eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa wraz z wykonaniem, montażem i ustawieniem mebli biurowych w budynku B18 Katedry Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Łódź: Dostawa wraz z wykonaniem, montażem i ustawieniem mebli biurowych w budynku B18 Katedry Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.
Numer ogłoszenia: 162638 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z wykonaniem, montażem i ustawieniem mebli biurowych w budynku B18 Katedry Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wykonaniem, montażem i ustawieniem mebli biurowych w budynku B18 Katedry Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 5.1 - wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do niniejszej specyfikacji, 5.2 - wypełnione formularze cenowe stanowiące załączniki od nr 5 do 11 niniejszej specyfikacji: formularz cenowy zawiera kolumnę - pt. specyfikacja techniczna, w której Wykonawca opisze każdy element przedmiotu zamówienia z użyciem nazw własnych, typu, symbolu i marki producenta - dokument ten stanowić będzie załącznik do umowy. Specyfikacja techniczna ma spełniać wymagania jakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne proponowanego sprzętu nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia dla każdego elementu zamówienia . 5.3 - oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik 2 do niniejszej specyfikacji, 5.4 - oświadczenie, że zaoferowany sprzęt (urządzenia) będzie spełniał wymagania oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej - załącznik 3 do niniejszej specyfikacji, 5.5 - zaakceptowany wzór umowy - załącznik 4 do niniejszej specyfikacji, 5.6 - katalog wizualizujący przedmiot zamówienia - załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji 5.7 - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.8 - certyfikat dopuszczający dany mebel do użytku w szkole (dotyczy wyłącznie krzeseł szkolnych - zadanie nr 7), 5.9 - atest higieniczności E1, 5.10 - atest trudnozapalności, 5.11 - atest higieniczności lakierów stosowanych do okleiny naturalnej, 5.12 - atest higieniczności na płytę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Funkcjonalność i estetyka - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: galant@dmcs.pl.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Katedra Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki PŁ pok. 10 bud. C3, al. Politechniki 11, Łódź.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biurka, Kontenery i Regały.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurka, Kontenery i Regały.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Estetyka i funkcjonalność - 20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła, Dostawki, Regały, Panele łukowe, Kontenery,Biurka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła, Dostawki, Regały, Panele łukowe, Kontenery,Biurka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Estetyka i funkcjonalność - 20

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble różne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble różne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Estetyka i funkcjonalność - 20

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble różne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble różne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wieszaki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Fotele.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Estetyka i funkcjonalność - 20

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Krzesła.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.