Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Łódź: Dostawa wraz z wykonaniem, montażem i ustawieniem mebli biurowych w budynku B18 Katedry Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.
Numer ogłoszenia: 162638 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z wykonaniem, montażem i ustawieniem mebli biurowych w budynku B18 Katedry Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wykonaniem, montażem i ustawieniem mebli biurowych w budynku B18 Katedry Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 5.1 - wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do niniejszej specyfikacji, 5.2 - wypełnione formularze cenowe stanowiące załączniki od nr 5 do 11 niniejszej specyfikacji: formularz cenowy zawiera kolumnę - pt. specyfikacja techniczna, w której Wykonawca opisze każdy element przedmiotu zamówienia z użyciem nazw własnych, typu, symbolu i marki producenta - dokument ten stanowić będzie załącznik do umowy. Specyfikacja techniczna ma spełniać wymagania jakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne proponowanego sprzętu nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia dla każdego elementu zamówienia . 5.3 - oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik 2 do niniejszej specyfikacji, 5.4 - oświadczenie, że zaoferowany sprzęt (urządzenia) będzie spełniał wymagania oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej - załącznik 3 do niniejszej specyfikacji, 5.5 - zaakceptowany wzór umowy - załącznik 4 do niniejszej specyfikacji, 5.6 - katalog wizualizujący przedmiot zamówienia - załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji 5.7 - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.8 - certyfikat dopuszczający dany mebel do użytku w szkole (dotyczy wyłącznie krzeseł szkolnych - zadanie nr 7), 5.9 - atest higieniczności E1, 5.10 - atest trudnozapalności, 5.11 - atest higieniczności lakierów stosowanych do okleiny naturalnej, 5.12 - atest higieniczności na płytę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Funkcjonalność i estetyka - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: galant@dmcs.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Katedra Mikroelektroniki i Technik Informatycznych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki PŁ pok. 10 bud. C3, al. Politechniki 11, Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biurka, Kontenery i Regały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurka, Kontenery i Regały.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Estetyka i funkcjonalność - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła, Dostawki, Regały, Panele łukowe, Kontenery,Biurka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła, Dostawki, Regały, Panele łukowe, Kontenery,Biurka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Estetyka i funkcjonalność - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble różne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Estetyka i funkcjonalność - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble różne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wieszaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Fotele.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Estetyka i funkcjonalność - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Krzesła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.145.2025 Wykonanie roboty rozbiórkowej przy ulicy Kaszubskiej 2
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Wymiana dźwigu windowego w budynku Poradni Przyszpitalnej w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Hydroizolacja ścian w obrębie piwnicy i parteru w budynku Teatru Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Zakup łóżek o konstrukcji metalowej wraz z zestawami do piętnowania oraz materacami.
- Dostawa mebli i wyposażenia do pracowni w ZSTiO02 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby",
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.