eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻychlinOpracowanie projektu budowlanego oraz budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Grabowie gm. Żychlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Żychlin: Opracowanie projektu budowlanego oraz budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Grabowie gm. Żychlin
Numer ogłoszenia: 162562 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, tel. 024 2851006, fax 024 2852683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazychlin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego oraz budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Grabowie gm. Żychlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z budową Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grabowie gm. Żychlin, oraz przebudową istniejących pomieszczeń w wysokiej piwnicy celem wykorzystania ich na potrzeby sali gimnastycznej. Przewidywana inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ew. 70 oraz 7/1 położonych w Grabowie przy ulicy Szkolnej 4. Przewidywana sala gimnastyczna będzie połączona ze Szkołą łącznikiem. W istniejącym budynku należy wydzielić pomieszczenia socjalne dla dziewcząt i chłopców (szatnie, umywalnie), pomieszczenie kierownika sali (nauczyciela W-F) oraz magazyn sprzętu sportowego. Z łącznika należy przewidzieć wyjście na zewnątrz jako wyjście ewakuacyjne oraz wyjście na istniejące boisko szkolne. Przewiduje się salę sportową o wymiarach około 18x30m, o powierzchni użytkowej ok. 580m2 i kubaturze ok. 4000m3. 2. Rozszerzenie opisu przedmiotu zamówienia: 2.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej - wykonawczej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami, dobudowy sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Grabowie gm. Żychlin - (na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego), która ma zawierać: Projekt budowlany wymagany przepisami Prawa Budowlanego wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 5 egzemplarzy z uwzględnieniem: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r. Nr 130, poz. 1389) ; 2.2.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót z zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - w ilości 1 egzemplarz z uwzględnieniem: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). 2.3. Informacje dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - w ilości 2 egzemplarzy. Wszystkie w/w opracowania powinny być sporządzone w wersji elektronicznej na nośniku CD. 3. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Grabowie gm. Żychlin. 3.1.Wymagania techniczne: Sala gimnastyczna wraz z zapleczem - połączona funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły. Wymiary sali ca.18,00 m x 30,00 m. umożliwiająca grę w piłkę koszykową i siatkową o pełnowymiarowych boiskach tj. 9x18 m oraz 28x15 m Niezbędne wyposażenie instalacyjne: -elektryczna, -grzewcza, -wentylacyjna, -wod. - kan. 4. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określony został zgodnie z art. 31 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz. 1655) w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł; słownie złotych: dwadzieścia tysięcy do dnia 06.08.2008 roku do godz. 11.00. 2. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami/. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Żychlinie w Banku Spółdzielczym NR 83 9022 0007 0000 2408 2007 0009. Na przelewie należy umieścić informację wadium - sala gimnastyczna Grabów. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w biurze podawczym Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15 (pokój Nr 1 - Biuro Podawcze) z dopiskiem na kopercie wadium - sala gimnastyczna Grabów. Wykonawca wnoszący wadium w ten sposób otrzyma potwierdzenie jego wniesienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzeniem spełnienia warunku określonego w pkt 9.1 ppkt a jest złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełnienia warunków w pkt 9.1 ppkt b jest złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednego obiektu, który odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i przedłożyć odpowiednie referencje. Zamawiający ustala, że wartość wykonanego jednego obiektu, o którym mowa wyżej nie może być niższa niż 500 000 zł. Potwierdzeniem spełnienia warunków w pkt 9.1 ppkt c jest złożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 500 000 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełnienia warunków w pkt 9.1 ppkt d jest złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, jako tzw. KONSORCJUM obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, wymogi zawarte w pkt. 9 ust.1 ppkt b, c mogą być spełnione łącznie przez partnerów, zaś wymogi określone w pkt. 9 ust. 1 ppkt a, d przez każdego partnera. 9.2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający od Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 10.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 10.2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 10.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 10.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jeden obiekt, który odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i przedłożyć odpowiednie referencje. Zamawiający ustala, że wartość wykonanego jednego obiektu, o którym mowa wyżej nie może być niższa niż 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10.5. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 500 000 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10.6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: 10.7. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 10.8. Projekt koncepcyjny - szkice, przykładowe dokumentacje obiektów wykonanych, zdjęcia (dotyczy budynku głównego sali). 10.9. Dowód wniesienia wadium. 10.10. Projekt umowy zaakceptowany i parafowany (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 10.11. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazychlin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego-Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, pokój Nr 3 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego drogą pocztową bezpłatnie..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin; Biuro Podawcze pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.09.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.