Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Gdańsk: Osuszenie fundamentów budynku biurowego, remont kanalizacji deszczowej i zagospodarowanie terenu Urzędu Statystycznego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 162626 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7683130, fax 058 7683270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stat.gov.pl/gdansk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osuszenie fundamentów budynku biurowego, remont kanalizacji deszczowej i zagospodarowanie terenu Urzędu Statystycznego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) osuszeniu ścian fundamentowych budynku biurowego; 2) osuszeniu terenu wokół budynku; 3) remoncie kanalizacji deszczowej; 4) rozbiórce garażu i kanału samochodowego; 5) robotach nawierzchniowych i ogrodzeniu posesji Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach do SIWZ, które obejmują: - Dokumentacje projektowe: - projekty budowlane i projekty wykonawcze; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - Przedmiary robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 29.52.12.41 - Drenaże Kod CPV wg słownika 2008: 43.12.41.00 - Drenaże Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonanie, co najmniej 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto; - udokumentują, że minimum jedna osoba, (która będzie wykonywać zamówienie) posiada uprawnia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - udokumentują wielkość przychodu w każdym roku, w latach obrotowych 2004, 2005 i 2006 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę wyszczególnionych w pkt. VI. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymaga się złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Formularz ofertowy z wycenionymi przedmiarami robót - kosztorysy ofertowe opracowane w oparciu o dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Informację z Krajowego Rejestru Karnego wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc do upływu terminu składania ofert, robotach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, łącznie z kopiami dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w pkt. V. 1. 3. SIWZ. 7. Oświadczenie o sprzęcie użytym do wykonania zamówienia. 8. Informację o sytuacji finansowej za lata obrotowe 2004 - 2006 wraz z dokumentami określonych w pkt. V. 1. 4. SIWZ. 9. Dokument potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wykaz części zamówienia, które wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Udzielona gwarancja - 20
- 3. Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/gdansk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentacja techniczna jest również do wglądu w siedzibie zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku 80-434 Gdańsk ul. Danusi 4, pok. 106, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Gdańsku 80-434 Gdańsk ul. Danusi 4, pok. 106..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





