Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Strachówka: Remont chodnika przy ul. C.K. Norwida w Strachówce
Numer ogłoszenia: 162664 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strachówka, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025 675-90-46, fax 025 675-90-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrachowka.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy ul. C.K. Norwida w Strachówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika przy ul. C.K. Norwida w Strachówce: Zamówienie obejmuje: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. 2. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej. 3. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej. 4. Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej. 5. Rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie. 6. Rozebranie podbudowy w kruszywa gr. 15 cm mechanicznie. 7. Rozebranie chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej - analogia. 8. Rowki pod krawężniki i obrzeża wykonane ręcznie w gruncie kat. III - analogia. 9. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. 10. Zamkniecie przejazdu bramowego - krawężniki betonowe na płask o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. 11. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem. 12. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 13. Podbudowy betonowe gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą pod nawierzchnię na zjazdach. 14. Chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej BEHATON gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 15. Chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej BEHATON gr. 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 16. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0,1 do 0,2 m3. 17. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie (po wbudowaniu krawężnika). Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i Przedmiar Robót - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia. 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, stawianym oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Przedmiar robót - według załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz ofertowy - według załączonego druku - zał. Nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegające wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3 do SIWZ; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia (w przypadku posiadania), 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie (kierownik robót), posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień zawodowych) wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 6. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Z załączonych dokumentów musi wynikać rodzaj robót, ilość, data i miejsce wykonania - wymaga się, aby Wykonawca udokumentował fakt wykonania, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych. 7. oświadczenie pisemne, że Wykonawca posiada środki finansowe na realizację zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 8. oświadczenie pisemne, że Wykonawca nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek; 9. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Gminy - Miasta, lub decyzja o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 11. Oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 12. Podpisany projekt umowy - (każda strona projektu umowy winna posiadać parafkę Oferenta)!!!.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstrachowka.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strachówka ul. Norwida 6 05-282 Strachówka..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strachówka ul. Norwida 6 05-282 Strachówka. pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Wykonanie utwardzenia terenu przy Kudowskim Centrum Kultury i Sportu w ramach zadnia pn.: "Urządzenie EKO-SKWERU przy Kudowskim Centrum Kultury i Sportu" wraz z budową oświetlenia
- Rozbiórka istniejącego placu zabaw, budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Zagospodarowanie turystyczne terenu w miejscowości Droginia
- Zagospodarowanie turystyczne działek gminnych na Chełmie w Myślenicach
- Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni niebitumicznej i chodników w latach 2026 - 2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





