek w latach ubiegłych); h) okolicznościowego wywieszania flag we wszystkich nieruchomościach zabudowanych z bieżącym nadzorem - monitoringiem Wykonawcy oraz natychmiastowe uzupełnienia brakujących lub niewłaściwych flag np. z tytułu kradzieży lub uszkodzenia przez osoby trzecie, zabrudzenia itp.- zgodnie z określonym poniżej harmonogramem tj. flaga państwowa 1 maja - Święto Pracy, 2 maja - Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, 3 maja - Święto Narodowe Trzeciego Maja, 9 maja - Święto Narodowe Zwycięstwa i Wolności, 15 sierpnia - Dzień Wojska Polskiego, 31 sierpnia - Dzień Solidarności i Wolności, 1 września - rocznica wybuchu II wojny światowej oraz Dzień Weterana, 11 listopada - Narodowe Świeto Niepodległości, flaga miasta 19 stycznia - rocznica wyzwolenia więzienia na Radogoszczu, 15 maja - Święto Miasta, 13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II, 5 października - rocznica ustanowienia Świętej Faustyny Kowalskiej patronką Łodzi, flaga papieska 13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II, 16 października - Dzień Konklawe wyboru Papieża Jana Pawła II, Flagę państwową, miejską i papieską podnosi się nie wcześniej niż w dniu poprzedzającym święta i rocznice, a opuszcza się nie później niż w dniu bezpośrednio następującym po dniu, w którym przypada święto lub rocznica jak również na każde dodatkowe żądanie Zamawiającego - koszt flag obciąża Wykonawcę. i) usuwania na bieżąco plakatów i ogłoszeń z elewacji, drzwi wejściowych, prześwitów bramowych, słupów i innych miejsc do tego nieprzeznaczonych, j) zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np.nawisy śniegowe, sople lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające bezpieczeństwu ludzi); k) opróżniania i sprzątania lokali mieszkalnych wraz z przynależnymi komórkami i użytkowych na skutek zgonów najemców lub eksmisji w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego oraz lokali gminnych wraz z przynależnymi komórkami, administrowanych przez Zamawiajacego w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się w obrębie ulic poszczególnego zadania - za odrębnym zleceniem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu odbiór przyjęcia usuniętych odpadów - ruchomości do ich utylizacji ze składowiska odpadów. Powyższy dokument powinien zawierać m.in. adres nieruchomości i ilość przekazanych odpadów. Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego; l) wykonywania eksmisji z lokali budynków będących w zarządzie Zamawiającego oraz z lokali gminnych administrowanych przez Zamawiajacego w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się w obrębie ulic poszczególnego zadania do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z wyniesieniem ruchomości, z transportem i wniesieniem ruchomości - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego; ł) wykonywania na żądanie Zamawiającego prac pomocniczych realizowanych przez pracownika Wykonawcy np. przenoszenie mebli na rzecz Zamawiającego - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego; Czynności wymienione w ust. 2 Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy własnych pracowników i materiałów (piasek do posypywania chodników w okresie zimy, żarówki, torby foliowe, flagi, środki czystościowe do mycia, nasiona traw), a także przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu (łopaty do śniegu, odkuwacze do lodu, kosiarki, podkaszarki, grabie, sekatory, piły, miotły, szczotki, ścierki i tym podobne) oraz własnego transportu (samochód ciężarowy, ciągnik). 2/ W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności objętych zamówieniem z opisaną powyżej częstotliwością, która winna gwarantować: a) odpowiedni stan sanitarno-porządkowy nieruchomości; b) odpowiedni stan bezpieczeństwa pożarowego nieruchomości (opróźnianie strychów, korytarzy i piwnic z przedmiotów stwarzających zagrożenie); c) odpowiedni stan porządkowy terenów przynależnych do nieruchomości, niezabudowanych, tarasów i schodów pawilonów - także w zakresie zabezpieczenia od skutków oblodzeń i opadów śniegu (w okresie zimowym Zamawiający będzie wymagał natychmiastowego przystąpienia do usuwania skutków zimy w przypadku zaistnienia intensywnych opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi); d) odpowiedni stan estetyczny terenów zielonych przynależnych do nieruchomości; 3/ Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki i odpowiedzialność za utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzonego terenu nieruchomości i terenów przynależnych do nieruchomości niezabudowanych i zielonych w rozumieniu ustawy z dnia 13.09.1996 r. (Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 z późniejszymi zmianami) oraz uchwały Rady Miejskiej w Łodzi Nr LXII/1159/06 z dnia 01.02.2006 r. z późniejszymi zmianami O utrzymaniu czysytości i porządku w gminach, w tym także odpowiedzialność za wykroczenia uregulowaną w przepisach karnych. 4/ Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów zielonych - kompostownią..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi związane z kompeksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. TOMEK, ul. Bednarska 9 m 158, 93-009 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186762,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169305,82

  • Oferta z najniższą ceną: 169305,82 / Oferta z najwyższą ceną: 179985,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń Sp. z o. o., ul. Próchnika 5, 90-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125434,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116289,80

  • Oferta z najniższą ceną: 116289,80 / Oferta z najwyższą ceną: 123674,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe MAWA Marzena Waraksa, ul. Ketlinga 19 m 16, 92-431 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388472,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 375627,69

  • Oferta z najniższą ceną: 375627,69 / Oferta z najwyższą ceną: 380560,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.